Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 11, 2009 17:19:40 GMT 1
Zin om in het gat te springen heb ik wel, al vind ik het een zorgwekkende ontwikkeling dat de wachtlijst de laatste tijd steeds vaker moet wachten op een inschrijving voor de Kzinti...zou Skywise toch iets teweeg gebracht hebben of is hij niet zo invloedrijk? Hopelijk gaat deze fase van kattenfobie snel voorbij! Ik laat verstek gaan, want anders speel ik over drie maanden opeens in vier spellen mee, en dat wilde ik nu juist vermijden. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 14, 2009 11:55:48 GMT 1
...Ik heb inderdaad mijn eerste spel met 1 schip gespeeld en 1x 4 kzinti gedaan die heel snel over was trouwens. Maar we zijn allemaal 20 jaar wijzer dus ik hoop mijn eerste spel hier (waarschijnlijk ook 4 kzinti) beter af te sluiten. De A3'tjes hangen al op zolderen en de geo3hoek en passer liggen al warm klaar ... [glow=red,2,600]Als Sado zich werkelijk met Kzinti inschrijft kan hij een vliegende start maken in sector 178,... dan kunnen we alsnog snel van start....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 14, 2009 12:10:37 GMT 1
[glow=red,2,600]Als Sado zich werkelijk met Kzinti inschrijft kan hij een vliegende start maken in sector 178,... dan kunnen we alsnog snel van start....[/glow] Mmm...sector 178 kan dus van start gaan. Betekent dit overigens DV dat je in deze sector mee doet? Ik weet helaas niet meer of ik juist in deze sector op de wachtlijst stond of voor sector 179....... Lord Kan overigens wel vraagtekens zetten bij de opmerking van de wachtlijstbeheerder... een geschikte GM vinden voor sector 178.....betekent dit dat er een GM aanwezig is, of is de niveau van deze sector zodanig dat er een andere GM gevonden moet worden.....
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 14, 2009 13:16:21 GMT 1
[glow=red,2,600]Als Sado zich werkelijk met Kzinti inschrijft kan hij een vliegende start maken in sector 178,... dan kunnen we alsnog snel van start....[/glow] Mmm...sector 178 kan dus van start gaan. Betekent dit overigens DV dat je in deze sector mee doet? [glow=red,2,600] JA [/glow] [glow=red,2,600]Volgens mijn telling start jouw fonkelnieuwe vloot D7 slagkruisers inderdaad in sector 178,... we zullen het snel genoeg weten.[/glow] [glow=red,2,600]Ach er is een Game Master die op allerlei manieren probeert ons van slag te brengen. Laten we ons daar vooral niet te veel van aantrekken....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 14, 2009 15:54:03 GMT 1
Doe je het erom of zo? Waar speel je in? niet in klingons, niet in federatie, Kzinti moest nog opgevuld worden, dus Romulan? Je durft! Je zou bijna denken dat deze Game Master behoorlijk wraakzuchtig is....gelukkig maar dat wij zelf elke sector fris en met schone lei beginnen. Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 14, 2009 16:36:15 GMT 1
Doe je het erom of zo? [glow=red,2,600]Nee,... ik doe het er niet om. Daar komt bij dat je me in sectoren 176 en 177 al niet tegenkomt wegens gebrek aan jouw aanwezigheid. Nieuwe promotie betekent voor mij de start van drie nieuwe spellen, een beetje afhankelijk van de staat van wat er al aan het lopen is.[/glow] [glow=red,2,600]Waar ik in speel? Net als jij probeer ik een balans te houden in het gebruik van de diverse rassen. Soms raakt deze uit balans en dan dient deze wederom hersteld te worden. Op die manier is best te herleiden met welk ras ik in een sector vertegenwoordigd ben. In dit specifieke geval weet ik zelf nog niet welke vloot ik toebedeeld krijg. Wél weet ik welke vloten dat in ieder geval niet zijn....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 14, 2009 16:38:49 GMT 1
