Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 12, 2009 8:35:38 GMT 1
[glow=red,2,600]Twee spellen. Vier open plaatsen.. Twaalf inschrijvingen... Hé Cleaver,... betekent dit dat wij samen weer één ijzersterk team vormen of doen we mee aan de loting voor ieder twee schepen?[/glow] Ik heb uit betrouwbare bron dat de spelleiding de verdeling bepaald...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 12, 2009 9:02:39 GMT 1
[glow=red,2,600]Twee spellen. Vier open plaatsen.. Twaalf inschrijvingen... Hé Cleaver,... betekent dit dat wij samen weer één ijzersterk team vormen of doen we mee aan de loting voor ieder twee schepen?[/glow] Ik heb uit betrouwbare bron dat de spelleiding de verdeling bepaald... [glow=red,2,600]O,... o,... maar uhm,... dat betekent dus dat als de zieke geesten van de Game Masters een beetje op dreef zijn dat (bij gebrek aan aanwezigheid van Endertje) Lord Elf wel eens mijn wingman zou kunnen worden....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 12, 2009 9:14:32 GMT 1
Ik heb uit betrouwbare bron dat de spelleiding de verdeling bepaald... [glow=red,2,600]O,... o,... maar uhm,... dat betekent dus dat als de zieke geesten van de Game Masters een beetje op dreef zijn dat (bij gebrek aan aanwezigheid van Endertje) Lord Elf wel eens mijn wingman zou kunnen worden....[/glow] Inderdaad, want wij zijn.... DE GAME MASTERS FROM HELL! WOEHAHAHAHA!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 12, 2009 9:34:39 GMT 1
[glow=red,2,600]O,... o,... maar uhm,... dat betekent dus dat als de zieke geesten van de Game Masters een beetje op dreef zijn dat (bij gebrek aan aanwezigheid van Endertje) Lord Elf wel eens mijn wingman zou kunnen worden....[/glow] Inderdaad,... [glow=red,2,600]Ik was er al bang voor,... eens kijken of ik nog ergens een uitschrijfformulier kan vinden.[/glow] [glow=red,2,600]The mind can turn heaven into hell and hell into heaven....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 12, 2009 9:40:33 GMT 1
[glow=red,2,600]O,... o,... maar uhm,... dat betekent dus dat als de zieke geesten van de Game Masters een beetje op dreef zijn dat (bij gebrek aan aanwezigheid van Endertje) Lord Elf wel eens mijn wingman zou kunnen worden....[/glow] Ach DV....wees gerust: als jouw wingman zijnde, kan ik niet op jouw vuren..... <rommelrommel: waar is die Commodore-basic handleiding ook al weer voor het veranderen van de wingman-routine> Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 12, 2009 9:45:42 GMT 1
Nou ja...dan maar het volgende: Op een dag zit satan uit de hel zich te vervelen. dan komt hij op het idee om de hemel uit te dagen voor een spelletje SO. Dus hij belt Petrus op en vertelt zijn plan. Petrus vindt het goed en zegt "Ach, de hemel wint het toch wel!!, Alle goeie spelers gaan naar de hemel, dus die zet ik in". Zegt satan, "Je vergeet iets! de hel gaat winnen. Vergeet niet dat wij de Game Masters hebben!!"
<Wordt hiermee mijn kansen groter om wingman van DV te worden?>
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 12, 2009 17:00:46 GMT 1
[glow=red,2,600]Twee spellen. Vier open plaatsen.. Twaalf inschrijvingen... Hé Cleaver,... betekent dit dat wij samen weer één ijzersterk team vormen of doen we mee aan de loting voor ieder twee schepen?[/glow] Wat mij betreft spelen jij en ik gewoon samen, dus bij deze wil ik de spelleiders verzoeken om ons in hetzelfde team te zetten. Eens kijken of we dit jaar de sensoren langer van de nul kunnen houden! Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 14, 2009 9:24:24 GMT 1
Ik heb uit betrouwbare bron dat de spelleiding de verdeling bepaald... Hmm...dat betekent dus ook de rasverdeling? Ik ga enorme nattigheid voelen dat ik de Romulan ga spelen om mijn EBS-gevoel nog groter te maken, wat enorm versterkt zal worden door de aanwezigheid van de naamgever ter plekke en op diens plek zelf....of de Federatie om de zorgvuldig afgekicke koekblikkentrauma een enorme boost te geven..... Lord
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 14, 2009 10:28:04 GMT 1
Ik heb uit betrouwbare bron dat de spelleiding de verdeling bepaald... Hmm...dat betekent dus ook de rasverdeling? Ik ga enorme nattigheid voelen dat ik de Romulan ga spelen om mijn EBS-gevoel nog groter te maken, wat enorm versterkt zal worden door de aanwezigheid van de naamgever ter plekke en op diens plek zelf....of de Federatie om de zorgvuldig afgekicke koekblikkentrauma een enorme boost te geven..... Lord Mooi nieuws dan. Een toernooi spel is feds tegen feds, geen EBS dus. Dat geldt alleen in Rommies.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 14, 2009 11:20:48 GMT 1
Mooi nieuws dan. Een toernooi spel is feds tegen feds, geen EBS dus. Dat geldt alleen in Rommies. Oke...neem Freud for Dummy's mee....zal ik hard nodig hebben
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 14, 2009 16:18:09 GMT 1
Een toernooispel....met welke afwijkende spelregels moet ik nog (meer) rekening houden? Vraag het maar even, dan kan ik me alvast op voorbereiden....
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 14, 2009 19:39:11 GMT 1
2 schepen per team en geen sterbases...
Vorig jaar iig.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 15, 2009 8:33:51 GMT 1
Een toernooispel....met welke afwijkende spelregels moet ik nog (meer) rekening houden? Vraag het maar even, dan kan ik me alvast op voorbereiden.... [glow=red,2,600]Wil je toch mijn hand vasthouden Lord 11?[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 15, 2009 9:01:14 GMT 1
[glow=red,2,600]Twee spellen. Vier open plaatsen.. Twaalf inschrijvingen... Hé Cleaver,... betekent dit dat wij samen weer één ijzersterk team vormen of doen we mee aan de loting voor ieder twee schepen?[/glow] Wat mij betreft spelen jij en ik gewoon samen, dus bij deze wil ik de spelleiders verzoeken om ons in hetzelfde team te zetten. Request denied. WOEHAHAHAHA
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 15, 2009 11:34:21 GMT 1
[glow=red,2,600]Wil je toch mijn hand vasthouden Lord 11?[/glow] Uiteraard wil ik je handje vasthouden, er zijn immers geen SB's te bekennen in een toernooispel, dat moet een zware klap voor jou zijn...moet je toch nog de confrontatie opzoeken met 'denkende' individuen. Lord
|
|