Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 17, 2009 18:36:57 GMT 1
[glow=red,2,600]Yes!!!! Yes? Uhm,... oh ja,... gefeliciteerd met het passeren van Cleaver....[/glow] oh...dat had ik nog niet eens door, Cleaver was ineens zo druk met posten dat ik dacht: dat duurt nog eventjes....maar nu Mega-Plank zo druk bezig is om mij te enderen, tja.... nog twee te gaan....
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 17, 2009 21:24:43 GMT 1
[glow=red,2,600]Yes!!!! Yes? Uhm,... oh ja,... gefeliciteerd met het passeren van Cleaver....[/glow] oh...dat had ik nog niet eens door, Cleaver was ineens zo druk met posten dat ik dacht: dat duurt nog eventjes....maar nu Mega-Plank zo druk bezig is om mij te enderen, tja.... nog twee te gaan.... Is het je toch al gelukt, Lord of Chatham!? Ik heb besloten mijzelf qua hobby´s te richten op SO en www.historien.nl voor wat betreft de laatste maandjes van 2009. Vandaar mijn extra aanwezigheid op het forum, die overigens ook nog werd versterkt door de wens om Ender niet langer ongestraft allerlei vuil te laten spuien. Tevens liggen er vier spelverslagen ter publicatie bij de webmeester - toch zo´n 40 pagina´s aan spannende beurten en opvallende weetjes. Daarmee kom ik al op ongeveer 120 pagina´s aan spelverslagen en andere artikelen of verhalen voor SO! En het einde is nog niet in zicht, vanavond begin ik aan het verslag van spel 137... P.S.: ondertussen ben ik begonnen aan het lezen van jouw verslag van 158! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 18, 2009 10:17:26 GMT 1
[glow=blue,2,600]Dat mag, maar ik ga zowiezo in het spel tegen Lord of Whatever. En misschien maak ik dan wel niet-op-elkaar-schieten afspraakjes met de andere tegenstanders...[/glow] YES!!!! [glow=blue,2,600]Typisch een geval van Death Wish... Of is het meer YES in de zin van YES, ik ben een sukkel...? [/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 11:07:30 GMT 1
[glow=blue,2,600]Typisch een geval van Death Wish... Of is het meer YES in de zin van YES, ik ben een sukkel...? [/glow] In de zin van YES, thx voor de gratis harde lessen en YES, het begin van jouw ondergang.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 11:28:14 GMT 1
[glow=red,2,600]En ook de betalingen druppelen binnen,... de helft (!) is binnen. Zelfs de partner van onze Groot Admiraal heeft haar fetish even aan de kant gezet om hem een storting te kunnen laten doen. Nu maar hopen dat mijn ega de inkomsten niet voor aanstaande zaterdag voor andere doeleinden gebruikt.
Tot dusver kan iedereen rekenen op één broodje, één lollie, één spekkie en één biertje. Vooropgesteld dat niet betalende bezoekers door het cordon van Stormtroopers komen,... anders genieten de betalende bezoekers van een volledige catering....
P.S. Weet je niet meer of je betaald hebt,... zie eerste post. P.P.S. Contant betalen kan a.s. zaterdag ook nog.[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 11:31:46 GMT 1
[glow=red,2,600]Yes!!!! Yes? Uhm,... oh ja,... gefeliciteerd met het passeren van Cleaver....[/glow] oh...dat had ik nog niet eens door, Cleaver was ineens zo druk met posten dat ik dacht: dat duurt nog eventjes....maar nu Mega-Plank zo druk bezig is om mij te enderen, tja.... nog twee te gaan.... [glow=red,2,600]Hmmm,... dat betekent dat ik extra mijn best moet gaan doen....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 18, 2009 11:47:00 GMT 1
oh...dat had ik nog niet eens door, Cleaver was ineens zo druk met posten dat ik dacht: dat duurt nog eventjes....maar nu Mega-Plank zo druk bezig is om mij te enderen, tja.... nog twee te gaan.... [glow=red,2,600]Hmmm,... dat betekent dat ik extra mijn best moet gaan doen....[/glow] [glow=blue,2,600]Als je op elk regeltje in iemands bericht een reactie plaatst, lijkt me dat ook niet zo'n probleem. Soms zie ik 5 berichten van jou en ook die prutself achterelkaar. Dan denk ik: kan dat nou niet gewoon in één bericht?[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 12:09:29 GMT 1
nee
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 12:14:26 GMT 1
[glow=red,2,600]Tot dusver kan iedereen rekenen op één broodje, één lollie, één spekkie en één biertje. Wel een wit-biertje mag ik hopen?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 18, 2009 12:21:11 GMT 1
[glow=blue,2,300]Wist je dat de forum beheerder het aantal berichten van iemand gewoon kan terugschroeven?[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 12:31:09 GMT 1
[glow=blue,2,300]Wist je dat de forum beheerder het aantal berichten van iemand gewoon kan terugschroeven?[/glow] Ja, dat weet ik, dat heb je namelijk al een keer gedaan Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 13:01:50 GMT 1
[glow=red,2,600]Hmmm,... dat betekent dat ik extra mijn best moet gaan doen....[/glow] [glow=blue,2,600]Als je op elk regeltje in iemands bericht een reactie plaatst, lijkt me dat ook niet zo'n probleem. Soms zie ik 5 berichten van jou en ook die prutself achterelkaar. Dan denk ik: kan dat nou niet gewoon in één bericht?[/glow] [glow=red,2,600]Nou vooruit dan: - Als we alles in één mail proppen worden het van die lange Cleaver-Megabyte discussies die niemand meer leest.
- We houden alle discussies wel per sector gescheiden.
- Jij kunt er anders ook wat van.
- Jou inhalen is geen optie, Lord van mijn rug houden is een sport geworden, maar dan niet op de Ender-manier van één woord per bericht.
- Over Ender gesproken, met korte berichtjes blijft het ook voor hem begrijpelijk.
- Lord,... nog iets toe te voegen?
Zo,... dat scheelde weer 5 berichtjes....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 13:15:25 GMT 1
[glow=red,2,600]Tot dusver kan iedereen rekenen op één broodje, één lollie, één spekkie en één biertje.[/glow] Wel een wit-biertje mag ik hopen? [glow=red,2,600]Hallo!!! Je komt wel naar het zuiden hè. Heb ik net een lading Palm ingeslagen krijg ik dit soort verzoeken....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 18, 2009 13:17:15 GMT 1
[glow=blue,2,300]Wist je dat de forum beheerder het aantal berichten van iemand gewoon kan terugschroeven?[/glow] Ja, dat weet ik, dat heb je namelijk al een keer gedaan Lord [glow=red,2,600]WAT??? Ongehoord!!! Niet dat zoiets nu nog ongemerkt gebeuren kan natuurlijk....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 18, 2009 13:54:25 GMT 1
[glow=red,2,600]Hallo!!! Je komt wel naar het zuiden hè. Heb ik net een lading Palm ingeslagen krijg ik dit soort verzoeken....[/glow] Het stond nochtans in mijn dossier!
|
|