Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 12, 2009 17:47:14 GMT 1
Kijk nou, Weert is maar een half uurtje rijden! Ben ik blij dat ik in Nijmegen woon! De meeste conventies zijn redelijk binnen bereik. Groeten, Cleaver
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Aug 13, 2009 9:07:32 GMT 1
[...]of misschien toch maar die rivaliserende conventie waar wel een gerucht maar nauwelijks iets concreets over bestaat.[...] Er is afgelopen jaar een soort "rivaliserende" conventie/beurs geweest. Zie ook www.zuiderspel.nlMisschien iets voor komend jaar? Of anders om met een groepje te gaan kijken. Grappig genoeg weer door Roll the Dice georganiseerd in april, grotendeels zoals het spellenspektakel ook begonnen is
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 13, 2009 10:00:26 GMT 1
Hey Donald, Het is dus al zover! Mooi, maar momenteel is het nog te kleinschalig voor ons. Als we op het SpSp al niet konden werven terwijl er duizenden bezoekers waren, hoeven we het bij 700 nog niet te proberen...al is het wel iets om in de gaten te houden. Groeten en bedankt, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 13, 2009 10:41:10 GMT 1
Ik ben afgelopen maart op het Noorderspel in Groningen geweest, maar dat was inderdaad niet meer dan een regionaal beursje t.o.v. het SPSP. Ik weet niet meer wat de entree was, maar deze was het zeker niet waard...
|
|
donald23
Member
Kapitein
|
Post by donald23 on Aug 13, 2009 10:58:57 GMT 1
Hey Donald, Het is dus al zover! Mooi, maar momenteel is het nog te kleinschalig voor ons. Als we op het SpSp al niet konden werven terwijl er duizenden bezoekers waren, hoeven we het bij 700 nog niet te proberen...al is het wel iets om in de gaten te houden. Groeten en bedankt, Cleaver Aan de andere kant kan het zo zijn dat juist kleinschaligheid, meer "hard-core" spelletjes mensen trekt. Zeg maar, meer SO publiek. Aan de andere kant, het is nogal een geregel natuurlijk om daar "even" te gaan staan. Wat wellicht wel leuk is, is met een paar (of zoveel mogelijk) gewoon als bezoeker gaan en kijken of het gezellig is
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Aug 13, 2009 11:08:13 GMT 1
Daar heb je een punt Donald. Kleinschaligheid kan een ander soort bezoeker opleveren. Wie weet dat ik of iemand anders het ooit kan bezoeken -ik kom vaak genoeg in Eindhoven- en dan kunnen we beter beslissen of het de moeite waard is. Het is voor velen van ons nog wel eens moeilijk om een hele dag of weekend weg te zijn van het thuisfront he, dus als we eenmaal zo´n toezegging doen, moeten we er iets aan hebben. Het Noorderspel is helaas nooit groot geweest: ik heb het een keer bezocht in 2000 of 2001 of zo en toen was het al erg klein. Als je in een willekeurige stad enkele clubs bij elkaar sleept, ben je al op dat niveau... Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 13, 2009 11:13:58 GMT 1
[glow=red,2,600]Mij lijkt het goed juist met twee thuis georganiseerde meetings per jaar de bestaande onderlinge banden stevig te houden. De hoeveelheid lol die ik op zo'n dag heb is toch altijd veel groter dan het bezoeken van een Spellen Spectakel....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
|
Post by donald23 on Aug 13, 2009 11:19:54 GMT 1
@dv: komt dat niet vooral door het gebrek aan een laptop op het SpSp? Maar ik moet zeggen dat ik de meetings zeker gezelliger vindt dan het SpSp. En een keer Zuiderspel bezoeken wil ik toch wel
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 13, 2009 11:39:35 GMT 1
[glow=red,2,600]Mij lijkt het goed juist met twee thuis georganiseerde meetings per jaar de bestaande onderlinge banden stevig te houden. De hoeveelheid lol die ik op zo'n dag heb is toch altijd veel groter dan het bezoeken van een Spellen Spectakel....[/glow] Uiteraard ben ik ervoor om de bestaande onderlinge banden stevig te houden vanwege de lol die er is en het leren kennen van de mensen/slachtoffers, maar het kan nooit kwaad vers (oud)bloed bij te halen. Verder zou je vooral moeten kijken naar de aard van de menigte die bij zulke spektakels komen. Bij kleinschalige spektakels verandert dat volgens mij niet veel, alleen de aantallen zijn wellicht anders. Dan zou je net zo goed kunnen proberen om bij spelclubs wat te propageren. Bijv. hier in Groningen hebben wij 'Rabenhaupt', bij zulke grote clubs zou je dan ook een demo-avond kunnen houden. Je zou ook bij die 'Simple life'-sites een verwijzing kunnen opnemen naar sterrenoorlog... tenslotte is het snel te leren en heb je maximaal plezier. Als je het helemaal goed had willen doen, hadden Mega en Hasie mee moeten doen met die programma NON om in 10 minuten te vertellen wat sterrenoorlog is en wij ondertussen SMS'sjes versturen om hun 10 minuten in de lucht te houden!!! Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 13, 2009 12:22:31 GMT 1
@dv: komt dat niet vooral door het gebrek aan een laptop op het SpSp? Maar ik moet zeggen dat ik de meetings zeker gezelliger vindt dan het SpSp. En een keer Zuiderspel bezoeken wil ik toch wel [glow=red,2,600]Wat? Is er een gebrek aan laptops op het SpSp? Dan moet ik daar volgende keer zeker van de partij zijn. Heb toch mijn eigen kernfusiecentrale waar het ding al gauw een uurtje of vijf op kan draaien....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Aug 13, 2009 13:49:39 GMT 1
Zoals eerder gezegd heeft het OSO voorlopig geen behoefte om conventies te bevolken. Onze eigen conventies zijn leuker en we kunnen zelf ook wel eens wat speciaals organiseren. We sluiten niet uit dat we in de toekomst alsnog zoiets zouden ondernemen, maar dan moet er eerst een en ander veranderen in dat wereldje, zodat het ons meer te bieden heeft. Groeten, Cleaver
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Aug 16, 2009 21:15:34 GMT 1
En natuurlijk ben ik er ook... Soms toch wel handig, geen vrouw met verplichtingen en geen kinderen... Anders zou ik gezien mijn overige must do's helemaal weinig kunnen.
Groet,
The Hitman
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 19, 2009 9:50:08 GMT 1
Het staat ook in mijn agenda dus ik denk dat ik ook wel kom. Dit keer ga ik, op veler verzoek, ook weer spelen. Maar natuurlijk niet tegen The Hitman Groet, Megabyte
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 7, 2009 9:19:36 GMT 1
[glow=red,2,600]Het doet mij goed te zien dat ook in mijn afwezigheid de officieuze inschrijvingen gewoon door is gegaan. Negen spelers hebben zich inmiddels al aangemeld....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
|
Post by donald23 on Sept 7, 2009 10:14:42 GMT 1
Uhhh, officieel is gewoon wat hier getypt wordt? Of moet ik daar een "gewoon" aanmeldingsformulier voor invullen?
PS: ik heb dus geen speciaal aanmeldingsformulier gehad
|
|