Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 19, 2009 8:36:17 GMT 1
Brood is prima...ik neem wel een privé-voorraadje wit-bier mee.... Ook belangrijk is dat je plek hebt voor twee .... CU Saturday...nog 3 nachtjes slapen.... Lord Inderdaad. Hrun, heb je plaats voor twee schone slapers? Water en brood is ook voor mij voldoende. We vragen gelukkig niet al te veel... Greetz, Malurax [glow=red,2,600]Misschien dat er zaterdag nog een plakje kaas overblijft, kunnen jullie dat zondag nog op het droge brood leggen....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 19, 2009 8:38:20 GMT 1
Ik zie dat Lord Voll zich afgemeld heeft, wat jammer ja, hij is immers toch de te kloppen man tijdens dit soort dagen! Of komt het omdat hij gehoord heeft dat Mega-Toorn komende zaterdag in de rol van speler komt? Jammer dat ik niet kan beschikken over de duisternis van DV....
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 19, 2009 9:31:52 GMT 1
Even voor de zekerheid, is er bij die automaterialentoko fatsoenlijke koffie? Ik kan echt niet functioneren zonder een lekker bakkie koffie op gezette tijden.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 19, 2009 9:45:58 GMT 1
Even voor de zekerheid, is er bij die automaterialentoko fatsoenlijke koffie? Ik kan echt niet functioneren zonder een lekker bakkie koffie op gezette tijden. [glow=red,2,600]Ons clubje is klein en we hebben onszelf dus wel enige mate van luxe toegedicht,... over de kwaliteit van de koffie hoef je je niet druk te maken. Althans zolang niemand het in zijn hoofd haalt om de waterkoker op hetzelfde moment aan te zetten.... P.S. Gezien je denigrerende opmerking over "automaterialentoko" krijg jij een uitgebreide presentatie van onze werkzaamheden.[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Nov 19, 2009 9:48:40 GMT 1
Ik zit er over te denken om een laptopje als hulp mee te nemen. Kan ik vast een stopcontactje reserveren DV?
|
|
|
Post by De Mosselman on Nov 19, 2009 9:50:39 GMT 1
[glow=red,2,300]Sorry mannen, maar ik ga het niet halen. Ik ben niet op tijd terug met de Mosselvloot voor a.s. zaterdag.[/glow] [glow=white,0,300]Desalniettemin, veel plezier daar. En neem wat mossels op mij![/glow] [glow=blue,2,300]Groet, De Mosselman.[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 19, 2009 10:00:03 GMT 1
Ik zit er over te denken om een laptopje als hulp mee te nemen. Kan ik vast een stopcontactje reserveren DV? [glow=red,2,600]Stopcontactjes zat,... maar zorg wel dat je kabeltje lang genoeg is....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 19, 2009 10:01:57 GMT 1
[glow=red,2,300]Sorry mannen, maar ik ga het niet halen. Ik ben niet op tijd terug met de Mosselvloot voor a.s. zaterdag.[/glow] [glow=white,0,300]Desalniettemin, veel plezier daar. En neem wat mossels op mij![/glow] [glow=blue,2,300]Groet, De Mosselman.[/glow] [glow=red,2,600]Jammer Mosselman,... we hadden graag je identiteit ontrafeld....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 19, 2009 10:43:02 GMT 1
[glow=red,2,300]Sorry mannen, maar ik ga het niet halen. Ik ben niet op tijd terug met de Mosselvloot voor a.s. zaterdag.[/glow] [glow=white,0,300]Desalniettemin, veel plezier daar. En neem wat mossels op mij![/glow] [glow=blue,2,300]Groet, De Mosselman.[/glow] [glow=red,2,600]Jammer Mosselman,... we hadden graag je identiteit ontrafeld....[/glow] Bah, moet ik mijn lijstje weer aanpassen 'meenemen naar Weert': - ....
- laptop
een mosselpan
mosselrecept
- haspel/verlengsnoer van 25 meter
- ...
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 19, 2009 11:44:08 GMT 1
Even voor de zekerheid, is er bij die automaterialentoko fatsoenlijke koffie? Ik kan echt niet functioneren zonder een lekker bakkie koffie op gezette tijden. [glow=red,2,600]Ons clubje is klein en we hebben onszelf dus wel enige mate van luxe toegedicht,... over de kwaliteit van de koffie hoef je je niet druk te maken. Althans zolang niemand het in zijn hoofd haalt om de waterkoker op hetzelfde moment aan te zetten.... P.S. Gezien je denigrerende opmerking over "automaterialentoko" krijg jij een uitgebreide presentatie van onze werkzaamheden.[/glow] Dat was absoluut niet denigrerend bedoeld, ik refereer bijna altijd aan bedrijven als toko's, dat is gewoon een soort jargon. Ik heb de website bekeken omdat ik wou weten wat voor pand het was, dus ik bedoelde absoluut niet te zeggen dat jullie een soort Brezan zijn of zo.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 19, 2009 12:30:31 GMT 1
[glow=red,2,600]Ons clubje is klein en we hebben onszelf dus wel enige mate van luxe toegedicht,... over de kwaliteit van de koffie hoef je je niet druk te maken. Althans zolang niemand het in zijn hoofd haalt om de waterkoker op hetzelfde moment aan te zetten.... P.S. Gezien je denigrerende opmerking over "automaterialentoko" krijg jij een uitgebreide presentatie van onze werkzaamheden.[/glow] Dat was absoluut niet denigrerend bedoeld, ik refereer bijna altijd aan bedrijven als toko's, dat is gewoon een soort jargon. Ik heb de website bekeken omdat ik wou weten wat voor pand het was, dus ik bedoelde absoluut niet te zeggen dat jullie een soort Brezan zijn of zo. [glow=red,2,600]No offence taken,... maar niettemin zal ik je kennis laten nemen van onze mogelijkheden. Ik weet niet in welke branche toko jij werkzaam bent maar je kunt nooit weten....[/glow]
|
|
|
Post by Immelmann on Nov 19, 2009 13:08:38 GMT 1
Ik werk bij een bekende telefoon- en internettoko met veel groen in 't logo, bij de divisie die VoIP diensten levert aan bedrijven en consumenten. Wij beheren de systemen die het verkeer regelen, SIP, gateways naar mobiel en vaste net e.d. Ik doe daar Unix/Linux/databases/monitoring en gerelateerde dingen, waaronder tactisch beheer, design, bouwen&prutsen, dat soort dingen.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 19, 2009 13:56:15 GMT 1
Brood is prima...ik neem wel een privé-voorraadje wit-bier mee.... Ook belangrijk is dat je plek hebt voor twee .... CU Saturday...nog 3 nachtjes slapen.... Lord Inderdaad. Hrun, heb je plaats voor twee schone slapers? Water en brood is ook voor mij voldoende. We vragen gelukkig niet al te veel... Greetz, Malurax [glow=blue,2,300]Krijgen jullie van mij een potje vaseline...[/glow]
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 19, 2009 16:09:37 GMT 1
Hrun, heb je plaats voor twee schone slapers? Water en brood is ook voor mij voldoende. We vragen gelukkig niet al te veel... Greetz, Malurax Jahoor, gaat lukken!
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Nov 20, 2009 10:40:50 GMT 1
Gister laptopje in orde gemaakt, dus ik ga gewoon met electronische hulpmiddelen, groter dan een zakrekenmachine op pad. Verlengsnoer klaar gelegd en mijn geodriehoek op gesnord. Iedereen er klaar voor om morgenochtend (vroeg!) in de auto te stappen?
|
|