Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 30, 2009 22:24:46 GMT 1
Hoewel het ondertussen wel duidelijk is wat de "nieuwe regel" wordt, stem ik ook voor een welgemeend 'NEE'.
Een sector behoort pas te stoppen als er een duidelijke overwinnaar is, en dat is er eentje die de doelscore heeft overschreden en nog steeds leeft. Een dode kan immers geen sector claimen!!!
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Apr 30, 2009 22:36:00 GMT 1
Wat ik zo mooi vind: Iedereen heeft het hier over dat iemand die doelscore overschrijdt ook de winnaar moet zijn...
Ik kan er niet bij waarom dat zo moet zijn. Is die doelscore er niet gewoon opgezet door meneer Post om een keer een einde aan een spel te maken? In dat geval maakt het toch niet uit wie die score haalt? Het spel is daarmee ten einde. Degene die het hoogste aantal punten heeft en nog minimaal 1 schip in leven heeft, wint.
Hoe weten we zeker dat meneer Post dat niet bedoelt heeft?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 30, 2009 23:01:49 GMT 1
Wat ik zo mooi vind: Iedereen heeft het hier over dat iemand die doelscore overschrijdt ook de winnaar moet zijn... Ik kan er niet bij waarom dat zo moet zijn. Is die doelscore er niet gewoon opgezet door meneer Post om een keer een einde aan een spel te maken? In dat geval maakt het toch niet uit wie die score haalt? Het spel is daarmee ten einde. Degene die het hoogste aantal punten heeft en nog minimaal 1 schip in leven heeft, wint. Hoe weten we zeker dat meneer Post dat niet bedoelt heeft? Misschien het feit dat al vanaf de eerste sector in de FA-tijd de term doelscore gebruikt wordt en de handelwijze van de Posts in de ruim 200 gespeelde sectoren, vastgelegd in de vele nieuwsbrieven en bewaarde spelverslagen?
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on May 1, 2009 6:30:55 GMT 1
Wat ik zo mooi vind: Iedereen heeft het hier over dat iemand die doelscore overschrijdt ook de winnaar moet zijn... Ik kan er niet bij waarom dat zo moet zijn. Is die doelscore er niet gewoon opgezet door meneer Post om een keer een einde aan een spel te maken? In dat geval maakt het toch niet uit wie die score haalt? Het spel is daarmee ten einde. Degene die het hoogste aantal punten heeft en nog minimaal 1 schip in leven heeft, wint. Hoe weten we zeker dat meneer Post dat niet bedoelt heeft? Ben ik met je eens, doelscore gehaald=einde spel diegene met de meeste punten en nog een werkend schip heeft gewonnen.
|
|
|
Post by Game Master on May 1, 2009 14:41:05 GMT 1
De regel wordt: Doorspelen totdat er één team over de doelscore gaat met nog tenminste één levend schip. Publicatie volgt binnenkort op www.sterrenoorlog.nl.
|
|