Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 10, 2009 13:35:58 GMT 1
Nou...even ervan uitgaande dat je geen 'speler'-beperking hebt doorgegeven: op mij! [glow=red,2,600]Ik geef uit principe geen speler-beperkingen op. Als een bepaalde tegenstander me niet bevalt zal ik hem de betreffende sector uitschieten. Voor spelers die me wel aanstaan geldt overigens hetzelfde. De enige twee uitzonderingen hierop zijn 1) Cleaver als we gezamenlijk één team vormen en 2) als het tactisch voordeel biedt een bepaalde speler nog iets langer rond te laten vliegen. Sta jij overigens als Kzinti of als Klingon het eerstvolgende spel ingeschreven? Ik heb me (wederom) inschreven voor Federtie koekblikken....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 10, 2009 14:10:27 GMT 1
Even van die zeepkist af, DV, want een kleine correctie:
het geldt voor elk persoon met wie je een team vormt, dus dat hoeft niet alleen Cleaver te zijn. Jij kon immers ook niet op mij schieten toen wij samen een team vormden bij Casa Da Eddy.
Dan terugkomend op jouw vraag: ik heb de Defenders onder mijn hoede.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 10, 2009 14:17:28 GMT 1
Even van die zeepkist af, DV, want een kleine correctie: het geldt voor elk persoon met wie je een team vormt, dus dat hoeft niet alleen Cleaver te zijn. Jij kon immers ook niet op mij schieten toen wij samen een team vormden bij Casa Da Eddy. Dan terugkomend op jouw vraag: ik heb de Defenders onder mijn hoede. [glow=red,2,600]Jaaah,... MAAR: op de Sterren Oorlog meetings wordt in een simulator gespeeld,... dat zijn geen sectoren waar je écht kunt winnen (lees: promoveren). En dat mijn teamgenoten niet door mij uit een sector geschoten worden heeft voornamelijk met de beperking te maken dat je niet op schepen van hetzelfde ras kunt schieten,... anders waren het gemakkelijke punten op weg naar een HIS en Super Nova....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 10, 2009 16:30:36 GMT 1
[glow=red,2,600]Nou Lord 11,... het mocht blijkbaar niet zo zijn. Na een update sta ik zo te zien als enige in de wacht voor sector 174. Nu zal het wel héél lang gaan duren voordat er mensen zijn die zich durven in te schrijven.
Hé,... had Wild Bill Kelso in Casa Butcher mij niet beloofd een volgend spel eens tegen mij uit te willen komen? Dus als je na sector 160 nog geen inschrijfformulier verstuurd hebt is het nu de hoogste tijd....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 10, 2009 21:24:41 GMT 1
[glow=red,2,600]Nou Lord 11,... het mocht blijkbaar niet zo zijn. Na een update sta ik zo te zien als enige in de wacht voor sector 174. Nu zal het wel héél lang gaan duren voordat er mensen zijn die zich durven in te schrijven.[/glow] Darth, ik denk eerder dat de meeste commandanten spelen tegen jou niet als een uitdaging zien en liever gaan voor een echte uitdaging door tegen mij te spelen...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 11, 2009 8:39:46 GMT 1
Darth, ik denk eerder dat de meeste commandanten spelen tegen jou niet als een uitdaging zien en liever gaan voor een echte uitdaging door tegen mij te spelen... [glow=red,2,600]Ik denk dat je daarin wel eens gelijk kunt hebben Malurax. Hoeveel uitdaging zit er nog in als je zeker weet dat je gaat verliezen? We zullen wel zien hoe snel spel 174 gevuld wordt met inschrijvingen....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 11, 2009 10:48:42 GMT 1
Jammer ja...DV...had best de confrontatie met jou willen aangaan met Defenders....een volgende keer beter....It's a small world
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 11, 2009 10:56:17 GMT 1
Jammer ja...DV...had best de confrontatie met jou willen aangaan met Defenders....een volgende keer beter....It's a small world [glow=red,2,600]Één inschrijving op het juiste moment (nu) is voldoende....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 11, 2009 12:00:52 GMT 1
[glow=red,2,600]Één inschrijving op het juiste moment (nu) is voldoende....[/glow] Nee, ik wil toch aan mijn principe houden: Elk ras één keer vertegenwoordigend. Ik heb me al ingeschreven als Kzinti en het heeft zo moeten zijn!! Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 14, 2009 9:36:39 GMT 1
[glow=red,2,600]Er is blijkbaar toch iemand die het aandurft,... met Romulanen....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 14, 2009 10:11:01 GMT 1
[glow=red,2,600]Één inschrijving op het juiste moment (nu) is voldoende....[/glow] Nee, ik wil toch aan mijn principe houden: Elk ras één keer vertegenwoordigend. Ik heb me al ingeschreven als Kzinti en het heeft zo moeten zijn!! Lord [glow=red,2,600]Betekent dit dat je voortaan nog maar in vier sectoren tegelijk te vinden bent?[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 14, 2009 10:19:59 GMT 1
[glow=red,2,600]Betekent dit dat je voortaan nog maar in vier sectoren tegelijk te vinden bent?[/glow] Als het aan mij zou liggen, wil ik wel 5 of 6 sectoren tegelijk spelen, maar ik wil niet al te prominent aanwezig zijn Maar als het zo uitkomt (bijv. invallen, toernooi, etc), zal ik zeker niet moeilijk doen, integendeel. Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 14, 2009 10:57:58 GMT 1
[glow=red,2,600]Betekent dit dat je voortaan nog maar in vier sectoren tegelijk te vinden bent?[/glow] Als het aan mij zou liggen, wil ik wel 5 of 6 sectoren tegelijk spelen, maar ik wil niet al te prominent aanwezig zijn Maar als het zo uitkomt (bijv. invallen, toernooi, etc), zal ik zeker niet moeilijk doen, integendeel. Lord [glow=red,2,600]Bij drie à vier spelen houd ik ook wel op maar qua rassen heb ik andere beweegredenen voor mijn keuzes,... 't wordt hoog tijd dat ik met die Federatie brikken een promotie binnenhaal. Ben jij al gevraagd om in te vallen? Dan doe je het werkelijk goed....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 14, 2009 11:39:37 GMT 1
Ben jij al gevraagd om in te vallen? Dan doe je het werkelijk goed....[/glow] Nee, ik ben niet gevraagd voor een invalbeurt, maar ik zei ook: als het zo uitkomt, zal ik het zeker niet nalaten. Ik denk echter dat veel mensen al een vaste inval-partner hebben.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 14, 2009 19:06:40 GMT 1
[glow=red,2,600]Ah,... ik zie dat het goed gaat met de inschrijvingen voor nieuwe spellen. Nog even en ik kan aan mijn zoveelste poging beginnen om met een vloot koekblikken te promoveren....[/glow]
|
|