|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 8, 2008 13:13:09 GMT 1
Ejj Malurax, Met hoeveel schepen heb je die basis gesloopt? Mijn geclaimde record, met 2!! schepen in 4 beurten alle schilden op 0 zetten en met 6 overkill de basis slopen verdient toch ook wel ergens een plekje? Met 4 schepen, dit was trouwens de SB-RO in spel 134. Het is me gelukt in spel 129 de SB-RO van Cleaver met 1 D7 aan puin te knallen. Helaas heb ik het toen niet overleefd.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 8, 2008 15:50:57 GMT 1
Ik ga nog twee records claimen:
- Meeste overwinningen MET promotie op rij: 4 - Snelste vernietiging van een heel ras: 2 beurten, spel 141, Klingons vs. Feds. (Mega vs Malurax).
Ik zal binnenkort eens een lijstje maken voor op de site.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 8, 2008 15:53:11 GMT 1
Ejj Malurax, Met hoeveel schepen heb je die basis gesloopt? Mijn geclaimde record, met 2!! schepen in 4 beurten alle schilden op 0 zetten en met 6 overkill de basis slopen verdient toch ook wel ergens een plekje? Met 4 schepen, dit was trouwens de SB-RO in spel 134. Het is me gelukt in spel 129 de SB-RO van Cleaver met 1 D7 aan puin te knallen. Helaas heb ik het toen niet overleefd. Dat is mij ook gelukt in spel 125 en ik heb het wel overleefd. Daarnaast is het me ook gelukt met één FED in spel 111 (Jawel, de beruchte PWNED!)
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 8, 2008 19:50:23 GMT 1
Met 4 schepen, dit was trouwens de SB-RO in spel 134. Het is me gelukt in spel 129 de SB-RO van Cleaver met 1 D7 aan puin te knallen. Helaas heb ik het toen niet overleefd. Dat is mij ook gelukt in spel 125 en ik heb het wel overleefd. Daarnaast is het me ook gelukt met één FED in spel 111 (Jawel, de beruchte PWNED!) Dan is dat record voor jou.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 9, 2008 7:01:58 GMT 1
Ik ga nog twee records claimen: - Snelste vernietiging van een heel ras: 2 beurten, spel 141, Klingons vs. Feds. (Mega vs Malurax). Ik zal binnenkort eens een lijstje maken voor op de site. Ik heb begrepen dat dit Mordante ook overkomen is, dat hij in twee beurten compleet weggevaagd is. Wat wordt er dan gedaan in zo'n situatie. Want je hebt volgens mij toch minstens twee beurten nodig om een heel ras te vernietigen. Gaan we dan op impulsnivo kijken, dus 17 impulsen nodig gehad of gaan we de records gewoon naast elkaar zetten?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 9, 2008 13:55:57 GMT 1
De Pwned heb je binnen - geen speld tussen te krijgen! Wat betreft 125 moet gezegd worden dat je toen wellicht met één schip gevuurd hebt, maar dat de rest van je vloot er wel bij was om de klappen op te vangen. Malurax had niets of niemand anders in de buurt en ving daarom alle klappen op dat ene schip op. Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 9, 2008 17:32:06 GMT 1
De Pwned heb je binnen - geen speld tussen te krijgen! Wat betreft 125 moet gezegd worden dat je toen wellicht met één schip gevuurd hebt, maar dat de rest van je vloot er wel bij was om de klappen op te vangen. Malurax had niets of niemand anders in de buurt en ving daarom alle klappen op dat ene schip op. Groeten, Cleaver Ja, dat was echt stoer man... Er zijn er vast niet veel die dat gepresteerd hebben. Of je het nu overleefd of niet...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 9, 2008 18:02:18 GMT 1
De Pwned heb je binnen - geen speld tussen te krijgen! Wat betreft 125 moet gezegd worden dat je toen wellicht met één schip gevuurd hebt, maar dat de rest van je vloot er wel bij was om de klappen op te vangen. Malurax had niets of niemand anders in de buurt en ving daarom alle klappen op dat ene schip op. Groeten, Cleaver Okee, dan doen we het zo: de claim voor sector 125 vervalt want ik was inderdaad lafjes met z'n vieren Maar de Pwned die deed het toch wel. Welliswaar in een beurt of 10 maar toch Dus hebben Malurax en ik beide dat record
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 9, 2008 20:01:42 GMT 1
