Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Oct 22, 2009 20:23:03 GMT 1
Inderdaad, waarom kom je niet? Het is dit keer maar een half uurtje rijden voor je. [glow=red,2,600]Ook al zit Megabyte er waarschijnlijk een klein halfuurtje langs met zijn inschatting van de afstand, willen we graag eens een persoonlijke tronie bij jouw karakter plakken. Zuidelijker dan Weert hoef je de Sterren Oorlog Meeting niet meer te verwachten....[/glow] Ik geloof niet dat ik me hier hoef te verantwoorden waarom ik niet kom.
Commander Ender
|
|
|
Post by Immelmann on Oct 22, 2009 21:01:21 GMT 1
Nee natuurlijk hoef je dat niet. Het was ook helemaal niet bedoeld op een verwijtende manier of zo, het was gewoon een vriendelijke vraag. Maar als je er niet over wilt praten dan is dat prima hoor.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 23, 2009 8:43:58 GMT 1
[glow=red,2,600]Oeps,... blijkbaar weer op de lange tenen van Ender gestaan....[/glow]
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Oct 24, 2009 22:22:11 GMT 1
Mister Ender, ik heb me nog nooit dan wel bijna nooit (weet het niet precies) gemengd in de discussie rond jouw persoonlijkheid en je op zijn minst prikkelende gedrag. Echter zo reageren op iemand die gewoon een normale, zelfs aardige vraag stelt vind ik een beetje te ver gaan...
What's your problem? It's your life but be aware of the consequences of your behavior...
|
|