Chester Nimitz
Member
Commander
Fleet Admiral of the United States Navy
|
Post by Chester Nimitz on Nov 22, 2009 16:04:54 GMT 1
Ik sluit mij bij mijn voorgangers aan. Het was een geweldige dag ik heb mij zeer vermaakt. Bedankt GM's en bedankt Darth. Het was erg leuk mijn tegenstanders nu eens te kunnen ontmoeten. E.a. was zeer leerzaam. PS Hrun, Ik zou als ik jouw was mijn navigatie bemanning ontslaan. Mijn navigatie Bep had de snelweg in 5 minuten gevonden.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 22, 2009 17:25:28 GMT 1
Bedankt voor de foto´s jongens - lekker snel! Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 22, 2009 20:18:05 GMT 1
Een zeer prettige dag waarin ik me prima vermaakt heb. Dus wat dat betreft sluit ik me zeer bij de anderen aan. De volgende keer kom ik wat later op het slagveld aan, zodat ik net als Megabyte/Hasenfratz gisteren gewoon de resten kan opruimen van degenen die wel gelijk actie gezocht hebben...wel zo veilig! Inmiddels heeft de sterrenoorlogmok een mooi plekje gekregen in de prijskast. Mijn dankbaarheid is groot aan allen die bijgedragen hebben aan het succes en plezier van gisteren. Mal, bedankt dat je het met me uitgehouden hebt, zowel in de shuttle als tijdens het spel en Hrun, heb je het dak al weer een beetje kunnen repareren na de after-party gisteravond? Uiteraard DV voor zijn gastvrijheid en de vele snoepjes (mijn tandarts zal ook blij zijn) en uiteraard ook dank aan de gamemasters! Lord P.S. leuke foto's!
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Nov 22, 2009 21:40:20 GMT 1
Top foto's, top dag, top gastheer, topwok, waardeloze einduitslag.
Tot snel allemaal!
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 22, 2009 22:43:00 GMT 1
PS Hrun, Ik zou als ik jouw was mijn navigatie bemanning ontslaan. Mijn navigatie Bep had de snelweg in 5 minuten gevonden. Oja, dat was ook nog het geval, toen we eenmaal op de snelweg zaten konden we er niet meer vanaf! Dat was ook nog een kleine tegenvaller. Verder was het weer een erg toffe conventie, iedereen bedankt! @lord11: Alleen de buren waren wat minder blij met de parkeerschade, verder is alles weer gefixt!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 23, 2009 6:49:45 GMT 1
Volgens mijn mechanics lag dat aan het feit dat een superdun scrambler ter grootte van een A4-formaat dat op het dak van onze shuttle was geplaatst waardoor ons interne comsys niet meer werkte...Nader onderzoek volgt Alvast een voorlopige conclusie uit het rapport: 'Leen enkele stormtroopers ter beveiliging van de shuttle en stel de gastheer aansprakelijk'. Ah ja... city-seeing overdag gevolgd door een nightseeing....konden Malurax en ik mooi aan 'Zoek de verschillen' doen. Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Nov 23, 2009 9:49:59 GMT 1
[glow=red,2,600]Als gastheer is deze meeting me ook uitstekend bevallen. Helaas is de actie van Donald en mij om Toeter te toeteren mislukt maar hij heeft nu in ieder geval gevoeld hoe dat kan voelen. Verder had alleen een niet nader te noemen Groot Admiraal in het vriesvak een paar cola-bommen achter gelaten. Gelukkig zijn er maar twee van de zeven afgegaan en bleef de schade beperkt....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 23, 2009 14:45:03 GMT 1
[glow=blue,2,9900]RESPECT!
Respect, voor Lord of Elvesham en Malurax, dat zij niet gingen "Toeteren" en weer terugkeerden in de strijd ondanks dat wij nog twee schepen hadden en zij maar één. Dit kostte hen een zekere overwinning op punten (193 tegen ons toen 182). Uiteindelijk werd het 300 voor ons en de vernietiging van hun.
Sportiviteit mag beloond worden en daarom ook dat de Game Master(s) terecht een mooie Sterren Oorlog mok aan Malurax gaven die het laatste schip op zijn naam had staan en die terug de strijd in ging. Aangezien ik vind dat een conventiespel altijd een team-effort is, heb ik mijn overwinningsmok aan Lord of Elvesham gegeven die hem dubbel en dwars verdiend heeft. Chapeau!