De Pwned heb je binnen - geen speld tussen te krijgen! Wat betreft 125 moet gezegd worden dat je toen wellicht met één schip gevuurd hebt, maar dat de rest van je vloot er wel bij was om de klappen op te vangen. Malurax had niets of niemand anders in de buurt en ving daarom alle klappen op dat ene schip op. Groeten, Cleaver Okee, dan doen we het zo: de claim voor sector 125 vervalt want ik was inderdaad lafjes met z'n vieren Maar de Pwned die deed het toch wel. Welliswaar in een beurt of 10 maar toch Dus hebben Malurax en ik beide dat record Okee, afgesproken.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Records
Aug 18, 2008 19:56:19 GMT 1
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2008 19:56:19 GMT 1
Welnee Darth, ik begrijp heel goed wat Toetanchamon bedoelt. Ik heb daarna mijn visie op zulke zaken uiteengezet en daarbij zelf aangegeven dat die wellicht afwijkt van de norm. Let vooral op deze zinnen: Ik heb er dus totaal geen moeite mee om dat geclaimde "record" van me tot een "feit" om te dopen. Bij deze! Overigens, dan claim ik het record van de hoogste teamscore tot nog toe - in ieder geval nog eventjes! Ik had trouwens specifiek "teamscore" vermeld in het record. Dat de sterbasis daaraan bijgedragen heeft is niet relevant - het gaat om de totale score. Als iemand anders een record wil claimen van "hoogste teamscore exclusief sterbasis", dan lijkt me dat prima. Sterker nog, ik denk dat ik die titel samen met Vladimir Vodkasov en D.Anger ga claimen...kijk maar na! Het is bijzonder moeilijk -maar niet onmogelijk- om zonder hulp van je sterbasis 1000+ punten te halen. Sterker nog, in spel 130 had The Hitman zelfs één punt te weinig om de doelscore te overschrijden als de sterbasis niet zo heftig op jou had gescoord...! Ik geloof best dat hij dat ene puntje ergens anders had kunnen halen, maar ik wilde even aangeven hoe belangrijk het aandeel sterbases meestal is in een teamscore van boven de 950 punten. Groeten, Cleaver Zonder hulp van een sterbasis en zonder ook maar een punt te hebben behaald op een sterbasis: 1107 punten
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Records
Aug 18, 2008 21:07:19 GMT 1
Post by Darth Vader on Aug 18, 2008 21:07:19 GMT 1
Zonder hulp van een sterbasis en zonder ook maar een punt te hebben behaald op een sterbasis: 1107 punten [glow=red,2,600]Nou dat was dan van korte duur die 1034 punten,... maarre dat deed je toch met een Romulaanse vloot? Dan blijven Cleaver en ik ook gewoon bovenaan staan bij respectievelijk de Federatie en de Kzinti top 5. Overigens werd ik ook niet geholpen door punten van mijn sterbasis. Uiteraard scoorde ik wél punten op de sterbasis van Ender, zo'n ding met rust laten is nu eenmaal tegen mijn principes....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Records
Aug 18, 2008 21:08:28 GMT 1
Post by Darth Vader on Aug 18, 2008 21:08:28 GMT 1
Zonder hulp van een sterbasis en zonder ook maar een punt te hebben behaald op een sterbasis: 1107 punten [glow=red,2,600]Ga je nu een club van 1100 oprichten of wordt je ook lid van Cleaver's clubje van 1000?[/glow]
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Records
Aug 18, 2008 21:19:18 GMT 1
Post by Toetanchamon on Aug 18, 2008 21:19:18 GMT 1
Zonder hulp van een sterbasis en zonder ook maar een punt te hebben behaald op een sterbasis: 1107 punten [glow=red,2,600]Nou dat was dan van korte duur die 1034 punten,... maarre dat deed je toch met een Romulaanse vloot? Dan blijven Cleaver en ik ook gewoon bovenaan staan bij respectievelijk de Federatie en de Kzinti top 5. Overigens werd ik ook niet geholpen door punten van mijn sterbasis. Uiteraard scoorde ik wél punten op de sterbasis van Ender, zo'n ding met rust laten is nu eenmaal tegen mijn principes....[/glow] Het was idd met de Romulaanse vloot. Wilde in beurt 15 nog wat punten pakken op een SB, maar Kiko had 'm al vakkundig geript. 8 confirmed kills ook een record ??
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 19, 2008 6:31:33 GMT 1
Gefeliciteerd met het nieuwe record Toetanchamon! Ach, zo gemakkelijk zak je dus in een week tijd van één naar drie... Heb je die acht wrakken voor 100% zelf veroorzaakt? Of was er reeds aangeschoten wild bij? Dat maakt wel uit namelijk. En nee, er hoeft geen nieuwe Club 1100 of zo te komen - Toet en Darth horen nu eveneens bij de Club 1000. Maar er was er maar één die dat het eerste bereikte! Groeten, Cleaver
|
|