Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 26, 2007 9:01:19 GMT 1
Zo, hier kun je uitspraken en leuke anecdotes over afgelopen weekend plaatsen. Vul mijn aanzetje gerust aan! Alles is op geheugen gedaan, dus woordjes kunnen hier en daar afwijken van het origineel, maar de essentie is onveranderd. Geniet! "Toetie is er niet, zijn sarcofaag zat nog op het kinderslot!" -WBK "He Skywise, je zit hongerig naar mijn bord te kijken. De vorige keer dat iemand hongerig naar mijn bord zat te kijken was in '39 - toen bleef het nog jaren onrustig in Europa!" -anonieme officier met legendarische eetlust en -gewoonten Een kort gesprekje tussen een vrouwelijke bezoekster en Cleaver: V: ik ben op zoek naar spellenclub Roll the dice, kunnen jullie me helpen? Cl: Roll the dice? Ja, die ken ik wel, dat is die club uit Veldhoven...ehm...ik denk dat ze daar achter zitten bij die vlag waar 'Roll the dice' op staat... "Hij heeft 20 jaar 'ik denk niet' moeten aanhoren, nu hoort hij de komende 20 jaar 'ik tank niet'." -Megabyte, met een aanvulling van Cleaver Historische noot: de 20 jaar is eerder 15 echte jaren, maar in ieder geval erg lang! Een anonieme officier in een bijzonder matige shoarmatent op de vraag hoe een patatje oorlog in zo'n shoarmatent heet: "Een patatje intifada? Patatje jihad?" Cleaver had een bekende tweeling van een bekend tv-programma gezien en ze een folder in de handen gedrukt met de woorden: "Dit schijnt wel iets voor jullie te zijn." Hopelijk vinden deze twee heren onze website een kijkje waard. "Doe Toetie maar de groeten van mij!" -een grijnzende Malurax die in SO 129 een vooral verbale strijd met Toetie uitvecht, na een vraag van Cleaver. Helaas was Toetanchamon zondag door 'Mummy's Rot' geveld. De echte hit van zaterdag was natuurlijk die grote doos Bosschebollen. Hasenfratz had maanden terug op dit forum (zie SO 124) opgemerkt dat hij niet wist wat dat waren, dus had Cleaver hem en alle andere spelleiders/spelers op zaterdag getrakteerd op Bosschebollen van pure chocolade - het ging er in als koek! Tot zover, misschien herinner ik me later meer! Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 26, 2007 9:53:27 GMT 1
Goh, wat vervelend voor je Toet, in SO 129 val je ook al uit elkaar, dus ik kan me voorstellen dat je zonder armen en benen niet naar het spsp kon komen..... Malurax
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Nov 26, 2007 12:49:41 GMT 1
Goh, wat vervelend voor je Toet, in SO 129 val je ook al uit elkaar, dus ik kan me voorstellen dat je zonder armen en benen niet naar het spsp kon komen..... Malurax
Jammer dat je me zonder armen en benen niet kon aanschouwen, sowieso jammer dat ik er niet bij kon zijn ... Betreft 129 ... Met drie schepen kun je toch niet stellen dat ik uit elkaar val, toch? Ik zie tenminste "iets" .. mag zelfs vuren deze beurt Terug naar SpSp ... Buiten de perikelen tussen de spelers onderling ... zijn er ook nog "resultaten" behaald wat betreft de promotie van Sterrenoorlog? .. Nieuwe spelers bijvoorbeeld ...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 26, 2007 13:03:52 GMT 1
Zeker jammer want het was zaterdag echt gaaf. Misschien dat je er volgende keer wel bij bent. Maak ik je dan wel af....
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 26, 2007 13:05:56 GMT 1
Eindelijk mag je weer "vuren." Gefeliciteerd ouwe mummie. Let er wel op dat je niet weer losse flodders schiet dan...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 26, 2007 16:49:26 GMT 1
Eigenlijk heb ik toch geen armen en benen meer in SO 129???
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 26, 2007 18:06:53 GMT 1
Beste Toetanchamon,
We hebben diverse mensen een folder meegegeven en een aantal leek oprecht geinteresseerd. Daarnaast waren er een handjevol mensen die vroeger SO gespeeld hebben en het zich nog herinnerden - van hen hebben we nog de meeste kans dat ze zich aanmelden.
Echter, we kunnen pas echt zeggen hoe succesvol dit evenement voor ons was als we over enkele maanden daadwerkelijk in spelersaantal gegroeid zijn.
Groeten,
Cleaver
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Nov 26, 2007 22:14:47 GMT 1
Eigenlijk heb ik toch geen armen en benen meer in SO 129???
