Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 10, 2009 13:23:32 GMT 1
[glow=red,2,600]Beste spelers,... in overleg met het OSO kreeg ik zojuist te horen dat ik een nieuwe datum mocht prikken voor de volgende Sterren Oorlog Meeting. Eindelijk ben ik van de backup-status af en heb ik de eer om deze dag ook een keer te organiseren. Om iedereen zoveel mogelijk de ruimte te geven om "bezet" op de kalender te schrijven, heb ik een datum laat in november gepland. Zaterdag 21 NOVEMBER 2009 !!!Locatie: WEERTEen officiële email met details en een inschrijfformulier van het OSO volgt na de zomervakantie. Groet, Darth Vader....[/glow] [glow=red,2,600]Aanwezig waren de volgende spelers: (staand van links naar rechts) Hasenfratz, Malurax, Immelmann, Lord of Elvesham, Kikoman, Hrun, Skywise, Cleaver, The Hitman, Wild Bill Kelso, Megabyte, Chester Nimitz, Toetanchamon, (zittend van links naar rechts): Darth Vader, Daryl, Donald23 en (uiteraard liggend): Eddie Butcher....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Aug 10, 2009 15:22:19 GMT 1
Staat in mijn agenda. Schrijf mij maar vast in. Lijkt mij een mooie primeur om op de locatie van CAD-vlieger DV in te voeren dat er alleen analoog gewerkt mag worden Tot de 21ste sowieso! PS: vriendelijk dat het weekend na het spellenspektakel gekozen is. Ik weet nog niet of ik erheen ga, maar de optie open hebben is altijd fijn
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 10, 2009 15:27:56 GMT 1
Staat in mijn agenda. Schrijf mij maar vast in. Lijkt mij een mooie primeur om op de locatie van CAD-vlieger DV in te voeren dat er alleen analoog gewerkt mag worden Tot de 21ste sowieso! PS: vriendelijk dat het weekend na het spellenspektakel gekozen is. Ik weet nog niet of ik erheen ga, maar de optie open hebben is altijd fijn [glow=red,2,600]Spellenspektakel??? Da's dan zuiver toeval. Dat weekend ben ik elders wegens het vieren van de verjaardag van mijn vrouw.... P.S. Dat strikt analoog werken zit er natuurlijk niet in. Ik heb niet voor niets glasvezel aan laten leggen hiero.[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 10, 2009 15:39:57 GMT 1
Even ter info: Het Spellenspektakel is op 14 en 15 november, dus een week voor de SO-meeting.
Ik zou graag langskomen, maar ik ben bang dat ik keuzes moet gaan maken eind dit jaar. Misschien kies ik toch wel voor de SO-meeting.
Ik neem trouwens ook aan dat er op de SPSP dan geen SO wordt gespeeld? Dan ga ik waarschijnlijk ook niet naar het SPSP. De keus wordt alweer wat makkelijker, alhoewel Weert wel een trip van 250 km enkele reis is. Misschien dat ik met vriend Lord kan meerijden?
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Aug 10, 2009 15:56:52 GMT 1
[glow=red,2,600] Zaterdag 21 NOVEMBER 2009 !!!Locatie: WEERT[/glow] Weert, Weert, Weert... nooit van gehoord. Maar even gegoogled voor jullie: Bezienswaardigheden in Weert Door grondige saneringen in de decennia na de Tweede Wereldoorlog heeft de oude stadskern een grondige metamorfose ondergaan. Dat neemt niet weg dat er nog het een en ander te zien is in Weert. - De Sint-Martinuskerk, die voorkomt in de top 100 van belangrijkste monumenten in Nederland. - Het klooster van de Zusters Birgittinessen in de Maasstraat. De Paterskerk. - Gemeentemuseum de Tiendschuur. - Het voormalige stadhuis, nu Gemeentemuseum Jacob van Horne. - Diverse molens in de omgeving van de stad [1], bijv.: Wilhelmus-Hubertus Sint Anna in Weert Sint Anna in Tungelroy Sint Oda - Het Muntgebouw, de plaats waar de Heren van Weert hun geld sloegen. - de Kleipijpenoven. N.B. Voor foto's van de bovengenoemde bezienswaardigheden zie de fotogalerij onderaan deze pagina. Vriend Eddie, die al een vliegtuig heeft gechartered.
