|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 28, 2007 12:48:43 GMT 1
Ah kijk aan, mijn lievelingsgerecht - wat lief van je! Groeten, Cleaver Heb je dat al vaak gegeten dan???
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 28, 2007 19:56:40 GMT 1
Ah kijk aan, mijn lievelingsgerecht - wat lief van je! Groeten, Cleaver Heb je dat al vaak gegeten dan??? In 125 at ik zoiets ja...voor de rest gooi ik vooral roet in het Klingoneten! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 5, 2007 19:36:41 GMT 1
Reactie op het verslag van de (S)Hitman: Ook photons kunnen missen op deze afstand, dat is geen uitzondering. Dit kunnen we niet meer nagaan, de orders zijn ter plekke vernietigd. Dit is niet bewezen, noch zal het bewezen kunnen worden. Had, had, had . Leuk verslag, alleen jammer dat je zoveel klaagt en denkt dat er van alles is misgegaan waardoor je niet zou hebben gewonnen. De echte reden waarom je niet hebt gewonnen is gewoon omdat je 7 beurten lang niets zag. En dan nog is het de vraag of je had gewonnen want dan was je eerder bij de schermutselingen betrokken geweest en was je wellicht wel je schepen al kwijtgeraakt. Sterren Oorlog blijft een mooi, onvoorspelbaar spel. Dessalnietemin hoop ik dat je er de volgende keer weer bij bent Groet, Megabyte
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Dec 5, 2007 21:25:20 GMT 1
Zoals ik ook al heb aangegeven. Dat hebben Sun-Tsu en Malurax weer goed gedaan....
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 5, 2007 22:00:48 GMT 1
Of The Hitman te kort is gedaan kan ik niet zeggen. Als er iets mis was met de uitvoering van zijn orders, had hij dat natuurlijk ter plekke moeten aansnijden - nu is het alleen woord tegen woord en blijft het onduidelijk of en wat er niet goed is afgehandeld. Desalniettemin vond ik dat The Hitman de laatste drie beurten sterk speelde. Dat het zolang duurde eer hij op stoom kwam, had onder meer te maken met de -zojuist door Malurax nog maar eens genoemde- tactiek van het duo Malurax/Sun-Tsu om The Hitman steeds geen doelen te verschaffen. Wie zegt dat je Romulaan moet zijn om onzichtbaar te blijven? Ik vond dat alle teams goed speelden. MartyKruge begon sterk en stond eventjes aan koop, maar had het ongelofelijke ongenoegen om ten prooi te vallen aan twee teams. Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Dec 5, 2007 23:23:07 GMT 1
Goed he!
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Dec 6, 2007 1:38:57 GMT 1
@ Mega - Ook photons kunnen missen op deze afstand, dat is geen uitzondering. * Dat weet ik maar dan lijkt het me erg stug dat 3 van de 4 mis gaan op een redelijk ideale hoek en afstand 20-21. Was een erg vreemde beurt in ieder geval waarbij het leek of de 1 EE aan de secundaire wapens niet was overgenomen.
- Dit kunnen we niet meer nagaan, de orders zijn ter plekke vernietigd. * Nee hoor, heb sommige nog, maar het maakt verder ook niet zoveel uit. Feit blijft dat door de herdraai voor Wild Bill Kelso goed te keuren (vanwege het feit dat hij zelf voor zijn schepen geen koerswijzigingen had ingevuld) en de terechte eis van Sun-Tsu om dan nog minimaal 2 beurten te krijgen wij als spelers en jullie als GM's erg weinig tijd hadden om de beurt te plannen en te verwerken. Daar is het dus ook fout gegaan in de laatste 2 beurten met o.a. koerswijzigingen en orders...
- Had, had, had. Leuk verslag, alleen jammer dat je zoveel klaagt en denkt dat er van alles is misgegaan waardoor je niet zou hebben gewonnen. De echte reden waarom je niet hebt gewonnen is gewoon omdat je 7 beurten lang niets zag. En dan nog is het de vraag of je had gewonnen want dan was je eerder bij de schermutselingen betrokken geweest en was je wellicht wel je schepen al kwijtgeraakt. * Nee, als ik eerder een doel gehad had, had ik gewonnen... Maar helaas kwam ik er achter dat Malurax en Sun-Tsu een snelheid van 30 - 35 AE/beurt (van mij af vliegend wel te verstaan) wel ideaal.
@ Malurax Hard wegvliegen kun je in ieder geval wel maar...
...wrak gaan ook!
@ Cleaver Om toch eens te kijken hoe de verhoudingen nu werkelijk liggen heb ik daarom een duel voorgesteld. Zo had Marty ook pech, had Wild Bill wat meer geluk en Malurax? Die is gevlogen.
Voorlopig zijn 3 van de 4 partijen aanwezig! Waar blijft het 4de team???
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Dec 6, 2007 7:28:15 GMT 1
Ik weet het en ik bekijk deze ontwikkeling met interesse vanaf de zijlijn. Dat WBK nog niets heeft laten horen is geen verrassing - hij komt maar weinig op het forum en als hij er is, is dat meestal net nadat één van zijn spellen afgelopen is.
Ben benieuwd of dit nog van de grond gaat komen.
Succes ermee!
Groeten,
Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Dec 6, 2007 7:29:47 GMT 1
Goed he! Je smeerde hem gewoon een ernstig gevalletje van EBS aan - een legitieme tactiek! Hitman had de ziekte zelf trouwens al geconstateerd in zijn oorspronkelijke verslag. Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Dec 6, 2007 8:58:32 GMT 1
Denk niet dat je die conclusie kan trekken. Dan was je zelf ook eerder als schietschijf door ons gebruikt, en dat had je natuurlijk niet overleefd. Is niet zo moeilijk als 2 teams met alles wat ze hebben op je schieten. Zo zie je maar weer wie echt de meeste bedreiging in het spel was....
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Dec 6, 2007 8:59:56 GMT 1
Goed he! Je smeerde hem gewoon een ernstig gevalletje van EBS aan - een legitieme tactiek! Hitman had de ziekte zelf trouwens al geconstateerd in zijn oorspronkelijke verslag. Groeten, Cleaver
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Dec 6, 2007 15:30:19 GMT 1
Eeehm, ik heb mijn vuur verdeeld over jou en Wild Bill Kelso omdat ik niemand wilde benadelen Dat jij die paar wapens die op jou afvuurde ervaarde als "ALLES WAT JE HEBT" is veelzeggend... Dan heb ik dus nog heel wat verAssingen voor je in petto. Daarentegen vuurde jij wel "ALLES WAT JE HAD" op mij. Dit terwijl je op Wild Bill Kelso veel meer punten had gescoord maar je blijkbaar mij, met op dat moment 0 punten, als grootste dreiging zag! Zelfs met alles wat je had kon je nog geen deukje maken! Oh, hoorde trouwens dat jullie en Wild Bill samen Marty onderuit hebben geschoffeld... Dapper hoor!
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Dec 6, 2007 20:46:41 GMT 1
Nee, alweer verkeerd, alleraardigste Itman. Maar goed, zoals ik al eerder aangaf heb ik het enige echt betrouwbare verslag van zaterdag gegeven...
|
|