Je zou bijna denken dat deze Game Master behoorlijk wraakzuchtig is....gelukkig maar dat wij zelf elke sector fris en met schone lei beginnen. Lord [glow=red,2,600]Misschien begint hij de hete adem in zijn nek te voelen en valt het gezaag aan de poten van zijn commandostoel eindelijk op. Mijn helm is in ieder geval weer fris gewassen en gepoetst....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 14, 2009 19:00:11 GMT 1
[glow=red,2,600]Mijn helm is in ieder geval weer fris gewassen en gepoetst....[/glow] Je vergeet nog: uitgedeukt!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 15, 2009 9:40:56 GMT 1
[glow=red,2,600]Mijn helm is in ieder geval weer fris gewassen en gepoetst....[/glow] Je vergeet nog: uitgedeukt! [glow=red,2,600]Nee hoor,... mijn helm is van de hoogste kwaliteit beskar gemaakt,... ook deze keer geen deuken....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 15, 2009 12:30:30 GMT 1
Je zou bijna denken dat deze Game Master behoorlijk wraakzuchtig is....gelukkig maar dat wij zelf elke sector fris en met schone lei beginnen. Lord [glow=red,2,600]Misschien begint hij de hete adem in zijn nek te voelen en valt het gezaag aan de poten van zijn commandostoel eindelijk op. Mijn helm is in ieder geval weer fris gewassen en gepoetst....[/glow] [glow=blue,2,600]Voorlopig is mijn commandostoel nog volledig intact![/glow] [glow=blue,2,600]Maar wat betreft die geschikte GM: met een tournooispel erbij zit ik aan 6 spellen die ik host, dat is mijn max. Vandaar dat ik nog zit te dubben of ik het even aan mijn collega GMs ga vragen of toch nog zelf doe. Al met al weet ik dat mijn collega GM hasie ook druk is en collega GM Skyflip zit ook al aan zijn tax. Maar dat het spel op korte termijn gaat starten is een feit![/glow]
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Jan 12, 2010 22:05:14 GMT 1
Ik heb me voor Kzinti ingeschreven na uitgedaagd te zijn door Lord of Elvesham. Nu zijn er ineens drie plaatsen voor Kzinti gevuld. Zit ik nu in sector 179 of niet?
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 13, 2010 8:25:36 GMT 1
Ik heb me voor Kzinti ingeschreven na uitgedaagd te zijn door Lord of Elvesham. Nu zijn er ineens drie plaatsen voor Kzinti gevuld. Zit ik nu in sector 179 of niet?
Commander Ender Als je het antwoord gekregen hebt: zeg maar in welk sector je wel zit, dan schrijf ik me daar ook voor in! Dan zal ik jouw poesjes wel eens de oren wassen! Overigens zal ik je altijd blijven uitdagen! Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 13, 2010 8:32:04 GMT 1
Ik zie overigens ook dat sector 181 reeds gereserveerd is? Krijgen we weer een Mega-friendly sector, waarvan we weer mogen genieten vanaf de zijlijn?
Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 13, 2010 10:02:05 GMT 1
Ik zie overigens ook dat sector 181 reeds gereserveerd is? Krijgen we weer een Mega-friendly sector, waarvan we weer mogen genieten vanaf de zijlijn? Lord [glow=red,2,600]Mogelijk dat Megabyte op die manier zijn zes overwinningen op rij zeker wil stellen....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jan 13, 2010 10:09:03 GMT 1
Commander Ender Als je het antwoord gekregen hebt: zeg maar in welk sector je wel zit, dan schrijf ik me daar ook voor in! Dan zal ik jouw poesjes wel eens de oren wassen! Overigens zal ik je altijd blijven uitdagen! Lord [glow=red,2,600]Há,... ik zit gelukkig al in drie andere sectoren en begin daar mijn handen vol te krijgen. Heb ik eindelijk eens geen last van het geënder om me heen. Veel sterkte toegewenst Lord....[/glow]
|
|