Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 4, 2008 21:26:40 GMT 1
[glow=red,2,600]"We are the ones who make a brighter day"[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 5, 2008 10:55:31 GMT 1
"So let's start shooting...."
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 5, 2008 21:50:29 GMT 1
&$&$^*(#! OPSTUREN DIE HAP! Allerbeste GM, ik heb ons inschrijfformulier opgestuurd, mogen wij op de lijst?
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Oct 5, 2008 21:55:55 GMT 1
Please....
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 6, 2008 10:27:57 GMT 1
Ondanks dat het niet het standaard inschrijfformulier was, bij deze toch op de lijst!
Joepie!
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Oct 8, 2008 14:02:06 GMT 1
Er is voor mij helaas iets tussengekomen. Ik zal dus niet aanwezig zijn.
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Oct 8, 2008 15:55:39 GMT 1
Voor mij is de zondag niet meer mogelijk in verband met zakelijke verplichtingen in de US...
Ik moet me om 8 uur melden op Schiphol dus helaas.
Zaterdag ben ik er natuurlijk nog wel gewoon bij!
Groet,
The Hitman
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 9, 2008 7:25:43 GMT 1
Jammer Sun Tsu en Hitman, we zullen jullie missen! Vooral bij het invullen van onze vuurorders...! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 10, 2008 9:22:49 GMT 1
Jammer Sun Tsu en Hitman, we zullen jullie missen! Vooral bij het invullen van onze vuurorders...! Groeten, Cleaver Doe jij mee dan?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 10, 2008 10:19:02 GMT 1
Jammer Sun Tsu en Hitman, we zullen jullie missen! Vooral bij het invullen van onze vuurorders...! Groeten, Cleaver Doe jij mee dan? Het was meer een typische algemene SO-grap. Maar nu je het vraagt, ik houd de mogelijkheid open om op de zondag mee te doen indien mogelijk. Misschien wel in teamverband. Ik laat het echter afhangen van de inschrijvingen en andere zaken, dus wellicht dat het pas laat (zondagochtend misschien! ) duidelijk wordt hoe dat gaat aflopen. Groeten, Cleaver
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 22, 2008 22:44:40 GMT 1
Ik weet dat ik nieuw ben enzo, maar ik heb net 4 pagina's in deze thread zitten lezen en kan het niet vinden. Ook ben ik het nog niet elders op het forum tegengekomen. Wat is een conventioneel spel? en wat is het blitz-spel? Even afweginkje maken welke dag ik alsnog naar het spsp kan komen. Ohw en de deadline is 1 november? heb ik dat goed begrepen?
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Oct 23, 2008 5:52:43 GMT 1
Beste Donald, van harte welkom in onze Sterrenoorlog gemeenschap!
Als antwoord op je vraag:
- Conventiespel: 4 teams, 2 schepen per team (ongeacht team, alle schepen hetzelfde type, meestal Federatie) 1 speler per schip en geen sterbasissen. Punten, rangen enz. zijn niet van tel voor dit type spel en het telt ook niet mee voor je rating noch kan je hier promoveren. Je speelt uitsluitend voor de kick en voor de eer. Dit spel wordt volledig uitgespeeld op de conventie en de winnaar(s) ontvangen een "Oorkonde".
- Blitz spel: Is Sterrenoorlog zoals we het altijd spelen. Alleen beginnen we dit spel op een conventie (kunnen meestal wel spelen tot een beurt 6-7 ofzo, waarna dit achteraf hetzij wekelijks/2-wekelijks wordt voortgezet via mail. Hier is alles van tel: score, rang en hier kun je ook promoveren.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 23, 2008 12:25:36 GMT 1
- Blitz spel: Is Sterrenoorlog zoals we het altijd spelen. Alleen beginnen we dit spel op een conventie (kunnen meestal wel spelen tot een beurt 6-7 ofzo, waarna dit achteraf hetzij wekelijks/2-wekelijks wordt voortgezet via mail. Hier is alles van tel: score, rang en hier kun je ook promoveren. Aanvulling: voordeel hiervan is dat alle beurten die op de conventie gespeeld kunnen worden je twee weken per beurt scheelt. Dus als je tot beurt 7 kunt spelen, heb je in principe al 14 weken erop zitten. Je bent dus in een korter tijdsbestek klaar met het spel en dus promoveer je sneller (als je wint natuurlijk ). Echter in jouw geval promoveer je zowiezo, want je begint als Eerste Officier.
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 27, 2008 15:37:32 GMT 1
Ik ben er bijna uit Als ik kom, kom ik op zaterdag. Zou er dan naast het conventiespel ook nog tijd zijn om rond te kijken? Of is elke beurt een kwartiertje en dan door. En duurt het spel vervolgens de hele dag?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 28, 2008 9:17:49 GMT 1
Ik ben er bijna uit Als ik kom, kom ik op zaterdag. Zou er dan naast het conventiespel ook nog tijd zijn om rond te kijken? Of is elke beurt een kwartiertje en dan door. En duurt het spel vervolgens de hele dag? Natuurlijk is er tijd rond te kijken en anders lassen we gewoon een pauze in. Het kost je namelijk 12 euro om binnen te mogen komen, lijkt me dat je dan ook maar waar voor dat geld ziet te krijgen. Ik zet je alvast op de lijst. Groet, Megabyte
|
|