Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 20, 2009 22:51:51 GMT 1
[glow=red,2,600]Na elf sectoren als Darth Vader in het "nieuwe" Sterren Oorlog heb ik eindelijk mijn oude rang als Admiraal kunnen herclaimen. Zoals ik al eens eerder ergens schreef overweeg ik nu terug te grijpen op mijn oude alias Anakin. De vraag is nu,... met welk personage zien mijn tegenstanders zich het liefst geconfronteerd:[/glow] [glow=blue,2,600]Admiraal Anakin....[/glow][glow=red,2,600]Admiraal Darth Vader....[/glow]
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 20, 2009 23:28:05 GMT 1
DV. Om meerdere redenen. Ten eerste, in de SW saga begint je personage als Anakin, om later DV te worden. Pas als DV heeft hij echte macht en het commando over vloten e.d. Een transitie terug zou zo bezien wat vreemd zijn. Ten tweede, met wie wil je liever geassocieerd worden, een puisterige puber met zoveel complexen dat zelfs Freud er opgewonden van zou raken, of de personificatie van duistere machten zelf? James Earl Jones of..eh, hoe heet ie ook al weer, Gayden Christnogwat ? "Your training as a Jedi is complete" of "Oooh Padme smooch smooch let's go for a picnic". www.ibiblio.org/Dave/Dr-Fun/df200005/df20000524.jpg
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 21, 2009 6:45:51 GMT 1
Zoals ik in hetzelfde draadje al aangaf: DV. Het klinkt beter! En zoals Immelman al aangaf volgt DV gewoon op Anakin. Dus blijf maar gewoon in het zwart gekleed. Verder zou je dan ook afstand moeten doen van je titel: Lord of the Sith! Bovendien zorgt de naam DV alleen al voor afkeer en strijdlust ipv het zoetsappige Anakin! Lord
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Oct 21, 2009 8:16:35 GMT 1
Ik vind dat je je Alias niet mag wijzigen.. Daaraan hangt je rang in mijn ogen en het schept alleen maar verwarring als je een andere aanneemt...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 21, 2009 8:22:55 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik zie hier al een lichte tendens ontstaan....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 21, 2009 8:54:00 GMT 1
Laten we het nog wat verder trekken. Ik doe liever pogingen om DV het niets-ontzienende vacuum in te slingeren dan Anakin. Dart Vader dus
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 21, 2009 10:01:16 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik zie hier al een lichte tendens ontstaan....[/glow] Heel scherpzinnig. Er ontgaat jou ook werkelijk niets he?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 21, 2009 10:17:43 GMT 1
Heel scherpzinnig. Er ontgaat jou ook werkelijk niets he? Pas maar op, met zo'n opmerking heeft DV al weer een hele bladzijde vol analyse toegevoegd aan jouw dossier!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Oct 21, 2009 11:11:48 GMT 1
Heel scherpzinnig. Er ontgaat jou ook werkelijk niets he? Pas maar op, met zo'n opmerking heeft DV al weer een hele bladzijde vol analyse toegevoegd aan jouw dossier! Wanneer komen deze dossiers openbaar???
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 21, 2009 11:27:42 GMT 1
Pas maar op, met zo'n opmerking heeft DV al weer een hele bladzijde vol analyse toegevoegd aan jouw dossier! Wanneer komen deze dossiers openbaar??? [glow=red,2,600]Deze dossiers kunnen niet worden ingezien en worden zeker niet openbaar....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 21, 2009 20:20:13 GMT 1
Ik geloof dat het niet veel meer zal uitmaken, maar ik heb een piepkleine voorkeur voor Anakin. Ik heb in de oude SO nog vaak contact gehad met Anakin en die naam beviel me goed. Het bekt wat makkelijker dan Darth Vader natuurlijk. Dat hij nu als Darth Vader door het leven gaat is vooral te danken aan de symbolieke waarde: de terugkeer van Darth na zoveel jaar leek parallel te zijn aan de ontwikkeling van de jonge Skywalker in de filmcyclus. Echter, nu Darth weer admiraal is en hij precies terug is waar hij was toen hij in 1995-1996 stopte, zou het eveneens in de symboliek passen om weer als Anakin door het leven te gaan. Uiteraard begrijp ik ook het standpunt dat hij nu eenmaal voor Darth gekozen heeft en daar een karakter van gemaakt heeft wat niet meer zomaar ingewisseld kan worden. Echt veel maakt het me niet uit hoor, maar ik wilde wel even deze alternatieve mening geven. Groeten, Cleaver
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Oct 21, 2009 21:24:11 GMT 1
Ik stel 'Drophoofd' als derde alias voor....anders blijf je voor mij gewoon DV....
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 22, 2009 11:52:56 GMT 1
Nou, mij kan het geen zier schelen hoe je jezelf wil noemen. Voor mij ben en blijf je gewoon Commodore Basic of zelfs Kapitein Iglo, als dat zo uitkomt...
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Oct 22, 2009 20:02:12 GMT 1
Ik stem op Darth Trekdrop. Wat een flauwekul om jezelf een nieuwe naam aan te meten. Als je dat echt wilt dan begin je maar gewoon opnieuw als eerste officier.
Commander Ender
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Oct 24, 2009 22:16:04 GMT 1
Op historische gronden kies ik voor Anakin
|
|