Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 27, 2008 8:16:46 GMT 1
Dat vind ik dus lastig. Ik gebruik namelijk Office 2007 en dat duurt 3 maanden om op te starten. Mogen Daryl en ik zaterdag in de lijst? &$&$^*(#! OPSTUREN DIE HAP! LOL Gamemeistertje pesten
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 27, 2008 8:50:17 GMT 1
Maar het ene slachtoffer is daar al wat vatbaarder voor dan het andere...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 27, 2008 9:53:16 GMT 1
Is er ook een deadline (mogelijk was die al genoemd in het mailtje, maar ik kan nu even niet bij mijn mail) voor de inschrijving....ik twijfel nog steeds, want in principe zou het moeten kunnen, maar thuisfront doet een beetje moeilijk om onbegrijpelijke redenen.....
Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 27, 2008 9:54:28 GMT 1
Maar het ene slachtoffer is daar al wat vatbaarder voor dan het andere... Maar Mega was toch slechts voor één ding vatbaar en dat was toch niet MeisterGame pesten?
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Sept 27, 2008 21:14:17 GMT 1
He Mega, als ik nu beloof dat ik langskom met Eddie, en daarmee de boel zo enorm opleuk.....en jou het spel laat winnen....
dan vergeten we dat hele inschrijvingsritueel...
Goed?
Mooi.
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Oct 1, 2008 13:34:46 GMT 1
Ik ga kijken of ik mag van mijn teer beminde, het is echter wel weer in een uithoek van het land.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 1, 2008 13:40:21 GMT 1
Ik ga kijken of ik mag van mijn teer beminde, het is echter wel weer in een uithoek van het land. Voor sommigen wel, voor anderen weer niet (uurtje rijden voor mij). Maar ik persoonlijk zou het leuk vinden om je eens te ontmoeten, dus ik hoop dat je kunt komen. Grtz, Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 1, 2008 13:49:19 GMT 1
Is er ook een deadline (mogelijk was die al genoemd in het mailtje, maar ik kan nu even niet bij mijn mail) voor de inschrijving....ik twijfel nog steeds, want in principe zou het moeten kunnen, maar thuisfront doet een beetje moeilijk om onbegrijpelijke redenen..... Lord Het thuisfront zal vast wel begrijpen dat jij in je Elfenpakkie inclusief puntoren een hele dag naar een spellenspektakel gaat waar je dan een spel gaat spelen wat geheel bestaat uit een papiertje en wat getallen, gewapend met grafiekpapier, geodriehoek, potlood en gum. M.a.w. ik kan best begrijpen dat een niet-Sterren Oorlog speler (zoals onze vrouwen) niet goed kunnen begrijpen dat al die heisa gaat over een papiertje met alleen wat namen en getallen erop. Voor de buitenwereld (lees: vrouwen) is Sterren Oorlog onbegrijpelijk Echter als je ze thuis uitlegt dat het maar tot 18.00 uur is en dat het je grote hobby is en dat je ook niet rookt en drinkt in het dagelijks leven en dat je verder nooit naar een cafe gaat (omdat je geen leven en/of vrienden hebt) en je verder nooit geld uitgeeft, dan mag het vast wel In ieder geval hadden wij graag voor 1 november een inventarisatie van wie er komen zodat wij de voorbereidingen kunnen gaan treffen. Dit betekent dat wij graag in het bezit zouden komen van een inschrijfformulier (ja ook EDDIE EN DARYL) als je komt en wilt spelen. Groet, Megabyte van de Organisatie
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 1, 2008 14:09:03 GMT 1
Ik ga kijken of ik mag van mijn teer beminde, het is echter wel weer in een uithoek van het land. [glow=red,2,600]Hoe hangt "teer beminde" samen met "een uithoek van het land"? Heeft je teer beminde geen vriendinnen waarmee ze eens lekker wil gaan tetteren? Het is maar net hoe je het inkleedt....[/glow]
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Oct 1, 2008 15:07:18 GMT 1
Ik ga binnenkort hier naar toe. Dus als ik weer een dag weg ben in het weekend voor een hobby moet ik dat voorzichtig aanpakken. Leiden Zwolle hoe lang zou dat rijden zijn? als ik kom heb ik wel prik nodig voor mijn laptop, de accu daarvan is niet al te best meer, en hoofdrekenen met sterrenoorlog lijkt mij geen goed idee. Ben bezig een andere versterker te kopen voor mijn audio set, kost een hoop centjes dus ik moet haar even blij houden. Hopelijk staat deze binnenkort bij mij thuis.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 1, 2008 15:45:22 GMT 1
[glow=red,2,600]Leiden-Zwolle is in ieder geval aanzienlijk verder dan Leiden-Veldhoven. In Zwolle kun je beter zorgen dat je ruitjespapier, een geodriehoek en een potlood bij je hebt. Of een grote reserve accu. Aangezien mijn tactisch centrum niet eens meer opstart zonder een externe energiebron zul je mij in Zwolle niet aantreffen. En ik neem mijn vrouw dan voor haar verjaardag mee voor een romantisch weekend aan zee. Ssst,... niet verder vertellen.De centjes bespaar je weer door je andere uitspattingen te beperken tot Sterren Oorlog. Lees eens "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus", en toon dat je haar begrijpt, laat haar het boek ook lezen en hoop dan dat zij ook jou begrijpt. Dan komt het met zowel de versterker als met Sterren Oorlog helemaal goed. En als je geen zin hebt om te lezen,... hier even een korte samenvatting van het boek....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 1, 2008 18:08:16 GMT 1
Het thuisfront zal vast wel begrijpen dat jij in je Elfenpakkie inclusief puntoren een hele dag naar een spellenspektakel gaat waar je dan een spel gaat spelen wat geheel bestaat uit een papiertje en wat getallen, gewapend met grafiekpapier, geodriehoek, potlood en gum. Oh dear, handmatig plotten....hoe ging dat ook al weer.... <knip> Ik heb nogmaals met thuisfront overlegd en ik kan heuglijk meedelen dat ik de zondag kom....inschrijvingsformulier komt asap aan....eerst de koters naar bed brengen... Lord edit1: En inschrijvingsformulier is verstuurd!
