Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 15, 2009 16:11:34 GMT 1
Mannen, Kan ik als leek hier nog aan meedoen/inschrijven? Ik weet toch wel dat ik door wil spelen nou dat ik een paar dagen weer aan het browsen op dit forum. Het gevoel brand Maar ik zag dat het tot 13 december kon? Remco aka Sado [glow=red,2,600]Mijn stem heb je Remco aka Sado,... maar je moet vooral bij Megabyte slijmen. Darth Vader (aka Anakin)....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 15, 2009 16:24:14 GMT 1
Mannen, Kan ik als leek hier nog aan meedoen/inschrijven? Ik weet toch wel dat ik door wil spelen nou dat ik een paar dagen weer aan het browsen op dit forum. Het gevoel brand Maar ik zag dat het tot 13 december kon? Remco aka Sado [glow=blue,2,600]Dat kan alleen nog als iemand zo goed is om met jou te willen samenspelen, want we zitten bomvol. Misschien dat zo iemand dit leest, anders moet ik een balletje opgooien onder de personen die het vinkje "absoluut niet teamen" niet hebben aangevinkt.[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 15, 2009 17:39:04 GMT 1
[glow=red,2,600]Dan kan ik je helaas niet helpen Sado,... ik kijk van de zijlijn toe aangezien sterbases niet aangevallen mogen worden....[/glow]
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Dec 19, 2009 23:16:17 GMT 1
[glow=red,2,600]Dan kan ik je helaas niet helpen Sado,... ik kijk van de zijlijn toe aangezien sterbases niet aangevallen mogen worden....[/glow] Watje!
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 20, 2009 16:07:35 GMT 1
Hoe zit het dan met jou, Ender. Heb jij zo'n vakje aangekruist dat je allleen wilt spelen? Als dat zo is, wil jij dan wel met Sado/Remco74 samenspelen??
Ik kan helaas niet, daar ik al met Hrun samenspeel!
Lord
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Dec 20, 2009 20:58:32 GMT 1
Mannen, niet vechten ... Donal23 heeft mij onder zijn hoede genomen in zijn battle group....
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 20, 2009 21:55:15 GMT 1
Mannen, niet vechten ... He, je denkt toch niet dat dit zo'n gezellig theekransje is! Dit is ons lust en leven! Lord
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Dec 21, 2009 10:14:33 GMT 1
Uhh, LoE. Voor jou is dat dan je "lust en je dood" he Je denkt toch niet dat je tegen een Sado/Donald combi opkan!?!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 21, 2009 11:01:54 GMT 1
Wie is de indeler?
Ik wil mijn volgende voorkeur geven voor de volgende toernooisector vanaf januari. * Megabyte (en Sky??) * Ender * Sado en Donald23
Lord
|
|
Chester Nimitz
Member
Commander
Fleet Admiral of the United States Navy
|
Post by Chester Nimitz on Dec 21, 2009 16:43:30 GMT 1
Arme Ender!
Nimitz
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Dec 21, 2009 21:38:57 GMT 1
Ik denk dat je beter medelijden met mijn tegenstanders kunt hebben Nimitz. Zij hebben meer te verliezen.
Commander Ender
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Dec 21, 2009 21:43:10 GMT 1
Hoe zit het dan met jou, Ender. Heb jij zo'n vakje aangekruist dat je allleen wilt spelen? Als dat zo is, wil jij dan wel met Sado/Remco74 samenspelen?? Ik kan helaas niet, daar ik al met Hrun samenspeel! Lord Als je het perse moet weten. Ja. Om meerdere redenen. Ik ken geen van de andere spelers persoonlijk. En telefonisch overleg is grensoverschreidend en dus ook meteen een stuk duurder. Als overleg per email zou kunnen wil ik samenspelen best eens proberen maar mijn eigen orders kosten me nu vaak al genoeg denkwerk.
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 22, 2009 8:25:56 GMT 1
Als je het perse moet weten. Ja. Om meerdere redenen. Ik ken geen van de andere spelers persoonlijk. En telefonisch overleg is grensoverschreidend en dus ook meteen een stuk duurder. Als overleg per email zou kunnen wil ik samenspelen best eens proberen maar mijn eigen orders kosten me nu vaak aldenkwerk.
Allemaal smoesjes. Grensoverschrijdend? Tegenwoordig heb je skype! Andere spelers niet persoonlijk kennen? So what, is dat nodig dan?! Per email....je hebt twee weken de tijd. Genoeg denkwerk....met z'n tweeën is het juist meer doordachter! Zeg nou maar gewoon dat je niet wilt! Dat klinkt meteen eerlijker! Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 22, 2009 16:56:18 GMT 1
Als je het perse moet weten. Ja. Om meerdere redenen. Ik ken geen van de andere spelers persoonlijk. En telefonisch overleg is grensoverschreidend en dus ook meteen een stuk duurder. Als overleg per email zou kunnen wil ik samenspelen best eens proberen maar mijn eigen orders kosten me nu vaak al genoeg denkwerk.
Commander Ender [glow=red,2,600]Nou Endertje,... ik kan voor niks naar het buitenland bellen; tijdens eerdere contacten heb je me eens verteld dat je in de buurt van Grebsnieh woont, daar kan ik ook naar toe rijden (mijn shuttle haalt dat wel); verder heb ik Hasenfratz al eens horen zeggen dat je erg snel bent met je orders dus tijd genoeg voor overleg. Wat blijft er dan nog over van je redenen om niet met iemand samen te spelen? Niets!!! Misschien ook nog een mooie mogelijkheid om over je vete jegens mij heen te komen. Uhm,... afgezien dan van het feit dat ik me niet heb ingeschreven wegens gebrek aan stationaire doelen tijdens het tournooi....[/glow]
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Dec 22, 2009 22:54:49 GMT 1
Dat zou een bak zijn. Ik in 1 team met jou. Ik geloof dat je helm verkeerdom op je hoofd staat. En dan nog. Je bent te laat. De inschrijftermijn is voorbij.
Commander Ender
|
|