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 27, 2007 8:42:26 GMT 1
Eigenlijk heb ik toch geen armen en benen meer in SO 129??? Je hebt geluk gehad, dat je me in die situatie tegen kwam. Daarom heb je het zo goed gedaan. Heb je echt niet aan jezelf te danken... Nu weer terug naar het SPSP !!!!!!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 27, 2007 8:54:27 GMT 1
Okee hier een kort overzicht:
Zaterdag: conventiespel gewonnen door WB Kelso en Fleshy, gevolgd op korte afstand door de Hitman, daarna Malurax en Sun-Tzu en last but not least Marty Kruge (is het ooit anders?)
Zondag: 9 beurten kunnen spelen van de blitz, het gevecht wordt nu tweewekelijks voortgezet, doch men is 18 weken dichter bij een promotie!
Deelnemende teams aan het blitzspel (Spel 135):
Federatie: Skywise en Skyrider Klingon: Wild Bill Kelso Kzinti: Cleaver Romulan: Marty Kruge (geen overlevenden!)
Wij zijn erg nieuwsgierig naar de afloop en hopen er veel over te mogen lezen.
Later meer.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Nov 27, 2007 9:01:57 GMT 1
Onze MartyKruge was echt de pechvogel van het weekend. Het is dat hij zo heeft kunnen genieten van zo'n overheerlijke Bosschebol... En ja, ik ben weer eens in dienst van de Kzinti! Hopelijk scoor ik in 135 meer punten dan in 125! Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Nov 27, 2007 9:26:15 GMT 1
Ik herinnerde me deze opeens nog:
"Wij genieten van al jullie fouten - wij zijn de GameMasters from hell!" -spelleider Megabyte
Groeten,
Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 27, 2007 10:46:11 GMT 1
Ik herinnerde me deze opeens nog: "Wij genieten van al jullie fouten - wij zijn de GameMasters from hell!" -spelleider Megabyte Groeten, Cleaver Whehehe, ja dat was een goeie ja!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 5, 2007 10:49:08 GMT 1
De echte hit van zaterdag was natuurlijk die grote doos Bosschebollen. Hasenfratz had maanden terug op dit forum (zie SO 124) opgemerkt dat hij niet wist wat dat waren, dus had Cleaver hem en alle andere spelleiders/spelers op zaterdag getrakteerd op Bosschebollen van pure chocolade - het ging er in als koek! [glow=red,2,600]Échte Bosche Bollen? Die grote? En die heb je van 's Hertogenbosch mee naar Zwolle genomen voorin bij de voetenverwarming van jouw automobiel?... Dan weet ik wel waardoor de Toetanchamon geveld is. Heeft Sun Tsu zondag nog restjes gegeten? Ik moet dus vaststellen dat ik écht wat gemist heb tijdens mijn verblijf in Thailand....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Dec 5, 2007 21:30:20 GMT 1
De echte hit van zaterdag was natuurlijk die grote doos Bosschebollen. Hasenfratz had maanden terug op dit forum (zie SO 124) opgemerkt dat hij niet wist wat dat waren, dus had Cleaver hem en alle andere spelleiders/spelers op zaterdag getrakteerd op Bosschebollen van pure chocolade - het ging er in als koek! [glow=red,2,600]Échte Bosche Bollen? Die grote? En die heb je van 's Hertogenbosch mee naar Zwolle genomen voorin bij de voetenverwarming van jouw automobiel?... Dan weet ik wel waardoor de Toetanchamon geveld is. Heeft Sun Tsu zondag nog restjes gegeten? Ik moet dus vaststellen dat ik écht wat gemist heb tijdens mijn verblijf in Thailand....[/glow] Ik moest die vrijdag in Apeldoorn werken dus moest mij tevredenstellen met Bosschebollen uit Nijmegen, maar wel van een uitstekende patisserie! Den Bosch was echt een brug te ver... Ik heb ze ver van de verwarming gehouden en ze waren zaterdag nog prima op smaak. Ze zijn die dag opgegaan, want ik had er precies 9 en er waren 9 spelers/spelleiders. Toetie zou op zondag komen en heeft ze dus nooit gezien...of Sun-Tsu zijn ziekte dankzij of ondanks de bollen had, moet hij zelf maar zeggen! Maar je hebt inderdaad wat gemist: goede sfeer, leuke grappen en verhalen, schitterende fotomomenten (die komen later op de site) en spannende beurten! Oh ja, de etentjes op zaterdag en zondag waren erg gezellig - we hadden een leuke groep op de been gebracht. Groeten, Cleaver
|
|