Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 13:58:44 GMT 1
[glow=red,2,600] - Lord,... nog iets toe te voegen?
[/glow] Ehrrmmm....behoud van de troffee "Kletsmajoor van het jaar".
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 14:05:42 GMT 1
[glow=red,2,600]Hallo!!! Je komt wel naar het zuiden hè. Heb ik net een lading Palm ingeslagen krijg ik dit soort verzoeken....[/glow] Het stond nochtans in mijn dossier! [glow=red,2,600]Ja,... maar die had ik tijdens het winkelen niet bij me. Maar ik kijk wat ik voor je kan (lees: wil) doen. Nog iemand speciale wensen (op blond, rossig, 18- of 23-jarig ga ik overigens niet in)? Dan kan ik mijn database weer een beetje uitbreiden....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 18, 2009 14:50:03 GMT 1
[glow=blue,2,300]Wist je dat de forum beheerder het aantal berichten van iemand gewoon kan terugschroeven?[/glow] Ja, dat weet ik, dat heb je namelijk al een keer gedaan Lord [glow=blue,2,600]O ja? Bij wie en wanneer dan? Je kunt me van veel beschuldigen, maar niet dat ik mijn Admin / GM rechten misbruik.[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 18, 2009 14:51:55 GMT 1
Wel een wit-biertje mag ik hopen? [glow=red,2,600]Hallo!!! Je komt wel naar het zuiden hè. Heb ik net een lading Palm ingeslagen krijg ik dit soort verzoeken....[/glow] [glow=blue,2,600]Ik zou zeggen: wie wat anders wil, neemt dat zelf maar mee![/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 15:32:55 GMT 1
[glow=blue,2,600]O ja? Bij wie en wanneer dan? Je kunt me van veel beschuldigen, maar niet dat ik mijn Admin / GM rechten misbruik.[/glow] Ik zeg ook niet dat je je rechten misbruikt, maar bij mij zijn ooit door jou (via storing, meen ik) twee berichten verwijderd. Hoe het gebeurde weet ik niet meer. Je hebt me in ieder geval toen keurig bericht over dit voorval en daarmee was de kous af voor mij. Was geloof ik rond beginperiode van sector 149. En het verlies van die twee berichten heb ik ruimschoots overwonnen Grtz,
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 15:34:16 GMT 1
[glow=red,2,600]Hallo!!! Je komt wel naar het zuiden hè. Heb ik net een lading Palm ingeslagen krijg ik dit soort verzoeken....[/glow] [glow=blue,2,600]Ik zou zeggen: wie wat anders wil, neemt dat zelf maar mee![/glow] Dat vind ik redelijk klinken, want zoveel bier wil ik ook weer niet, ook daar ik 'chauffeur' ben. Tenminste als Malurax ook even reageert.... Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 18, 2009 15:44:39 GMT 1
[glow=blue,2,600]O ja? Bij wie en wanneer dan? Je kunt me van veel beschuldigen, maar niet dat ik mijn Admin / GM rechten misbruik.[/glow] Ik zeg ook niet dat je je rechten misbruikt, maar bij mij zijn ooit door jou (via storing, meen ik) twee berichten verwijderd. Hoe het gebeurde weet ik niet meer. Je hebt me in ieder geval toen keurig bericht over dit voorval en daarmee was de kous af voor mij. Was geloof ik rond beginperiode van sector 149. En het verlies van die twee berichten heb ik ruimschoots overwonnen Grtz, [glow=blue,2,600]O ja dat. Dat was inderdaad erg KLUNZIG van me. Overigens zie ik dat er flink gecarpoold wordt a.s. zaterdag. Ik neem ook al 2 piloten mee, te weten Donald23 en Skywise. p.s. DV, zie je, 2 reacties in 1 berichtje...[/glow]
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 18, 2009 15:49:55 GMT 1
Jullie zijn gewoon allemaal een ongelooflijk stelletje ouwehoeren. Vergeleken met jullie dagelijkse output aan onzin, is het oude testament een kattebelletje.
ow..91e post!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 16:01:38 GMT 1
Jullie zijn gewoon allemaal een ongelooflijk stelletje ouwehoeren. Vergeleken met jullie dagelijkse output aan onzin, is het oude testament een kattebelletje. ow..91e post! [glow=red,2,600]Als je over de honderd gaat krijg jij ook felicitaties van ons! Volgens mij ben je vergeten wat onze output aan onzin IRL is. Tot zaterdag....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 18, 2009 19:26:10 GMT 1
[glow=blue,2,600]Ik zou zeggen: wie wat anders wil, neemt dat zelf maar mee![/glow] Dat vind ik redelijk klinken, want zoveel bier wil ik ook weer niet, ook daar ik 'chauffeur' ben. Tenminste als Malurax ook even reageert.... Lord Ja, ik rij met je mee. Zie je persoonlijke berichten... Greetz, Malurax
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 18, 2009 21:48:28 GMT 1
Dat vind ik redelijk klinken, want zoveel bier wil ik ook weer niet, ook daar ik 'chauffeur' ben. Tenminste als Malurax ook even reageert.... Lord Ja, ik rij met je mee. Zie je persoonlijke berichten... Greetz, Malurax Oh, moet ik ook nog iets in huis halen? Want normaal gesproken ben ik zelf al blij als ik water en brood heb op zondag...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 23:19:50 GMT 1
Jullie zijn gewoon allemaal een ongelooflijk stelletje ouwehoeren. Vergeleken met jullie dagelijkse output aan onzin, is het oude testament een kattebelletje. Ik krijg toch wel een trots gevoel dat je ons geouwehoer met zo'n heilig boek vergelijkt.....Mijn aura begint helemaal te stralen! Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 23:22:31 GMT 1
Oh, moet ik ook nog iets in huis halen? Want normaal gesproken ben ik zelf al blij als ik water en brood heb op zondag... Brood is prima...ik neem wel een privé-voorraadje wit-bier mee.... Ook belangrijk is dat je plek hebt voor twee .... CU Saturday...nog 3 nachtjes slapen.... Lord
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 18, 2009 23:39:00 GMT 1
Oh, moet ik ook nog iets in huis halen? Want normaal gesproken ben ik zelf al blij als ik water en brood heb op zondag... Brood is prima...ik neem wel een privé-voorraadje wit-bier mee.... Ook belangrijk is dat je plek hebt voor twee .... CU Saturday...nog 3 nachtjes slapen.... Lord Inderdaad. Hrun, heb je plaats voor twee schone slapers? Water en brood is ook voor mij voldoende. We vragen gelukkig niet al te veel... Greetz, Malurax
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Nov 19, 2009 2:49:26 GMT 1
Maar als ik het goed begrijp hebben we zaterdag bijna volle bak? 17 als ik zo snel even tel. Dus eigenlijk zou het mooi zijn als er nog 1 bij komt... Want 4 x 2 x 2 + 2 = 18 is het maximale aantal deelnemers/gm's.
Mooi man, en zo te zien heeft iedereen er al zin in. Ik ook en kom zaterdagochtend rechtstreeks invliegen. Fijn dat Darth die stormtroopers klaar zet, een mooie markering om op te landen. De groeten vanuit een zonnig Las Vegas en tot zaterdag!
The Hitman
En de spelletjes hier overtreffen SO nog steeds niet.
|
|