Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 23, 2008 22:27:51 GMT 1
Het lijkt me erg leuk! En erg fijn dat jij jezelf opwerpt om lunch en barbecue te regelen! Ik zag trouwens dat je om casa Butcher te bereiken een stuk door de binnenstad kunt lopen; er zal vast markt zijn met verse stroopwafels en oerhollandse drop - zeker de moeite waard om er een treintje eerder voor te nemen. Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 24, 2008 8:46:16 GMT 1
Dat kan ik je zeker aanraden! Op zaterdag ga je even naar de Burgwal (einde Brabantse Turfmarkt) naar de viskraam om een harinkie te happen. Zeker ook aan te raden voor iedereen uit Kontich.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 24, 2008 11:11:40 GMT 1
De Meister Thesauriër aan boord van de Mohammed Atta laat weten: Betalingen binnen van Cleaver & Darth ten bedrage van 15€. Jongens, hier gaan jullie geen spijt van krijgen. Alle anderen: jongens, jullie kunnen nog anderhalve maand sparen. [glow=red,2,600]Nou Cleaver, het ziet ernaar uit dat we gezellie met Butcher gedrieën rond de vuurbak mogen plaatsnemen. Durft de rest misschien niet meer na de aanblik van mij op Mustafar?[/glow] Het lijkt me erg leuk! En erg fijn dat jij jezelf opwerpt om lunch en barbecue te regelen! Ik zag trouwens dat je om casa Butcher te bereiken een stuk door de binnenstad kunt lopen; er zal vast markt zijn met verse stroopwafels en oerhollandse drop - zeker de moeite waard om er een treintje eerder voor te nemen. [glow=red,2,600]Hé Cleaver als je dan toch inkopen gaat doen,... één zak stroopwafels alsjeblieft. Mijn shuttle zal waarschijnlijk met allerlei verboden en beperkingen uit de binnenstad van Delft geweerd worden.[/glow] Dat kan ik je zeker aanraden! Op zaterdag ga je even naar de Burgwal (einde Brabantse Turfmarkt) naar de viskraam om een harinkie te happen. Zeker ook aan te raden voor iedereen uit Kontich. [glow=red,2,600]Kijk Brabantse markt, zelfs in Delft weten ze hoe ze het goed moeten doen. Komt de meute uit Kontich met de trein??? Enne, Butch, is er bij jou voor de deur ruimte voor mijn shuttle?[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 24, 2008 13:07:48 GMT 1
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 24, 2008 13:54:37 GMT 1
[glow=red,2,600]Duidelijk,... er heeft zich van het gepeupel op de door mij toch redelijk ruim gestelde lijn tussen Centraal Limbadwe en Delft nog niemand gemeld, dus lossen en later weer laden is voor het moment nog niet voorzien....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 24, 2008 21:49:52 GMT 1
Ik denk dat Kikoman en wellicht Daryl ons ook wel zullen vergezellen...daarnaast is er nog meer dan een maand de tijd voor de anderen om een stel hersenen te groeien... En als ik het niet vergeet haal ik die stroopwafels voor je op! Groeten, Cleaver
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Apr 25, 2008 8:35:38 GMT 1
Helaas kan ik er niet bij zijn, 7 juni ben ik in Rome. Dus helaas voor jullie zal ik er niet zijn. Voor de mensen die wel naar Delft gaan heb ik nog wel tips.
Audiohuis Delft is een best fijne zaak met leuke spulletjes. Na het het feestje bij de heer E. Butcher is het leuk om bij de Korenbeurs 's avonds/'s nachts een biertje te gaan drinken. Er zijn meedere "betere" CD/LP winkels in Delft waar ook nog veel vinyl verkocht wordt.
Parkeren in Delft is echter een drama.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 25, 2008 22:16:12 GMT 1
Volgens mij vindt Eddie het wel gezellig als we allemaal blijven slapen....
Om het makkelijker voor je te maken, Eddie: - wolkje melk en half schepje suiker - twee toastjes - zacht eitje (zgn Megabytje)
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Apr 29, 2008 21:23:15 GMT 1
Pieken binnen van Daryl, naast Cleaver & Darth.
Kiko gaat zeker ook mee QUEen als ik hem ken. (met soja-saus).
DOKKEN mannen! Schweinfleisch mit Kartoffeln van de qeu!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Apr 30, 2008 22:32:57 GMT 1
Ejj.. Kiko is zeker present!!! zal naast de Saus ook een omdraai item meebrengen!!!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on May 16, 2008 6:57:36 GMT 1
Nou, dat lijkt me ook niet héél erg verkeerd hoor. Dat moet een superstad zijn...ik zou er weken voor uit moeten trekken: als historicus heb ik daar heel veel te zien. Fijne reis! Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on May 16, 2008 6:59:13 GMT 1
De volgende zeer gewaardeerde spelers hebben zich al aangemeld voor de MINI-conventie op 7 juni 2008 te Delft: - Megabyte- HRUN - WB Kelso - Cleaver - Darth Vader - Hitman - Lord Voll - Sun Tsu - Kikoman - Skywise - Daryl - Kikoman - Hasenfratz- Skyrider En natuurlijk zal uw gastheer Eddie Butcher er ook zijn Dit stevent weer af op een succes! Voor diegenen die wel willen komen maar zich nog niet aangemeld hebben, stuur even dat formulier op en je komt op deze lijst. De personen in GEEL zullen de spellen hosten. Groet, De Game Masters. Het deelnemersveld ziet er al goed uit! En als ik het goed zie, zijn er nog vier plaatsen vrij...nog gegadigden? Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 16, 2008 7:42:31 GMT 1
Nou, dat lijkt me ook niet héél erg verkeerd hoor. Dat moet een superstad zijn...ik zou er weken voor uit moeten trekken: als historicus heb ik daar heel veel te zien. Fijne reis! Groeten, Cleaver Ben er een paar jaar geleden ook geweest en heb daar 10 dagen alle mooie musea, gebouwen, enz mogen bekijken. Is inderdaad een aanrader, Cleaver.
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on May 16, 2008 7:45:17 GMT 1
Nou, dat lijkt me ook niet héél erg verkeerd hoor. Dat moet een superstad zijn...ik zou er weken voor uit moeten trekken: als historicus heb ik daar heel veel te zien. Fijne reis! Groeten, Cleaver Ben er maar een weekend. Ik ben vanalles maar geen historicus, eigenlijk weet ik erg weining van de geschiendenis.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 16, 2008 7:46:52 GMT 1
De volgende zeer gewaardeerde spelers hebben zich al aangemeld voor de MINI-conventie op 7 juni 2008 te Delft: - Megabyte- HRUN - WB Kelso - Cleaver - Darth Vader - Hitman - Lord Voll - Sun Tsu - Kikoman - Skywise - Daryl - Kikoman - Hasenfratz- Skyrider En natuurlijk zal uw gastheer Eddie Butcher er ook zijn Dit stevent weer af op een succes! Voor diegenen die wel willen komen maar zich nog niet aangemeld hebben, stuur even dat formulier op en je komt op deze lijst. De personen in GEEL zullen de spellen hosten. Groet, De Game Masters. Het deelnemersveld ziet er al goed uit! En als ik het goed zie, zijn er nog vier plaatsen vrij...nog gegadigden? Groeten, Cleaver Dat weekend wordt m'n pa 65 en dat wordt op zondag gevierd. Dus in principe kan ik wel op zaterdag, maar misschien is dat wel een beetje teveel van het goede... Denk er nog ff over na. Wat is de deadline voor inschrijven?
|
|