Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 5, 2008 22:02:28 GMT 1
Welnee Darth, ik begrijp heel goed wat Toetanchamon bedoelt. Ik heb daarna mijn visie op zulke zaken uiteengezet en daarbij zelf aangegeven dat die wellicht afwijkt van de norm. [glow=red,2,600]Jajaja,... zolang je maar snapt dat ergens de eerste in zijn geen record is.[/glow] [glow=red,2,600]Voor dit moment een terrechte claim.[/glow] [glow=red,2,600]Ja,... als je goed gelezen had, wist je dat ik dát gedaan had. Maar jij hebt hun record in "hoogste vlootscore" (laten we het maar zo noemen) slechts geëvenaard. Voor jou niets te claimen dus....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 5, 2008 22:16:49 GMT 1
[glow=red,2,600]En toch ga het ook eens proberen,... wie komt hier overheen: 5 Beurten op een sterbasis schieten voordat ie wrak gaat. 579 Treffers op één sterbasis plaatsen (14 treffers overkill). 370 Punten op één sterbasis scoren. Hé,... je bent Sterbasis Admiraal of je bent het niet....[/glow] He, ik zie een record waar ik overheen kan. Ik heb in spel 134 aan de SB-RO 380 punten verdient. Sorry Darth.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 5, 2008 22:33:46 GMT 1
[glow=red,2,600]En toch ga het ook eens proberen,... wie komt hier overheen: 5 Beurten op een sterbasis schieten voordat ie wrak gaat. 579 Treffers op één sterbasis plaatsen (14 treffers overkill).615 Treffers op één sterbasis (195 treffers overkill). (Malurax 687) 370 Punten op één sterbasis scoren.Hé,... je bent Sterbasis Admiraal of je bent het niet....[/glow] He, ik zie een record waar ik overheen kan. Ik heb in spel 134 aan de SB-RO 380 punten verdient. Sorry Darth. [glow=red,2,600]Dat geldt dan natuurlijk ook voor het aantal treffers op één sterbasis? Hoewel ik die op basis van sector 130 scherper kan stellen: 615 Treffers op één sterbasis (195 treffers overkill).... (Malurax 687)[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 6, 2008 7:42:43 GMT 1
He, ik zie een record waar ik overheen kan. Ik heb in spel 134 aan de SB-RO 380 punten verdient. Sorry Darth. [glow=red,2,600]Dat geldt dan natuurlijk ook voor het aantal treffers op één sterbasis? Hoewel ik die op basis van sector 130 scherper kan stellen: 615 Treffers op één sterbasis (195 treffers overkill)....[/glow] Ik zal binnenkort eens nakijken hoeveel treffers ik op de SB-RO gedaan heb in spel 134. Ik moet in de buurt van de 615 treffers komen.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 6, 2008 8:54:24 GMT 1
Owkee, Toeter heeft al wat verteld over mijn actie mbt de Kattebakbasis in 136..
Wellicht is het een record...
Met slechts 2 feds schepen, 4 beurten spelen met een basis.
586 treffers en 4 schilden keurig tot 0 teruggebracht voor hij wrak ging...
LOL!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 6, 2008 9:00:33 GMT 1
[glow=red,2,600]En toch ga het ook eens proberen,... wie komt hier overheen: 5 Beurten op een sterbasis schieten voordat ie wrak gaat. 579 Treffers op één sterbasis plaatsen (14 treffers overkill). 370 Punten op één sterbasis scoren. Hé,... je bent Sterbasis Admiraal of je bent het niet....[/glow] Misschien dat Kiko in de buurt komt (of erover heen gaat). Kwam een volledig afgepelde SB tegen, wrak geschoten door twee (!) Feds. Althans .. zover ik kan nagaan ... Zie je ook meteen hoezeer iedereen bij mij uit de buurt blijft Ik blijf uit je buurt omdat je die verhuller toch aan blijft houden... als je op AE2 nog dat ding niet uitzet? tja.... Defineer in de buurt...
