|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 26, 2007 19:29:05 GMT 1
Leuk plan om dit onderonsje Federatie dunnetjes over te doen, maar vergeet niet dat tenminste WBK al in een toernooispel zit en dus al in een all-Fed spel speelt. Misschien wil hij even wachten op een nieuw all-Fed spel... Oh ja, wat als hij de finale haalt? Groeten, Cleaver Als WBK een echte vent is, neemt hij de uitdaging gelijk aan. Geen excuses van andere Fed-toernooien en finales en zo...
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Nov 26, 2007 20:04:24 GMT 1
Uitdaging aangenomen hitman, kan ik gelijk wraak nemen op al die vernederingen van het afgelopen jaar
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 27, 2007 9:06:48 GMT 1
Wat mij betreft kan een conventiespel zo worden opgestart als de deelnemers het nog eens dunnetjes over willen doen. Ieder krijgt dan weer twee Feds en de orders gaan dan (twee)wekelijks over de mail. Het enige wat ik nodig heb is de aanmeldingen van de deelnemers
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 27, 2007 9:11:49 GMT 1
Ik had gedacht dat ze er een regulier spel inclusief promoties van wilden maken, maar dit is misschien een betere optie. Eens kijken wat de hoofdrolspelers zelf van dit voorstel vinden.
Groeten,
Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 27, 2007 11:49:32 GMT 1
Ik had gedacht dat ze er een regulier spel inclusief promoties van wilden maken, maar dit is misschien een betere optie. Eens kijken wat de hoofdrolspelers zelf van dit voorstel vinden. Groeten, Cleaver Aangezien ik nog steeds maar eerste officier ben, maakt een promotie voor mij niet zoveel uit. Tenzij de spelleiding mij alvast Kapitein wil maken natuurlijk....
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 27, 2007 12:18:13 GMT 1
Of als Toetie alsnog je laatste Klingon te grazen neemt? Stuur de diverse deelnemers maar een pm en inventariseer wat zij willen. WBK is niet zo vaak op het forum, maar de anderen wel. Groeten, Cleaver
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Nov 27, 2007 15:43:03 GMT 1
Och, het is natuurlijk altijd een goed idee om eventueel ook te kunnen promoveren. Ook voor jou Malurax, je zou dan nog een bronzen ster kunnen behalen...
Maar verder maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Misschien dat team WBK het maar moet zeggen want zij waren immers de officiele winnaars (maar zeker niet de morele winnaars).
Ik hoop tot snel...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 27, 2007 19:08:37 GMT 1
Nee, dat klopt. De morele overwinnaars waren Sun-Tsu en Malurax.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 27, 2007 19:11:57 GMT 1
De kans dat ik een bronzen ster haal is redelijk aanwezig, maar zeker is het allerminst. Anders wachten we gewoon tot Sun-Tsu en ik allebei bevorderd zijn tot Kapitein. Duurt vast niet lang meer nadat Toetie sector 129 voortijdig gaat verlaten...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 27, 2007 19:17:21 GMT 1
Pas op Cleaver, ik neem je zo mee in mijn discussie met Toetie. Jou kan ik ook wel ff een veeg uit de pan geven....
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Nov 27, 2007 19:38:33 GMT 1
De kans dat ik een bronzen ster haal is redelijk aanwezig, maar zeker is het allerminst. Anders wachten we gewoon tot Sun-Tsu en ik allebei bevorderd zijn tot Kapitein. Duurt vast niet lang meer nadat Toetie sector 129 voortijdig gaat verlaten...
Voortijdig 129 verlaten? Hmm ... toch zeker niet door jouw toedoen Zoveel heb je niet (meer) in te brengen, sterker nog ... vond je als tegenstander vrij makkelijk, heeft me geen moeite gekost om je "vloot" de vernieling in te helpen op je laatste schuit na ... die krijg je cadeau .. gewoon om je toch nog enig aanzien te geven (zo ben ik dan ook weer) ... hoewel, aanzien ... als er één ras is welke nu buitenspel staat zijn het de Klingons (lees: de laatste Klingon welke constant roept dat ie Toeties ass gaat kicken ) ... nu de Kzinti's even van hun schilden ontdoen ... Hoop dat zij wat meer tegenstand bieden dan de Klingons
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 27, 2007 19:43:53 GMT 1
Voortijdig 129 verlaten? Hmm ... toch zeker niet door jouw toedoen Zoveel heb je niet (meer) in te brengen, sterker nog ... vond je als tegenstander vrij makkelijk, heeft me geen moeite gekost om je "vloot" de vernieling in te helpen op je laatste schuit na ... die krijg je cadeau .. gewoon om je toch nog enig aanzien te geven (zo ben ik dan ook weer) ... hoewel, aanzien ... als er één ras is welke nu buitenspel staat zijn het de Klingons (lees: de laatste Klingon welke constant roept dat ie Toeties ass gaat kicken ) ... nu de Kzinti's even van hun schilden ontdoen ... Hoop dat zij wat meer tegenstand bieden dan de Klingons Ben blij, ouwe mummie, dat jij elke keer weer hapt. Is toch wel erg voorspelbaar, net als in SO 129. Je weet 't: ik ben de black knight. Ik hoor je nou eenmaal uit te dagen.....
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Nov 27, 2007 21:44:27 GMT 1
Pas op Cleaver, ik neem je zo mee in mijn discussie met Toetie. Jou kan ik ook wel ff een veeg uit de pan geven.... Oh je mag me best iets uit je pannetje geven hoor, zolang het maar heet is en een goede balans tussen proteine en koolhydraten heeft! Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 28, 2007 9:06:47 GMT 1
Pas op Cleaver, ik neem je zo mee in mijn discussie met Toetie. Jou kan ik ook wel ff een veeg uit de pan geven.... Oh je mag me best iets uit je pannetje geven hoor, zolang het maar heet is en een goede balans tussen proteine en koolhydraten heeft! Groeten, Cleaver Heet zal het zeker zijn. Ingredienten: een combinatie van phasers en disruptors. Greetz, Malurax
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Nov 28, 2007 9:29:45 GMT 1
Ah kijk aan, mijn lievelingsgerecht - wat lief van je! Groeten, Cleaver
|
|