Hasenfratz, bedankt voor de fijne samenwerking. Ondanks ons ontzettende geklooi kwam alles toch nog goed en konden we de overwinning in de wacht slepen. De oorkonde (die jij al hier op het forum hebt gezet) zal een mooi plaatsje krijgen in het Sterren Oorlog HQ - Enschede.
Verder natuurlijk de heren GMs bedankt, jullie waren subliem. En over die herdraai hebben we het niet eens. Ook iedereen die van verre gekomen is om deze dag met ons te beleven, bedankt! Zonder jullie is er natuurlijk geen conventie.
En last but not least, Darth Vader, bedankt voor het gastheerschap, de perfect gekozen locatie en de goede zorgen! Ik kan niets anders zeggen dat TOP!
Over een half jaartje doen we dit nog eens over, waar dan ook.
Groet, Megabyte[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 23, 2009 19:52:53 GMT 1
Een zeer prettige dag waarin ik me prima vermaakt heb. Dus wat dat betreft sluit ik me zeer bij de anderen aan. De volgende keer kom ik wat later op het slagveld aan, zodat ik net als Megabyte/Hasenfratz gisteren gewoon de resten kan opruimen van degenen die wel gelijk actie gezocht hebben...wel zo veilig! Inmiddels heeft de sterrenoorlogmok een mooi plekje gekregen in de prijskast. Mijn dankbaarheid is groot aan allen die bijgedragen hebben aan het succes en plezier van gisteren. Mal, bedankt dat je het met me uitgehouden hebt, zowel in de shuttle als tijdens het spel en Hrun, heb je het dak al weer een beetje kunnen repareren na de after-party gisteravond? Uiteraard DV voor zijn gastvrijheid en de vele snoepjes (mijn tandarts zal ook blij zijn) en uiteraard ook dank aan de gamemasters! Lord P.S. leuke foto's! Geen probleem, en jij bedankt voor het rijden en de samenwerking in het spel. En Hrun bedankt voor die waanzinnige afterparty. Zijn die 10 geile studentes ook allemaal weer veilig thuis gekomen??
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Nov 23, 2009 20:28:25 GMT 1
Hee Mega, Bedankt voor de mooie woorden. Is dit trouwens een goed tijdstip om te vragen naar de resultaten van beurt 7 van spel 170? Greetz, Malurax
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Nov 23, 2009 20:31:07 GMT 1
Zo te horen hebben jullie het gezellig gehad. Tussen de foto's zie ik geen bekende koppen. Ik ben dan ook niet van de oude stempel zoals jullie.
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Nov 23, 2009 21:48:17 GMT 1
Zo te horen hebben jullie het gezellig gehad. Tussen de foto's zie ik geen bekende koppen. Ik ben dan ook niet van de oude stempel zoals jullie. color] Als je de volgende keer wel meedoet, kun je mee stempelen.
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Nov 23, 2009 23:08:32 GMT 1
Heren GM's en vooral ook Darth, bedankt voor wederom een hele mooie dag!
Het blijft mooi om te ervaren dat het elke keer weer leuk is om zo'n afwisselend gezelschap bijeen te hebben en dan een heel mooi spelletje te spelen en mooie verhalen uit te wisselen. En ondertussen zelfs een soort van stukjes geschiedenis te schrijven ;-)
Dus hierbij ook alle anderen bedankt voor jullie aanwezigheid!
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Nov 24, 2009 9:20:23 GMT 1
[ En Hrun bedankt voor die waanzinnige afterparty. Zijn die 10 geile studentes ook allemaal weer veilig thuis gekomen?? De ene (jeweetwel. ) heb ik opgegeten! Dus volgend jaar zijn er nog maar 9 ben ik bang.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 24, 2009 9:35:41 GMT 1
Zo te horen hebben jullie het gezellig gehad. Tussen de foto's zie ik geen bekende koppen. Ik ben dan ook niet van de oude stempel zoals jullie.
Commander Ender [glow=blue,2,600]Ooit, als je klaar bent om je masker af te doen, zul jij er ook bij zijn.[/glow]
|
|