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Aug 6, 2008 10:06:37 GMT 1
Misschien dat Kiko in de buurt komt (of erover heen gaat). Kwam een volledig afgepelde SB tegen, wrak geschoten door twee (!) Feds. Althans .. zover ik kan nagaan ... Zie je ook meteen hoezeer iedereen bij mij uit de buurt blijft Ik blijf uit je buurt omdat je die verhuller toch aan blijft houden... als je op AE2 nog dat ding niet uitzet? tja.... Defineer in de buurt... Waarde Kiko, deze beurt (en meteen laatste beurt) zal ik de verhullers laten voor wat ze zijn Afstand 2, 12 .. 22 ... whatever, zal de "sandwich" (waarin je nu zit) flink aandrukken.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 6, 2008 10:16:22 GMT 1
be my guest... haha...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 6, 2008 11:44:12 GMT 1
Zoals in het beginartikel gezegd: hoogste teamscores/individuele scores tellen niet omdat deze al worden bijgehouden op de website.
Ook een hoogste doelscore lijkt me niet gepast , omdat dit geldt voor een spel en niet voor een speler.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 7, 2008 19:13:50 GMT 1
[glow=red,2,600]Dat geldt dan natuurlijk ook voor het aantal treffers op één sterbasis? Hoewel ik die op basis van sector 130 scherper kan stellen: 615 Treffers op één sterbasis (195 treffers overkill)....[/glow] Ik zal binnenkort eens nakijken hoeveel treffers ik op de SB-RO gedaan heb in spel 134. Ik moet in de buurt van de 615 treffers komen. Darth, ik heb het even nagekeken, maar ook qua het aantal treffers op een SB ga ik over je heen: Maar liefst 687 treffers in 3 beurten (107 treffers overkill), waarbij ik alle schilden meegenomen heb. Is het een goed idee een aantal records op de site te zetten onder een apart hoofdstuk? Zodoende heb je nog iets extra's om naar te streven... Greetz, Malurax
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 7, 2008 19:20:59 GMT 1
Hee Darth,
Daar gaat je titel als SB-admiraal. Zie je, d'r is altijd eentje die je gaat overklassen....Dat gaat ook gebeuren met Mega. Ik heb er alle vertrouwen in. Geschiedenis herhaalt zich altijd, alleen de poppetjes veranderen.
Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 7, 2008 22:03:46 GMT 1
Hee Darth, Daar gaat je titel als SB-admiraal. Zie je, d'r is altijd eentje die je gaat overklassen....Dat gaat ook gebeuren met Mega. Ik heb er alle vertrouwen in. Geschiedenis herhaalt zich altijd, alleen de poppetjes veranderen. Lord [glow=red,2,600]Gelukkig is mijn titel niet gebaseerd op dit record, maar op een idee dat bij de meeste spelers diep geworteld is. Namelijk dat ik aanzienlijk meer sterbases aanval dan de gemiddelde speler....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 7, 2008 22:31:25 GMT 1
Darth, ik heb het even nagekeken, maar ook qua het aantal treffers op een SB ga ik over je heen: Maar liefst 687 treffers in 3 beurten (107 treffers overkill), waarbij ik alle schilden meegenomen heb. [glow=red,2,600]Gefeliciteerd, deze is voor jou.[/glow] [glow=red,2,600]Laten we er dan eerst maar een paar vaststellen: - Het grootste aantal treffers in één beurt geplaatst met respectievelijk een Federatie, Klingon, Romulan of Kzinti schip. - Het grootste aantal treffers in één beurt geplaatst met een vloot, eventueel per ras te verdelen. - Het grootste aantal punten in één beurt gescoord met respectievelijk een Federatie, Klingon, Romulan of Kzinti schip. - Het grootste aantal punten in één beurt gescoord met een vloot, eventueel per ras te verdelen. - Het grootste aantal treffers geplaatst op een sterbasis. - Het grootste aantal treffers geplaatst op een enkel schip. - De hoogste openingsscore met een vloot. - De hoogste score in één beurt met een schip. Heeft iemand nog suggesties? Claims graag met vermelding van sector en ras....[/glow]
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 8, 2008 8:40:55 GMT 1
Ejj Malurax,
Met hoeveel schepen heb je die basis gesloopt?
Mijn geclaimde record, met 2!! schepen in 4 beurten alle schilden op 0 zetten en met 6 overkill de basis slopen verdient toch ook wel ergens een plekje?
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Aug 8, 2008 10:36:20 GMT 1
Ejj Malurax, Met hoeveel schepen heb je die basis gesloopt? Mijn geclaimde record, met 2!! schepen in 4 beurten alle schilden op 0 zetten en met 6 overkill de basis slopen verdient toch ook wel ergens een plekje? Jij wilt te graag.
|
|