Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 22, 2009 23:25:51 GMT 1
Je WILT gewoon niet! (Waar een wil is, is een weg....)
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 23, 2009 10:38:52 GMT 1
Dat zou een bak zijn. Ik in 1 team met jou. Ik geloof dat je helm verkeerdom op je hoofd staat. En dan nog. Je bent te laat. De inschrijftermijn is voorbij.
Commander Ender [glow=red,2,600]Zolang het tournooi nog niet daadwerkelijk gestart is denk ik dat ik het OSO wel zo gek krijg mij alsnog bij jou in te delen. Durf je?[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 23, 2009 10:39:23 GMT 1
Je WILT gewoon niet! (Waar een wil is, is een weg....) [glow=red,2,600]In dat kader dus de bovenstaande uitdaging. Wil het OSO alvast eens nadenken of ik inderdaad nog het tournooi in kan? Dan wel graag de sterbases onzichtbaar maken, ik sta niet voor mezelf in als ik zo'n ding per ongeluk identificeer....[/glow]
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Dec 24, 2009 11:16:21 GMT 1
Dat zou een bak zijn. Ik in 1 team met jou. Ik geloof dat je helm verkeerdom op je hoofd staat. En dan nog. Je bent te laat. De inschrijftermijn is voorbij.
Commander Ender [glow=red,2,600]Zolang het tournooi nog niet daadwerkelijk gestart is denk ik dat ik het OSO wel zo gek krijg mij alsnog bij jou in te delen. Durf je?[/glow] Te laat. Het toernooi is al gestart. Volgende keer netjes zelf inschrijven voor het toernooi en niet nog twee schepen bij een ander proberen te claimen.
Commander Ender
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 24, 2009 12:53:09 GMT 1
[glow=red,2,600]Zolang het tournooi nog niet daadwerkelijk gestart is denk ik dat ik het OSO wel zo gek krijg mij alsnog bij jou in te delen. Durf je?[/glow] Te laat. Het toernooi is al gestart. Volgende keer netjes zelf inschrijven voor het toernooi en niet nog twee schepen bij een ander proberen te claimen.
Commander Ender[glow=red,2,600]Jammer,... ik denk dat het voor jou een gemiste kans is....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 25, 2009 7:41:28 GMT 1
Dan wel graag de sterbases onzichtbaar maken, ik sta niet voor mezelf in als ik zo'n ding per ongeluk identificeer.... Je weet dat de GM's de aanvalsorders op de SB zouden annuleren, zodat je die niet kon aanvallen!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 27, 2009 14:25:45 GMT 1
Dan wel graag de sterbases onzichtbaar maken, ik sta niet voor mezelf in als ik zo'n ding per ongeluk identificeer.... Je weet dat de GM's de aanvalsorders op de SB zouden annuleren, zodat je die niet kon aanvallen! [glow=blue,2,600]Hij is gewoon vreselijk aan het zeuren. Darth Zeur kunnen we hem beter noemen.[/glow]
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Dec 27, 2009 20:41:19 GMT 1
Toch jammer dat ie er niet bij is.....
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Dec 31, 2009 11:14:10 GMT 1
Mensen succes met het tournooi.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 31, 2009 15:57:33 GMT 1
Mensen succes met het tournooi. Dank u.