donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 28, 2008 9:27:59 GMT 1
lol Is goed, ik kom ook op zaterdag. Ik las wat over een inschrijvingsformulier. Is dat gewoon zo'n aanmeldingsforumulier van de website die je ook voor een "normaal" spel instuurt?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 29, 2008 9:43:04 GMT 1
lol Is goed, ik kom ook op zaterdag. Ik las wat over een inschrijvingsformulier. Is dat gewoon zo'n aanmeldingsforumulier van de website die je ook voor een "normaal" spel instuurt? Ik stuur je er wel één op. Groet, Megabyte
|
|
donald23
Member
Kapitein
|
Post by donald23 on Oct 29, 2008 11:10:50 GMT 1
Checker-de-check-check. Formulier ontvangen en geretourneerd. Kortom, ik ben er zaterdag bij. Tot dan allen!
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Nov 4, 2008 18:10:22 GMT 1
Aan iedereen die denkt dat ik dood en begraven ben en mij niet meer vind, bij deze, ik leef nog,...... Meer nog, ik heb zelfs (stel je voor ) dit jaar nog sterrenoorlog gespeeld, (veel te druk bezig met ogame) enkel maar in 1 spel wat al dertien (13) beurten duurt,....en nog steeds niet is afgelopen,....... Ik ben echter op dit forum al makkelijk meer dan een jaar niet geweest, tot mijn broeder mij een mail stuurde dat jullie weer naar zwolle gaan, nou, bij deze: ik ga mee, alleen moet ik nog even de specificaties hebben lol Ps kan er iemand mij een inschrijfformulier sturen? Grz Marty Kruge (wss terug wat meer actief in 2009)
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 4, 2008 21:10:03 GMT 1
Aan iedereen die denkt dat ik dood en begraven ben en mij niet meer vind, bij deze, ik leef nog,...... Meer nog, ik heb zelfs (stel je voor ) dit jaar nog sterrenoorlog gespeeld, (veel te druk bezig met ogame) enkel maar in 1 spel wat al dertien (13) beurten duurt,....en nog steeds niet is afgelopen,....... Ik ben echter op dit forum al makkelijk meer dan een jaar niet geweest, tot mijn broeder mij een mail stuurde dat jullie weer naar zwolle gaan, nou, bij deze: ik ga mee, alleen moet ik nog even de specificaties hebben lol Ps kan er iemand mij een inschrijfformulier sturen? Grz Marty Kruge (wss terug wat meer actief in 2009) Ja, ik weet dat je niet weg was Maar mooi dat je wilt komen!!! Ik neem aan dat je met je broer meekomt Ik stuur je gelijk zo'n formulier. Groet, Megabyte
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Nov 10, 2008 21:17:08 GMT 1
inschrijving opgestuurd, helaas na 1 nov,.....
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 11, 2008 9:11:52 GMT 1
inschrijving opgestuurd, helaas na 1 nov,..... Geen probleem, je zit erbij. Zo wanhopig zijn we wel /Serious mode: mooi dat je er weer bij bent Marty!!!
|
|
donald23
Member
Kapitein
|
Post by donald23 on Nov 14, 2008 19:46:21 GMT 1
Heeft iedereen er zin in en zijn kaart(en) geprint? Tot morgen dan maar!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 14, 2008 20:36:09 GMT 1
Heeft iedereen er zin in en zijn kaart(en) geprint? Tot morgen dan maar! Ik heb er zeker zin in. En o o o, wat gaan we kontschoppen! Tot morgen! Mega
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 14, 2008 21:37:41 GMT 1
[glow=red,2,600]Allemaal veel succes en plezier dit weekeinde! Jammer dat ik er niet bij ben....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
|
Post by donald23 on Nov 15, 2008 23:10:05 GMT 1
Deze zaterdag was een mooie dag. Superveel geleerd en dat moet ik nog eventjes "dunnetjes" overdoen Tot morgen dus allemaal!
|
|