Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 14, 2009 19:40:43 GMT 1
Ik zie het....nog één goede inschrijving en je kunt weer aan de slag, waarschijnlijk is er een relatie met het beëindigen van spel 162....
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 17, 2009 7:35:26 GMT 1
Héé, ik zie dat je binnenkort aan de slag kan DV...heeft Megabyte het dan toch aangedurfd én dat met Klingons?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 17, 2009 16:04:27 GMT 1
Héé, ik zie dat je binnenkort aan de slag kan DV...heeft Megabyte het dan toch aangedurfd én dat met Klingons? [glow=red,2,600]Het "opgestuurd naar GM!" lijkt daar wel op te wijzen. Eens kijken hoe snel de Romulanen en Kzinti jammerend het veld verlaten dan. Ik kan me herinneren dat Malurax in al zijn onbesuisdheid in twee beurten zijn vier koerblikken aan Megabyte's Klingons verloor in sector 141. Maar ik zou graag de rang van Admiraal herclaimen over de wrakken van Megabyte's vloot....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 17, 2009 19:39:39 GMT 1
Héé, ik zie dat je binnenkort aan de slag kan DV...heeft Megabyte het dan toch aangedurfd én dat met Klingons? [glow=red,2,600]Het "opgestuurd naar GM!" lijkt daar wel op te wijzen. Eens kijken hoe snel de Romulanen en Kzinti jammerend het veld verlaten dan. Ik kan me herinneren dat Malurax in al zijn onbesuisdheid in twee beurten zijn vier koerblikken aan Megabyte's Klingons verloor in sector 141. Maar ik zou graag de rang van Admiraal herclaimen over de wrakken van Megabyte's vloot....[/glow] Serieus? Daar kan ik me helemaal niks meer van herinneren...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 17, 2009 19:56:08 GMT 1
Serieus? Daar kan ik me helemaal niks meer van herinneren... Arme Mal, nog steeds niet de klap te boven! Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 17, 2009 19:57:37 GMT 1
Het "opgestuurd naar GM!" lijkt daar wel op te wijzen. Eens kijken hoe snel de Romulanen en Kzinti jammerend het veld verlaten dan. Maar ik zou graag de rang van Admiraal herclaimen over de wrakken van Megabyte's vloot....[/glow] Nou ja, dan wens ik je alvast veel succes toe, misschien komen jouw dromen uit. Was je wel of niet 'benauwd' dat WBK mee zou doen in deze sector? Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 18, 2009 7:33:17 GMT 1
[glow=red,2,600]Het "opgestuurd naar GM!" lijkt daar wel op te wijzen. Eens kijken hoe snel de Romulanen en Kzinti jammerend het veld verlaten dan. Ik kan me herinneren dat Malurax in al zijn onbesuisdheid in twee beurten zijn vier koerblikken aan Megabyte's Klingons verloor in sector 141. Maar ik zou graag de rang van Admiraal herclaimen over de wrakken van Megabyte's vloot....[/glow] Serieus? Daar kan ik me helemaal niks meer van herinneren... Arme Mal, nog steeds niet de klap te boven! Lord [glow=red,2,600]Ach het is een sector waaraan wel meer persoontjes ontkenningsverschijnselen overgehouden hebben....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 18, 2009 7:38:29 GMT 1
[glow=red,2,600]Het "opgestuurd naar GM!" lijkt daar wel op te wijzen. Eens kijken hoe snel de Romulanen en Kzinti jammerend het veld verlaten dan. Maar ik zou graag de rang van Admiraal herclaimen over de wrakken van Megabyte's vloot....[/glow] Nou ja, dan wens ik je alvast veel succes toe, misschien komen jouw dromen uit. Was je wel of niet 'benauwd' dat WBK mee zou doen in deze sector? Lord [glow=red,2,600]Bedankt enne,... ik heb Wild Bill Kelso in Casa Butcher zelfs gevraagd om weer eens dezelfde sector in te duiken. Hij stond daar welwillend tegenover. Overigens imponeert hij mij geenszins, maar de kans dat ik nog eens een niet-aanvals-verdrag met hem sluiten is nihil....[/glow]
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Sept 18, 2009 12:09:15 GMT 1
Arme Mal, nog steeds niet de klap te boven! Lord [glow=red,2,600]Ach het is een sector waaraan wel meer persoontjes ontkenningsverschijnselen overgehouden hebben....[/glow] Je zult mij wel weer bedoelen. Destijds had ik nauwelijks ervaring. Ik geloof dat ik je nu al een paar keer hard genoeg te grazen gehad heb om te kunnen stellen dat sector 141 niet representatief is voor onze huidige krachtsverhoudingen. Het zal mij een genoegen zijn om opnieuw te promoveren over de wrakken van jouw vloot. Dat wordt dan de derde keer ouwe trekdrop.
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 18, 2009 13:45:43 GMT 1
[glow=red,2,600]Ach het is een sector waaraan wel meer persoontjes ontkenningsverschijnselen overgehouden hebben....[/glow] Je zult mij wel weer bedoelen. Destijds had ik nauwelijks ervaring. Ik geloof dat ik je nu al een paar keer hard genoeg te grazen gehad heb om te kunnen stellen dat sector 141 niet representatief is voor onze huidige krachtsverhoudingen. Het zal mij een genoegen zijn om opnieuw te promoveren over de wrakken van jouw vloot. Dat wordt dan de derde keer ouwe trekdrop.
Commander EnderDuidelijk, nog steeds volop in de ontkenningsfase! Ender Ender Ender.....
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 28, 2009 8:36:38 GMT 1
Bij de wind van de goden.... Duurt het weer langer voor ik een vloot Slagkruisers mag aanvoeren!!!!
Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 28, 2009 9:45:16 GMT 1
Bij de wind van de goden.... Duurt het weer langer voor ik een vloot Slagkruisers mag aanvoeren!!!! Lord [glow=red,2,600]Vreemd,... ik zie hierin mijn inschrijvingen nog niet verwerkt. Dat zou betekenen dat het starten van nieuwe spellen wat sneller gaat dan dat jij verwacht....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 28, 2009 12:02:47 GMT 1
[glow=red,2,600]Vreemd,... ik zie hierin mijn inschrijvingen nog niet verwerkt. Dat zou betekenen dat het starten van nieuwe spellen wat sneller gaat dan dat jij verwacht....[/glow] Misschien....echter vind ik sector 180 gevoelsmatig positiever om met Klingons te starten dan in sector 179..... zou het ook mogelijk zijn dat je ook een voorkeur kunt uitspreken voor een bepaalde sector? Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 9, 2009 10:44:03 GMT 1
[glow=red,2,600]Na de aanmoediging van Skywise gaan we hier binnenkort een heel lang lijstje KL,FE,RO zien verschijnen. Wie durft? Of is iedereen nu aan het wachten op de start van de tournooispellen....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Dec 9, 2009 11:01:26 GMT 1
Ik heb al 2 spellen lopen, en dat is even waar ik nu op mik. Aangezien ze beide nog niet zo lang geleden gestart zijn, zal je (hopelijk) nog even geen inschrijving zien van mij. OVerigens doe ik wel gewoon mee met het tournooispel natuurlijk
|
|