Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 7, 2009 12:02:33 GMT 1
Iedereen krijgt nog bericht!
|
|
|
Post by Immelmann on Sept 22, 2009 10:22:53 GMT 1
Ik heb ook besloten te komen, zo'n ontzettend geek-fest kan ik natuurlijk niet missen. Moet ik een of ander officieel formulier invullen of is dit goed ?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 22, 2009 10:40:30 GMT 1
Ik heb ook besloten te komen, zo'n ontzettend geek-fest kan ik natuurlijk niet missen. Moet ik een of ander officieel formulier invullen of is dit goed ? [glow=red,2,600]Je staat op het officieuze lijstje genoteerd. Het OSO stuurt nog een officieel inschrijfformulier en pas als je dat teruggestuurd hebt is het goed....[/glow]
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Sept 22, 2009 10:47:37 GMT 1
owww we krijgen nog bericht.. ik voelde me al buitengesloten... Weert.. pfff...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 22, 2009 11:04:16 GMT 1
owww we krijgen nog bericht.. ik voelde me al buitengesloten... [glow=red,2,600]Hé Kikoman, jou miste ik al op het officieuze lijstje (zie eerste bericht in dit draadje). Zal ik je naam er ook bij zetten?[/glow] [glow=red,2,600]Hé ho nou,... mij heb je ook niet horen klagen toen ik tweemaal vanuit Stein naar Delft kwam rijden. Daarbij heb ik de route al 40 km ingekort door een locatie in Weert te organiseren....[/glow]
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Sept 25, 2009 15:48:08 GMT 1
ik wil geen bericht! ik wil op de meeting geroosterd dark side brood!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 28, 2009 8:58:24 GMT 1
ik wil geen bericht! ik wil op de meeting geroosterd dark side brood! [glow=red,2,600]Ohhh,... wow,... die heb ik nog niet....[/glow]
|
|
Chester Nimitz
Member
Commander
Fleet Admiral of the United States Navy
|
Post by Chester Nimitz on Sept 29, 2009 13:54:29 GMT 1
21 november toch? dan zal ik mijn vloot maar in stille wateren leggen en kijken of mijn coodinator beb Weert kan vinden
Groet Nimitz
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 30, 2009 9:11:01 GMT 1
21 november toch? dan zal ik mijn vloot maar in stille wateren leggen en kijken of mijn coodinator beb Weert kan vinden Groet Nimitz Haha, dat zou mooi zijn Nimitz! Na al die jaren, een reunie!
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 7, 2009 12:44:02 GMT 1
Nou, mijn formulier ligt in de mailbox.
Vraagje: Hoe zit 't met de spellen die dag? Is het vier keer Feds, of een normaal spel met vier rassen? Ik was er de vorige keer niet bij, dus dat soort details heb ik niet, alhoewel ik denk ik ergens hier op 't forum gelezen heb dat het met vier keer Feds was. En hoe zit het als we zoveel mensen hebben dat sommige mensen moeten teamen ?
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 7, 2009 13:01:16 GMT 1
Mijn inschruiving ligt in de designated mailbox. Geinige uitnodiging DV! Je hebt toch wel zelf geposeerd in die outfit he! Immelmann: vorige keer was teamen heel normaal en noodzakelijk Slechts een paar teams werden door 1 persoon bevolkt.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 7, 2009 13:07:00 GMT 1
YYEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWW!!!!! Gekregen, ingevuld, opgestuurd!
Lord
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 7, 2009 20:34:12 GMT 1
YYEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWW!!!!!Gekregen, ingevuld, opgestuurd! Lord Hey Lord, Kan ik nog steeds met je meerijden? En ben jij van plan ook 's avonds mee uit eten te gaan? Greetz, Malurax
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 8, 2009 7:33:46 GMT 1
Uiteraard kun je meerijden, Mal! Ik ben ook van plan om 's avonds mee uit eten te gaan, alleen nog even een slaapplaats ritselen Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 8, 2009 11:23:21 GMT 1
Hey Lord, Kan ik nog steeds met je meerijden? En ben jij van plan ook 's avonds mee uit eten te gaan? Greetz, Malurax Uiteraard kun je meerijden, Mal! Ik ben ook van plan om 's avonds mee uit eten te gaan, alleen nog even een slaapplaats ritselen Lord [glow=red,2,600]Hé Lord,... betekent dit dat je toch in de auto stapt of komen jullie gezamenlijk met de trein? Info met betrekking tot overnachting vind je in je mailbox. Zal daarvan ook een kopietje naar jou sturen Malurax....[/glow]
|
|