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Aug 10, 2009 17:00:53 GMT 1
Kijk nou, Weert is maar een half uurtje rijden!
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Aug 10, 2009 17:35:15 GMT 1
Ben van de partij Zo kom ik nog eens ergens .... te voet!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 10, 2009 21:14:08 GMT 1
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Die datum heb ik met rood ingevoerd op de familie-agenda. Ik ben dus ook van de partij!!!!
LORD!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 10, 2009 21:16:47 GMT 1
De keus wordt alweer wat makkelijker, alhoewel Weert wel een trip van 250 km enkele reis is. Misschien dat ik met vriend Lord kan meerijden? Je bent van harte welkom in mijn nederige autootje....alleen ben ik wel van plan te overnachten en de volgende dag terugrijden...maar dat moeten we tegen die tijd maar es kijken Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 10, 2009 22:46:16 GMT 1
Even ter info: Het Spellenspektakel is op 14 en 15 november, dus een week voor de SO-meeting. Ik zou graag langskomen, maar ik ben bang dat ik keuzes moet gaan maken eind dit jaar. Misschien kies ik toch wel voor de SO-meeting. Ik neem trouwens ook aan dat er op de SPSP dan geen SO wordt gespeeld? Dan ga ik waarschijnlijk ook niet naar het SPSP. De keus wordt alweer wat makkelijker, alhoewel Weert wel een trip van 250 km enkele reis is. Misschien dat ik met vriend Lord kan meerijden? Je bent van harte welkom in mijn nederige autootje....alleen ben ik wel van plan te overnachten en de volgende dag terugrijden...maar dat moeten we tegen die tijd maar es kijken Lord [glow=red,2,600]Kijk Malurax,... je transportprobleem is al weer opgelost. En vanuit mijn thuisbasis was Delft ook ruim 200 km. Misschien begin volgend jaar een meeting in het noorden? Dit ga je toch niet overslaan....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 10, 2009 22:47:11 GMT 1
Ben van de partij Zo kom ik nog eens ergens .... te voet! [glow=red,2,600]Kijk dat is nog eens een basale vorm van transport,... zeker voor een mummie....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 11, 2009 11:31:39 GMT 1
Ja, de verleiding om te komen wordt op deze manier wel steeds groter. Alvast bedankt voor het aanbod Lord. We kijken tegen die tijd wel verder. Overnachten is wat mij betreft geen probleem, als Darth dat tenminste kan regelen. Misschien dat we inderdaad begin volgend jaar in het noorden een meeting kunnen organiseren. Ik heb in ieder geval ruimte zat, binnen en buiten. Ik zal dit dan wel eerst met mijn wederhelft moeten bespreken, want ik denk dat zij dan graag een dagje het veld ruimt... Greetz, Malurax
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 11, 2009 11:45:07 GMT 1
Ben van de partij Zo kom ik nog eens ergens .... te voet! [glow=red,2,600]Kijk dat is nog eens een basale vorm van transport,... zeker voor een mummie....[/glow] Hopelijk valt Toetie onderweg niet uit elkaar...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 11, 2009 11:53:33 GMT 1
Ik neem trouwens ook aan dat er op de SPSP dan geen SO wordt gespeeld? Dat klopt, want wij gaan niet meer op het SpSp staan. Het wordt te klein en het resultaat daar is nihil. Kunnen we beter het entreegeld besparen en het bij iemand thuis/werk houden.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 12, 2009 17:45:27 GMT 1
Precies, zolang het SpSp in de huidige vorm blijft bestaan, zal het voor ons niet interessant zijn. Uiteraard sluiten we niet uit dat het ooit weer een optie voor ons wordt...of misschien toch maar die rivaliserende conventie waar wel een gerucht maar nauwelijks iets concreets over bestaat. Tot die tijd doen we alles mooi zelf. En ik zal mezelf ook officieus inschrijven bij deze! Groeten, Cleaver
|
|