Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 8, 2009 14:15:37 GMT 1
Ja, ga met de auto. Alleen nu nog kijken hoe vanaf Emmen in vliegende vaart naar Weert...Duitsland-route of toch nog Binnenland.....
Bedankt voor de info mbt overnachting, zal ernaar kijken, misschien is er nog iemand in de buurt die wel een ruim plekje overheeft voor twee Noordelingen?
Lord
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Oct 8, 2009 15:20:53 GMT 1
Ik woon in veldhoven (30 minuten van Weert geloof ik), en heb plek zat. Verder 1 matras, 1 self inflatable matje. Ook nog wel een oud dekbed en een slaapzak.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 8, 2009 16:02:29 GMT 1
Hrun, als dat een uitnodiging is, neem ik het in dankbaarheid graag aan. Jij kwam toch ook? Heb genoeg aan een plek voor zelfopblazend matrasje + slaapzak.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 8, 2009 16:11:36 GMT 1
Ik woon in veldhoven (30 minuten van Weert geloof ik), en heb plek zat. Verder 1 matras, 1 self inflatable matje. Ook nog wel een oud dekbed en een slaapzak. [glow=red,2,600]Kijk da's op de routen en een heel stuk goedkoper dan mijn voorstellen. Misschien kunnen jullie Hrun op de heen en terugweg nog wel meenemen....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 8, 2009 16:22:23 GMT 1
[glow=red,2,600]Kijk da's op de routen en een heel stuk goedkoper dan mijn voorstellen. Misschien kunnen jullie Hrun op de heen en terugweg nog wel meenemen....[/glow] Als wij inderdaad de binnenlandse route nemen, gaan we via Veldhoven, dus Hrun...als je wilt....dan pikken wij jou op. Lord
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 8, 2009 16:57:12 GMT 1
Ik kan ook naar Hoogeveen komen, zodat je niet helemaal naar Emmen hoeft te komen over de N34. Daarna door via Zwolle.
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 8, 2009 17:07:43 GMT 1
Hoe zit het eigenlijk met de delegatie uit Enschede? Ik ga, kan me zo voorstellen dat Megabyte zich ook aan dit uitstapje waagt Heb jij nog plek MB? of wil je met mij meerijden? Ik heb me ook opgegeven voor het avond-eten
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Oct 8, 2009 20:08:14 GMT 1
[ Als wij inderdaad de binnenlandse route nemen, gaan we via Veldhoven, dus Hrun...als je wilt....dan pikken wij jou op. Lord Prima. Als ik het 1 dag vantevoren weet gaat het goedkomen.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 8, 2009 21:15:39 GMT 1
Deal!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 8, 2009 21:18:59 GMT 1
Ik kan ook naar Hoogeveen komen, zodat je niet helemaal naar Emmen hoeft te komen over de N34. Daarna door via Zwolle. Mij maakt het niet uit waar ik je oppik, als jij sowieso in Hoogeveen kan komen is dat geen probleem. Ik moet toch vroeg opstaan, ook beetje rekening houden met filevorming . Eigenlijk heb ik daar nooit last van, heb altijd zeeën van uitzicht voor me, behalve achter met al die opdringende auto's Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 8, 2009 21:36:19 GMT 1
...heb altijd zeeën van uitzicht voor me, behalve achter met al die opdringende auto's Lord [glow=red,2,600]HA! Ben jij dat die nooit voor me aan de kant wil. Maak plaats, maak plaats, maak plaats,... ik heb altijd ongelofelijke haast....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 8, 2009 21:47:38 GMT 1
Hoe zit het eigenlijk met de delegatie uit Enschede? Ik ga, kan me zo voorstellen dat Megabyte zich ook aan dit uitstapje waagt [glow=red,2,600]Van de zijde van de delegatie uit Ëigleb blijft het overigens ook twijfelachtig stil. Komt de 5th Flotte ook richting Weert? Dienen de Game Masters en de gastheer ook hun inschrijfformulier op te sturen?[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 10, 2009 11:23:16 GMT 1
Hoe zit het eigenlijk met de delegatie uit Enschede? Ik ga, kan me zo voorstellen dat Megabyte zich ook aan dit uitstapje waagt Heb jij nog plek MB? of wil je met mij meerijden? Ik heb me ook opgegeven voor het avond-eten Ja ik denk dat ik ook ga... En wie er dan rijdt maakt me niet uit, maar mij kost de benzine niks... Groet, Mega
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 10, 2009 18:42:14 GMT 1
Beginnen de kosten voor de verzekeringspremies dankzij al die kapot geschoten kisten van je wat te zwaar op je budget te worden? Of heb je het zakgeld dat je van je vrouw hebt gekregen voor deze week al opgemaakt aan snoepjes?
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 10, 2009 22:12:05 GMT 1
Ja ik denk dat ik ook ga... En wie er dan rijdt maakt me niet uit, maar mij kost de benzine niks... Groet, Mega Handig die lease-auto's. Indien mogelijk reserveer ik graag een plekje om mee te rijden de 21ste dan. Je eet wel mee 's avonds en rijd daarna terug?
|
|