Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 15, 2009 11:38:10 GMT 1
Wat mij betreft spelen jij en ik gewoon samen, dus bij deze wil ik de spelleiders verzoeken om ons in hetzelfde team te zetten. Request denied. WOEHAHAHAHA Geen beter vermaak dan leedvermaak... Is het de 20ste soms de dag van de wraak der GM'?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 15, 2009 12:10:50 GMT 1
[glow=red,2,600]Wil je toch mijn hand vasthouden Lord 11?[/glow] Uiteraard wil ik je handje vasthouden, er zijn immers geen SB's te bekennen in een toernooispel, dat moet een zware klap voor jou zijn...moet je toch nog de confrontatie opzoeken met 'denkende' individuen. Lord [glow=red,2,600]Toernooispellen worden altijd zonder sterbasis gespeeld, dus er is voor mij geen sprake van een zware klap. Ik ben alleen iedere keer opnieuw weer bang dat de Game Masters het gebruik van een laptop verbieden....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 15, 2009 12:12:52 GMT 1
Wat mij betreft spelen jij en ik gewoon samen, dus bij deze wil ik de spelleiders verzoeken om ons in hetzelfde team te zetten. Request denied. WOEHAHAHAHA [glow=red,2,600]Oké Cleaver we schrijven ons alleen in bij Hasenfratz,... met hem als Game Master hadden we tot nu toe toch meer succes....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 15, 2009 13:46:13 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik ben alleen iedere keer opnieuw weer bang dat de Game Masters het gebruik van een laptop verbieden....[/glow] shshhsttttttt ...breng ze niet op het idee....
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 15, 2009 21:48:54 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik ben alleen iedere keer opnieuw weer bang dat de Game Masters het gebruik van een laptop verbieden....[/glow] shshhsttttttt ...breng ze niet op het idee.... [glow=red,2,600]Heb zojuist de definitieve bevestiging gekregen dat laptops welkom zijn....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 15, 2009 21:54:39 GMT 1
[glow=red,2,600]@ Eddie: Bedankt voor de mooie aanduiding in G-Maps. Het boordnavigatiesysteem van mijn nieuwe shuttle is reeds geprogrammeerd....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 15, 2009 21:55:10 GMT 1
[glow=red,2,600]@ Gasten van Eddie: Zijn er nog meerijders op de route van Midden-Limburg naar Casa3Huis? Durft de Hitman nog? Cleaver misschien als hij nog in de buurt van zijn ouders komt? Andere vrijwilligers? Ik blijf in ieder geval lang genoeg om van de BBQ te genieten....[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 15, 2009 22:05:01 GMT 1
[glow=red,2,600]@ Eddie: Bedankt voor de mooie aanduiding in G-Maps. Het boordnavigatiesysteem van mijn nieuwe shuttle is reeds geprogrammeerd....[/glow] Graag gedaan! Leipe shit man, Google maps.
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Jun 15, 2009 22:36:08 GMT 1
Ik heb dat geile kaartje nog niet bekeken, maar is er ergens (liefst gratis) parkeerruimte voor mijn bolide (nee, ik heb niet meer die aftandse mazda, het is nu blauw en groot ?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 16, 2009 11:36:25 GMT 1
Request denied. WOEHAHAHAHA Geen beter vermaak dan leedvermaak... Is het de 20ste soms de dag van de wraak der GM'? Je bent een GM from Hell of niet. En met jou spreek ik ook nog wel de 20e... Woehahaha!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 16, 2009 11:47:40 GMT 1
Geen beter vermaak dan leedvermaak... Is het de 20ste soms de dag van de wraak der GM'? Je bent een GM from Hell of niet. En met jou spreek ik ook nog wel de 20e... Woehahaha! Het mooie van mijn handicap is dat ik de technologie heb om mensen te doen zwijgen...dan lijkt het net mime...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 16, 2009 12:09:39 GMT 1
Je bent een GM from Hell of niet. En met jou spreek ik ook nog wel de 20e... Woehahaha! Het mooie van mijn handicap is dat ik de technologie heb om mensen te doen zwijgen...dan lijkt het net mime... [glow=red,2,600]Wat? Zet je dan je hoorapparaat uit of stop je watjes in je oren? Hmmm,... met mijn -12 dioptrie ken ik er dan nog wel één,... zonder visuele hulp hoor ik alles en maar zie ik niets binnen 10E-9 AE afstand. Als Megabyte ons bij elkaar in een koppel koekblikken gooit dan staan we binnen no-time bekend als de dove en de blinde....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 16, 2009 12:42:15 GMT 1
Het zijn inderdaad gehoorapparaten....
wat betreft ons als koppel. The Deaf and The Blind....dat doet me denken aan een bepaald film...
als we overigens daarmee als 'outsiders' worden beschouwd, zal ik dat niet erg vinden, want outsiders winnen namelijk vaak!!
Lord
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Jun 17, 2009 13:25:04 GMT 1
Gezellig hoor.. een SO meeting...
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 17, 2009 13:29:25 GMT 1
Ik heb dat geile kaartje nog niet bekeken, maar is er ergens (liefst gratis) parkeerruimte voor mijn bolide (nee, ik heb niet meer die aftandse mazda, het is nu blauw en groot ? Moet je toch dat kaartje even bekijken, staat namelijk gratis parkeren op.
|
|