|
Post by Immelmann on Oct 13, 2009 9:44:42 GMT 1
Als onze grote roerganger Dark Helmet kan aangeven welk drankje zijn voorkeur geniet, dan kan ik daar rekening mee houden.
Dus zeg 't maar, wat drink je graag..Bier, wijn, whisky, of toch liever frambozen limonadesiroop ?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 14, 2009 16:29:27 GMT 1
[glow=red,2,600]De betalingen druppelen reeds binnen en het is mijn ega inmiddels ook duidelijk dat dit geen sponsoring voor nieuwe laarzen is. In de eerste post van deze pagina kun je zien of ik je betaling al ontvangen heb....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 14, 2009 16:30:26 GMT 1
Als onze grote roerganger Dark Helmet kan aangeven welk drankje zijn voorkeur geniet, dan kan ik daar rekening mee houden. Dus zeg 't maar, wat drink je graag..Bier, wijn, whisky, of toch liever frambozen limonadesiroop ? [glow=red,2,600]Meestal hebben wij wel bosvruchtensiroop in huis....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 22, 2009 12:25:07 GMT 1
Even ter info: Het Spellenspektakel is op 14 en 15 november, dus een week voor de SO-meeting. Ik zou graag langskomen, maar ik ben bang dat ik keuzes moet gaan maken eind dit jaar. Misschien kies ik toch wel voor de SO-meeting. Ik neem trouwens ook aan dat er op de SPSP dan geen SO wordt gespeeld? Dan ga ik waarschijnlijk ook niet naar het SPSP. De keus wordt alweer wat makkelijker, alhoewel Weert wel een trip van 250 km enkele reis is. Misschien dat ik met vriend Lord kan meerijden? Je bent van harte welkom in mijn nederige autootje....alleen ben ik wel van plan te overnachten en de volgende dag terugrijden...maar dat moeten we tegen die tijd maar es kijken Lord [glow=red,2,600]Kijk Malurax,... je transportprobleem is al weer opgelost. En vanuit mijn thuisbasis was Delft ook ruim 200 km. Misschien begin volgend jaar een meeting in het noorden? Dit ga je toch niet overslaan....[/glow] Inschrijving is de deur uit. Ik zal jullie eens een poepie laten ruiken...
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Oct 22, 2009 18:42:37 GMT 1
Inschrijving is weg, dus ikke ben van de partij
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Oct 24, 2009 22:26:19 GMT 1
Waar blijven Eddie, Daryl en Kikoman? Ik wil wel eens met die SOJA boy samen een vloot besturen!
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 24, 2009 23:04:09 GMT 1
Ik zal jullie eens een poepie laten ruiken... -------------------------------------------------------- Shit doesn't happen. It's made by assholes... ik bewonder je zelfkennis.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 25, 2009 18:39:21 GMT 1
Waar blijven Eddie, Daryl en Kikoman? Ik wil wel eens met die SOJA boy samen een vloot besturen! Ik kan het je aanraden! Iig, het plan is dat daryl en ik komen, alleen daryl heeft het nogal druk met zijn eendenbektang dus moeten we even contact met elkaar zoeken. Bovendien hebben we elkaar niet meer gesproken sinds ik hem heb gesloopt in 168, geen idee of we nog vrienden zijn. Nou het is pas over 4 weken, dus hebben we nog 3 weken en 6 dagen de tijd.
|
|
|
Post by De Mosselman on Oct 26, 2009 9:34:32 GMT 1
[glow=red,2,300]Misschien dat ik ook wel kom. Superioriteit mag bewonderd worden nietwaar?[/glow] [glow=white,0,300]Even overleggen met Kurk, iets regelen met transport. [/glow] [glow=blue,2,300]De Mosselman.[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 27, 2009 10:22:20 GMT 1
Waar blijven Eddie, Daryl en Kikoman? Ik wil wel eens met die SOJA boy samen een vloot besturen! Ik kan het je aanraden! Iig, het plan is dat daryl en ik komen, alleen daryl heeft het nogal druk met zijn eendenbektang dus moeten we even contact met elkaar zoeken. Bovendien hebben we elkaar niet meer gesproken sinds ik hem heb gesloopt in 168, geen idee of we nog vrienden zijn. Nou het is pas over 4 weken, dus hebben we nog 3 weken en 6 dagen de tijd. Nee hoor, inschrijvingen moeten voor 1 november binnen zijn!
|
|
|
Post by De Mosselman on Oct 29, 2009 9:34:17 GMT 1
[glow=red,2,300]Okee, zet mij ook maar op de lijst, voor 90% zeker dat ik kom.[/glow] [glow=white,0,300]Die mosselkop van een Kurk kan helaas niet.[/glow] [glow=blue,2,300]De Mosselman.[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 29, 2009 9:48:09 GMT 1
[glow=red,2,300]Okee, zet mij ook maar op de lijst, voor 90% zeker dat ik kom.[/glow] [glow=white,0,300]Die mosselkop van een Kurk kan helaas niet.[/glow] [glow=blue,2,300]De Mosselman.[/glow] [glow=red,2,600]Leuk, je bent welkom! Kom je met masker of wordt dan je identiteit ontmaskerd?[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 29, 2009 9:54:24 GMT 1
Niet om het een of ander, ik bedacht me dat ik nog neit betaald heb. Nu wil ik dat wel overmaken, maaruh... welk rekeningnummer? Iets met lezen van het inschrijvingsformulier... Daar stond het dus, het is in ieder geval onderweg.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 29, 2009 10:26:12 GMT 1
Niet om het een of ander, ik bedacht me dat ik nog niet betaald heb. [glow=red,2,600]Dat geldt voor nog een redelijk aantal spelers die zich wél hebben ingeschreven.[/glow] [glow=red,2,600]Tja,... om nou mijn rekeningnummer zo maar op internet te grabbel te gooien gaat een beetje ver natuurlijk.[/glow] [glow=red,2,600]Kijk,... als jij het kunt vinden dan lukt dat de meeste anderen natuurlijk ook wel. Het zou vervelend zijn als ik een peleton stromtroopers moet opstellen om gasten die niet betaald hebben buiten de deur te houden....[/glow]
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Oct 29, 2009 13:06:53 GMT 1
/maakt mentale notitie vanavond eens geld over te maken
De andere puntoor in dit gezelschap zal ook acte de presence geven echter deze keer in de hoedanigheid als GM na aanzienlijke smeekbedes van EN de overige deelnemers nu in ieder geval 1 spel te hebben met een andere winnaar dan de laatste 3 keer EN een smeekbede van onze huidige GA en GM om ook een keer te mogen spelen.
Uiteindelijk echter is een onbekend geldbedrag bijgeschreven op mijn rekening de echte reden van het als GM optreden.
|
|