Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 16, 2009 13:54:03 GMT 1
Op de vorige meeting had ik lijsten neergelegd waarop iedereen zijn naam kon zetten en zo zelf teams konden vormen. Dit leverde een aantal aparte combinaties op.
Echter hoorde ik ook stemmen opgaan dat sommigen liever hadden gezien dat de GM's de verdeling hadden gemaakt.
Daarom hier de vraag: wie moet de spelindeling doen, de GM's of jullie zelf? Stem stem stem!
Groet, Namens de GMs, Mega
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 16, 2009 14:01:11 GMT 1
Ik heb gestemd op "de spelers zelf". Volgens mij is iedereen ondertussen volwassen meerderjarig genoeg om dat zelf ter plekke te kunnen regelen. Er is echter nog een derde mogelijkheid, en dat is het random doen, alhoewel ik me voor kan stellen dat sommige mensen al onderling bepaald hebben dat ze samen willen spelen, en dat is dan denk ik ook prima.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 16, 2009 14:12:42 GMT 1
Aye...de spelers zelf....op zo'n dag kun je zelf lekker uitproberen met wie je wilt spelen. Die grote Legerleider uit het oosten (Sun Tse?) heeft immers gezegd: Ken je vijand!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 16, 2009 15:14:18 GMT 1
Ik ben zelf ook voor ter plekke bepalen. Zeker met het oog dat je misschien al hebt afgesproken met wie je samen zou willen spelen.
Groet, Mega
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 16, 2009 15:17:24 GMT 1
[glow=red,2,600]Laat ons dat lekker zelf uitvechten,... je moet er toch niet aan denken met Ender in één team "gestopt" te worden....[/glow]
|
|
Chester Nimitz
Member
Commander
Fleet Admiral of the United States Navy
|
Post by Chester Nimitz on Oct 16, 2009 15:59:58 GMT 1
Ik heb er in het moderne sterrenoorlog nog geen ervaring mee, maar het onderling bepalen lijkt mij leuker
Nimitz
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Oct 16, 2009 18:31:14 GMT 1
Ook ik ben voor zelf bepalen. Beviel me goed vorige keer en geeft variatie in de teams. En omdat deze zelf gekozen zijn, zullen de meeste spelers dat leuker vinden om te spelen.
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Oct 16, 2009 22:19:27 GMT 1
[glow=red,2,600]Laat ons dat lekker zelf uitvechten,... je moet er toch niet aan denken met Ender in één team "gestopt" te worden....[/glow] Ik kom niet. Maar evengoed een "leuke"opmerking Darth.
Commander Ender
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 17, 2009 12:32:30 GMT 1
Waarom kom je niet trouwens?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 17, 2009 15:15:30 GMT 1
[glow=red,2,600]Laat ons dat lekker zelf uitvechten,... je moet er toch niet aan denken met Ender in één team "gestopt" te worden....[/glow] Ik kom niet. Maar evengoed een "leuke"opmerking Darth.
Commander EnderInderdaad, waarom kom je niet? Het is dit keer maar een half uurtje rijden voor je.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 18, 2009 22:12:25 GMT 1
Commander Ender[glow=red,2,600]Evengoed niet persoonlijk bedoeld Ender, maar van spel-karakter tot spel-karakter bedoeld en niet van persoon tot persoon....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 18, 2009 22:16:05 GMT 1
Ik kom niet. Maar evengoed een "leuke"opmerking Darth.
Commander Ender Inderdaad, waarom kom je niet? Het is dit keer maar een half uurtje rijden voor je. [glow=red,2,600]Ook al zit Megabyte er waarschijnlijk een klein halfuurtje langs met zijn inschatting van de afstand, willen we graag eens een persoonlijke tronie bij jouw karakter plakken. Zuidelijker dan Weert hoef je de Sterren Oorlog Meeting niet meer te verwachten....[/glow]
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 18, 2009 22:18:47 GMT 1
Oww..ik was eigenlijk van plan de volgende meeting te organiseren, en dan in Kaapstad. Ik begrijp dat dat een tikje te zuidelijk zou zijn ?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Oct 18, 2009 22:18:51 GMT 1
DV, Je lijkt de GodVader wel!
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Oct 21, 2009 21:21:51 GMT 1
GM's horen in een hok met een computer en dan ons een geweldige dag en avond bezorgen............
dus.
|
|