Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 10, 2009 13:24:29 GMT 1
Bijna twee weken verder, heeft het OSO al een datum in gedachten kunnen nemen.... bij het invullen van de familie-agenda blijkt dat mijn aantal vrije weekenden behoorlijk keldert daar mijn vrouw al een paar zaterdagen heeft geclaimd voor haar eigen activiteiten. (We werken volgens principe: wie het eerst maalt...) Lord [glow=red,2,600]Zie voor het antwoord het nieuwe draadje. Ik hoop dat je vrouw deze dag nog niet geclaimd heeft....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 10, 2009 13:29:10 GMT 1
@dv: Nee, deze dag volgens mij niet (ik heb het nieuwe draadje gelezen), wel zou er iets anders zijn. Maar als ik de keuze heb tussen een bollenplantdag c.q. Rommelmarkt en een Sterrenoorlogmeeting....dan is mijn keus snel gemaakt!!!!
Weert ligt wel even een eind uit de richting....is er nog mogelijkheid tot overnachting (vraag niet veel, slechts een plek om te slapen)
Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 10, 2009 14:14:29 GMT 1
@dv: Nee, deze dag volgens mij niet (ik heb het nieuwe draadje gelezen), wel zou er iets anders zijn. Maar als ik de keuze heb tussen een bollenplantdag c.q. Rommelmarkt en een Sterrenoorlogmeeting....dan is mijn keus snel gemaakt!!!! Weert ligt wel even een eind uit de richting....is er nog mogelijkheid tot overnachting (vraag niet veel, slechts een plek om te slapen) Lord [glow=red,2,600]Hallo Lord,... mooi dat je die dag nog vrij had. Omdat ik nog verder naar het zuiden woon gebruik ik ons kantoorpand als locatie. Maar ik zal voor het overnachten eens een balletje opgooien....[/glow]
|
|