|
Post by SunTsu (the returned one) on Dec 6, 2007 6:57:00 GMT 1
Wellicht hebben de bosschebollen bijgedragen aan mijn ziekte, maar dat was zeer zeker niet de eerste zet daarin... een oliebol op mn nuchtere maag was misschien ook geen goed idee (dat krijg je nu eenmaal bij schoonouders ) In ieder geval, beide bollen waren heerlijk, dat dan weer wel!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 6, 2007 7:42:09 GMT 1
Wellicht hebben de bosschebollen bijgedragen aan mijn ziekte, maar dat was zeer zeker niet de eerste zet daarin... een oliebol op mn nuchtere maag was misschien ook geen goed idee (dat krijg je nu eenmaal bij schoonouders ) In ieder geval, beide bollen waren heerlijk, dat dan weer wel! Ik las net de uitgebreide handleiding omtrent Bosschebollen en in Appendix C, sectie 4, paragraaf 1.2 staat duidelijk vermeld dat Bosschebollen niet vermengd dienen te worden met olie- of andere bollen! Een maag schijnt berekend te zijn op slechts één bol tegelijk - anders wordt het een calorieënbom zonder weerga met onvoorziene gevolgen. 's-Hertogenbosch neemt geen verantwoordelijkheid over verkeerd gebruikte bollen... Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 6, 2007 12:31:14 GMT 1
Wellicht hebben de bosschebollen bijgedragen aan mijn ziekte, maar dat was zeer zeker niet de eerste zet daarin... een oliebol op mn nuchtere maag was misschien ook geen goed idee (dat krijg je nu eenmaal bij schoonouders ) In ieder geval, beide bollen waren heerlijk, dat dan weer wel! Ik las net de uitgebreide handleiding omtrent Bosschebollen en in Appendix C, sectie 4, paragraaf 1.2 staat duidelijk vermeld dat Bosschebollen niet vermengd dienen te worden met olie- of andere bollen! Een maag schijnt berekend te zijn op slechts één bol tegelijk - anders wordt het een calorieënbom zonder weerga met onvoorziene gevolgen. 's-Hertogenbosch neemt geen verantwoordelijkheid over verkeerd gebruikte bollen... [glow=red,2,600]Hahaha,... als echte Brabander doet het mij deugd dat de oliebol het onderspit delft bij een Boschebol....[/glow]
|
|