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 1, 2008 19:09:59 GMT 1
Wat een onzin. Mannen en vrouwen komen allemaal van de aarde. DEAL WITH IT !!! Dit moet je tegen je wederhelft zeggen...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 2, 2008 7:19:14 GMT 1
Ik snap nooit zo goed dat een man het zo moeilijk heeft om één of twee dagen per jaar los te komen van zijn vriendin - alsof de wereld niet meer draait als hij niet het hele weekend bij haar is. Ik kondig het meestal gewoon aan: "Dan en dan ben ik er niet", waarna we andere afspraken maken zodat we kunnen genieten van de tijd die we wel hebben. Ik snap best dat een en ander moeilijker is als er kinderen zijn, maar ook dan zijn er wel oplossingen te bedenken. Vrienden, grootouders, tantes etc. Als mijn vriendin zou aankondigen dat ze een (deel van een) weekend weg zou gaan, dan zou ik meteen eigen activiteiten gaan plannen voor hetzelfde weekend...waarom andersom niet? Verder ben ik het eens met Megabyte in die zin dat SO ruimschoots te verkiezen is boven kroeghangen, straatrellen of neuspeuteren! De hooguit drie dagen per jaar dat je niet thuis bent omwille van SO zouden toch niet tot een relatiecrisis moeten leiden. En Zwolle is bepaald geen uithoek. Vanaf de meeste delen van de randstad schat ik dat je er in anderhalf uur kunt zijn. Persoonlijk had ik ook liever Eindhoven gehad, maar de bereikbaarheid van de IJsselhallen is bijna net zo goed. Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 2, 2008 8:03:56 GMT 1
Mijn beste Cleaver,
Even mijn knop op serieus zetten
[glow=red,2,300][serieus][/glow] Uiteraard komt er altijd meer bij kijken dan nuchter constateren dat 3 dagen puur SO moet kunnen. Het is overigens zonder meer waar dat 3 dagen puur SO niet moeten leiden tot relatiecrisis, maar meestal ontstaan relatiecrisis door een opeenstapeling van factoren en drie dagen SO zou dan heel goed de druppel kunnen zijn. Tijd claimen puur voor jezelf is voor mij soms een pittige strijd. Als het ging om een dagdeel, dan is dat geen probleem, maar het gaat nu om een hele dag. Het is, gezien mijn activiteiten, moeilijk voor te stellen, maar ik doe ook andere dingen naast SO: geocachen en volleybal.
Daarnaast kunnen kinderen inderdaad een complicerende factor zijn. Uiteraard stel je een logische oplossing voor door te stellen dat er voldoende oppasmogelijkheden zijn, maar dat is ook het probleem. Voor een ander kan ik niet praten, maar ik heb drie kinderen, waarvan 1 zeer druk is (de oudste). Mijn vrouw en ik hebben al enkele dagdelen waarbij wij de kinderen moeten 'uitbesteden' aan vrienden en familie en die 'vrijwillige' oppascircuit wil ik niet onnodig belasten met een weekendoppas. En 'logeren bij een vriendje' is helaas niet bij. Een betaalde oppas kost al gauw wat.
Uiteraard begrijp ik je boodschap en die van Mega, maar het leven is vaak niet simpel. Als iemand zegt dat het moeilijk is ivm het thuisfront, dan kan daar meer achter zitten dan hij laat blijken of wil laten blijken.
Verder ben ik zeer blij dat het juist in Zwolle is, vanuit Groningen is dat zeer goed te doen dan bijv. naar Eindhoven! [glow=red,2,300][/serieus][/glow]
Maar ik verheug me erop om nu de gezichten te plaatsen bij de namen. En een maillot trek ik niet aan, maar ik wil wel een beetje in stijl komen.
Nog meer verheug ik me erop om in een blitzspel (wat gezien het aantal toch wel moet doorgaan?) mijn krachten te meten met u
Lord
|
|