Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 25, 2009 10:12:59 GMT 1
Uiteindelijk zal Luke je helm van je kop trekken en is het afgelopen met je laffe SB sloopgedrag.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 25, 2009 14:44:03 GMT 1
Proest! Zo is het maar net Eddie!
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 25, 2009 14:58:07 GMT 1
Welnee. Die Luke is de grootste mislukking uit de geschiedenis van de driedelige saga's. Echt bijna alles wat hij probeert gaat op een of andere manier fout of resulteert in drama. Zelfs op het allerlaatste heroische moment volgt hij nog het plan van de Emperor. De enige die daar daadwerkelijk iets goeds doet is DV zelf.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 25, 2009 21:55:01 GMT 1
DV, Heb je al een besluit genomen of krijgen we dat pas te horen cq te zien op de 21ste?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 26, 2009 13:22:49 GMT 1
Ik ben voor Dark Helmet.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Oct 26, 2009 22:30:36 GMT 1
Hahaha lol @ Ender. Hij vat de boel goed samen.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 27, 2009 9:55:44 GMT 1
Hahaha lol @ Ender. Hij vat de boel goed samen. lol @ Ender is nooit grappig...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Oct 27, 2009 12:39:48 GMT 1
Niet voor Mad Vader? Of heb jij jezelf nu ook een andere naam aangemeten...
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Oct 28, 2009 17:18:22 GMT 1
Hahaha lol @ Ender. Hij vat de boel goed samen. lol @ Ender is nooit grappig... HAHAHA grappig!
Commander Ender
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 30, 2009 21:21:01 GMT 1
DV, Heb je al een besluit genomen of krijgen we dat pas te horen cq te zien op de 21ste? [glow=red,2,600]Oeps,... dat ben ik de 21e dus vergeten. Ik zal blijven rondwaren als Darth Vader. Ik heb er eens goed over nagedacht, maar nu ik eenmaal deze helm opgezet heb blijkt hij nog best aardig te passen ook. En deze van Immelmann gaf de doorslag:[/glow] DV. Om meerdere redenen. Ten eerste, in de SW saga begint je personage als Anakin, om later DV te worden. Pas als DV heeft hij echte macht en het commando over vloten e.d. Een transitie terug zou zo bezien wat vreemd zijn. Ten tweede, met wie wil je liever geassocieerd worden, een puisterige puber met zoveel complexen dat zelfs Freud er opgewonden van zou raken, of de personificatie van duistere machten zelf? James Earl Jones of..eh, hoe heet ie ook al weer, Gayden Christnogwat ? "Your training as a Jedi is complete" of "Oooh Padme smooch smooch let's go for a picnic". [glow=red,2,600]Gegroet, Admiraal Darth Vader....[/size] - Lord of the Sith - Heer der Duisternis - Sterbasis Admiraal - Binnenkort weer aanwezig in drie verse sectoren in úw buurt.[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 30, 2009 21:29:54 GMT 1
[glow=red,2,600]Oeps,... dat ben ik de 21e dus vergeten. Ik zal blijven rondwaren als Darth Vader.[/glow] Mooi, ik had ook niet anders verwacht, onbewust had je al je keuze gemaakt! [/size][/glow][/quote] Mooi, dan tref ik jou weer.....werd weer hoog tijd
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 30, 2009 22:36:13 GMT 1
[glow=red,2,600]Oeps,... dat ben ik de 21e dus vergeten. Ik zal blijven rondwaren als Darth Vader.[/glow] Mooi, ik had ook niet anders verwacht, onbewust had je al je keuze gemaakt! [/size][/glow][/quote] Mooi, dan tref ik jou weer.....werd weer hoog tijd [/quote] [glow=blue,2,600] Dat ligt er dan maar net aan wanneer jij je voor Klingon schuiten hebt ingeschreven, de wachtlijst is onduidelijk.[/glow][glow=red,2,600]Hmm,... en die blauwe kleur stond me ook al niet aan....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 1, 2009 8:10:39 GMT 1
Oh, gaan we kleur bekennen..... Zou ik ook wel willen, maar dan moet ik recht geven aan mijn achtergrond (natuur) en dat is best lastig weer te geven in een kleur.... laat ik maar es een poging wagen. Het schijnt tenslotte mode te zijn
Lord
P.S. Een boom-motief is best lastig
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 1, 2009 10:42:27 GMT 1
Oh, gaan we kleur bekennen..... Zou ik ook wel willen, maar dan moet ik recht geven aan mijn achtergrond (natuur) en dat is best lastig weer te geven in een kleur.... laat ik maar es een poging wagen. Het schijnt tenslotte mode te zijn
Lord
P.S. Een boom-motief is best lastig [glow=red,2,600]Wat hebben elfjes met bomen te maken dan?[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 1, 2009 12:17:46 GMT 1
[glow=red,2,600]Wat hebben elfjes met bomen te maken dan?[/glow] Meer dan je (blijkbaar) denkt, verwijs je graag naar de boeken van Feist Lord
|
|