Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 25, 2009 18:20:02 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik zal eens vroegtijdig in overleg treden met het OSO zodat iedereen tijdig zijn agenda kan vrijplannen....[/glow] Graag....hoe eerder ik het weet, hoe beter...er vallen nl al twee weekenden uit en voor er nog meer uitvallen!
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Jun 30, 2009 17:41:40 GMT 1
Ook Darth Vader bedankt voor het op spel zetten van zijn reputatie om met mij een team te vormen. helaas net niet, we hebben net iets te lang met draaikont-Marty gespeeld.... Lord Sorry voor de late reactie maar het was idd een geweldige dag, in ieder geval mijn dank aan de inmiddels overgeprezen gamemasters (wss) back in hell en aan de gastheer (wss niet in hell) @lord en DV, ik heb nochtans 1 maal gewoon frontaal op jullie gevlogen, voor de rest deed ik vooral niet wat jullie wilden, dat was mijn kleine persoonlijke overwinning van de dag (je kan niet alles uitrekenen) @eddy Laat de handjes smaken
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Jul 7, 2009 22:01:58 GMT 1
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jul 8, 2009 14:17:37 GMT 1
[glow=red,2,600]Leuke foto's. Ben ook benieuwd naar de rest....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jul 8, 2009 14:24:40 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik zal eens vroegtijdig in overleg treden met het OSO zodat iedereen tijdig zijn agenda kan vrijplannen....[/glow] Graag....hoe eerder ik het weet, hoe beter...er vallen nl al twee weekenden uit en voor er nog meer uitvallen! [glow=red,2,600]Ik heb een tijdje terug een aantal data voorgesteld aan het OSO. Daarvan zijn er nu nog drie over. Ik neem aan dat ze zich nog aan het beraden zijn....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 8, 2009 16:27:27 GMT 1
Ja Donald, mooie foto's, vooral de perspectief die je toegepast hebt op bijv. WBK en onze gastheer....je zou haast een verborgen boodschap in zien Nu de rest nog...of moet Megabyte ze eerst nog voorzien van een bij een 'GM from Hell' passende tag.
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Jul 8, 2009 21:56:56 GMT 1
Graag....hoe eerder ik het weet, hoe beter...er vallen nl al twee weekenden uit en voor er nog meer uitvallen! [glow=red,2,600]Ik heb een tijdje terug een aantal data voorgesteld aan het OSO. Daarvan zijn er nu nog drie over. Ik neem aan dat ze zich nog aan het beraden zijn....[/glow] Hopelijk nu eens op een locatie waarbij mijn auto de afstand wel kan overleven.
Ender
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 24, 2009 13:09:21 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik heb een tijdje terug een aantal data voorgesteld aan het OSO. Daarvan zijn er nu nog drie over. Ik neem aan dat ze zich nog aan het beraden zijn....[/glow] Hopelijk nu eens op een locatie waarbij mijn auto de afstand wel kan overleven.
EnderEn over welke straal praten we dan Ender?
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Jul 24, 2009 15:41:51 GMT 1
Hopelijk nu eens op een locatie waarbij mijn auto de afstand wel kan overleven.
Ender En over welke straal praten we dan Ender? De afstand die mijn auto op een betrouwbare wijze kan overbruggen ligt in ieder geval ver onder de 1 AE.
Ender
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 27, 2009 8:44:32 GMT 1
En over welke straal praten we dan Ender? De afstand die mijn auto op een betrouwbare wijze kan overbruggen ligt in ieder geval ver onder de 1 AE.
EnderDan kom je toch gewoon met je D7?
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Jul 28, 2009 21:53:06 GMT 1
Dan kom je toch gewoon met je D7? We zullen zien. Eerst maar eens kijken of de datum me past.
Ender
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 29, 2009 9:50:07 GMT 1
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Jul 29, 2009 21:20:25 GMT 1
Prima foto's, mijne heren...zo'n meeting smaakt naar meer, hebben we al een datum?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jul 31, 2009 10:46:50 GMT 1
Prima foto's, mijne heren...zo'n meeting smaakt naar meer, hebben we al een datum? [glow=red,2,600]Er liggen verschillende data als voorstel maar het OSO neemt de tijd om een beslissing te nemen....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 10, 2009 8:06:20 GMT 1
Bijna twee weken verder, heeft het OSO al een datum in gedachten kunnen nemen....
bij het invullen van de familie-agenda blijkt dat mijn aantal vrije weekenden behoorlijk keldert daar mijn vrouw al een paar zaterdagen heeft geclaimd voor haar eigen activiteiten. (We werken volgens principe: wie het eerst maalt...)
Lord
|
|