|
Post by Game Master on Apr 8, 2008 9:27:50 GMT 1
De volgende zeer gewaardeerde spelers hebben zich al aangemeld voor de MINI-conventie op 7 juni 2008 te Delft:
Spelers: - HRUN - Cleaver - Darth Vader - Hitman - Lord Voll - Sun Tsu - Skywise - Daryl - Kikoman - Skyrider - Eddie Butcher
Nog niet zeker: - WB Kelso (heeft nog geen vrij kunnen regelen) - Malurax
Game Masters: - Megabyte - Hasenfratz
Dit stevent weer af op een succes!
Voor diegenen die wel willen komen maar zich nog niet aangemeld hebben, stuur even dat formulier op en je komt op deze lijst.
Groet, De Game Masters.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 8, 2008 10:32:29 GMT 1
Kiko, Daryl, nou niet lui zijn! Inschrijven! Ik ga een Perfectly Normal Beast voor jullie op de BBQ gooien!
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 8, 2008 19:40:10 GMT 1
Kan ik me hier ook aanmelden voor spel en BBQ?
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Apr 9, 2008 7:39:36 GMT 1
Hey Eddie.... was ik niet de 1e die zei dat hij er ook zou zijn?? Zelfs mijn facilitaire dienstverlening was al aangeboden... dus ff een edit en toevoegen mij!!!!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 9, 2008 7:44:02 GMT 1
Daryl en KIKO: gewoon een inschrijfformulier opsturen NET als iedereen! Anders niet spelen en geen BBQ. Punt.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 9, 2008 8:19:30 GMT 1
Beste mensen, ik garandeer zelden iets maar nu garandeer ik je, dat als je je niet inschrijft, je een schraal weekend tegemoet gaat met regen, een boze vriendin, een winderige hond en een kapotte CV ketel.
Schrijf je in en laat je door Eddie fèteren!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 9, 2008 10:27:22 GMT 1
De volgende zeer gewaardeerde spelers hebben zich al aangemeld voor de MINI-conventie op 7 juni 2008 te Delft: - Megabyte - HRUN - WB Kelso - Cleaver - Darth Vader - Hitman - Lord Voll - Sun Tsu En natuurlijk zal uw gastheer Eddie Butcher er ook zijn Voor diegenen die wel willen komen maar zich nog niet aangemeld hebben, stuur even dat formulier op en je komt op deze lijst. Groet, De Game Masters. Daryl en KIKO: gewoon een inschrijfformulier opsturen NET als iedereen! Anders niet spelen en geen BBQ. Punt. [glow=red,2,600]Hahaha,... goed te zien dat er onderscheid gemaakt wordt. Ik sta wel op de lijst en heb bij mijn weten nog geen definitieve bevestiging van mijn aanwezigheid gestuurd....[/glow]
|
|
|
Post by Game Master on Apr 9, 2008 21:46:57 GMT 1
[glow=red,2,600]Hahaha,... goed te zien dat er onderscheid gemaakt wordt. Ik sta wel op de lijst en heb bij mijn weten nog geen definitieve bevestiging van mijn aanwezigheid gestuurd....[/glow] Bij deze aangepast.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 10, 2008 21:13:53 GMT 1
Die winderige hond heeft mijn email met uitnodiging anders opgegeten en anders mijn spam filter wel. Kan iemand hem alsnog naar mij forwarden?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 11, 2008 8:37:01 GMT 1
Die winderige hond heeft mijn email met uitnodiging anders opgegeten en anders mijn spam filter wel. Kan iemand hem alsnog naar mij forwarden? Hij is wederom verstuurd. Groet, Mega
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 11, 2008 11:17:48 GMT 1
[glow=red,2,600]Hahaha,... goed te zien dat er onderscheid gemaakt wordt. Ik sta wel op de lijst en heb bij mijn weten nog geen definitieve bevestiging van mijn aanwezigheid gestuurd....[/glow] Bij deze aangepast. [glow=red,2,600]Wil de geachte heer Game Master zo vriendelijk zijn die belachelijke streep die door mijn naam staat weer te verwijderen? Mijn inschrijving voor spel en barbecue is verzonden, ook heb ik reeds aan de financiële verplichting voldaan en wat credits richting Butcher HQ overgemaakt....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 15, 2008 15:30:09 GMT 1
[glow=red,2,600]Aangezien ik de afstand toch rijd bied ik hierbij, zonder verdere noodzaak tot vergoeding, aan: transport op 7 juni naar en van "Casa Eddie Butcher" op één van de volgende aanvliegroutes:
Midden Limburg Weert Eindhoven 's-Hertogenbosch Utrecht Delft
óf (en dit is afhankelijk van meereizende passagiers):
Midden Limburg Weert Eindhoven Tilburg Breda Dordrecht Rotterdam Delft
óf (zie boven):
Midden Limburg Antwerpen Bergen op Zoom Roosendaal Dordrecht Rotterdam Delft
Beschikbaar in mijn privé shuttle zijn 3 luxe passagiersplaatsen óf 1 luxe passagiersplaats en 3 minder luxe plaatsen.
Groet, Darth Vader....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 15, 2008 19:53:17 GMT 1
Erg fideel van je Darth! Jammer dat Nijmegen niet op de route staat! Nee, snap ik wel, dat ligt wel erg uit de richting. Ik neem vermoedelijk de trein - dan kan ik het bij Eddie flink op een zuipen zetten... Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 15, 2008 21:38:33 GMT 1
Bravo! Zo mag ik het horen! En het is nog goed voor het milieu ook!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 23, 2008 20:47:58 GMT 1
De Meister Thesauriër aan boord van de Mohammed Atta laat weten:
Betalingen binnen van Cleaver & Darth ten bedrage van 15€.
Jongens, hier gaan jullie geen spijt van krijgen.
Alle anderen: jongens, jullie kunnen nog anderhalve maand sparen.
|
|