Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 4, 2009 15:00:16 GMT 1
Er is een complot. Dat complot gaat er over om Daryl en Eddie keihard af te blaffen.
Maar Eddie sterft zelfs niet met 120 interne treffers!!! Bring it on!!! FREEEEEDOOOOOOM!!!
O ja, hij blaft wel even de Quick Ben om zeep met niet minder dan 70 treffers! Uit een moeilijke hoek! Hahahaha 0,5 Eddie tegen 3,5 Kzinti's: 1-0.
We hebben nu al van ieder ras één schip vernietigd. Helaas (vanwege dat complot) gaat het hier bij blijven.
Eddie signing out, next turn. Hij zal dan ook even berekenen hoeveel treffers ze hebben ontvangen in totaal. Echt mechantisch veel. Links rechts, iedereen schiet er op los. En allemaal op de arme Feddie's.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on May 4, 2009 22:23:33 GMT 1
Eigenlijk hebben de kzinti's met name veel geluk; de klingons spelen gewoon zeer matig en de rommies erg laf. En wij hebben het talent om er tot drie keer toe middenin te gaan liggen.
Toch is de complot theorie acceptabeler.....echt waar, Eddie. Stelletje spelverstierders.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 5, 2009 17:30:09 GMT 1
Eigenlijk hebben de kzinti's met name veel geluk; de klingons spelen gewoon zeer matig en de rommies erg laf. En wij hebben het talent om er tot drie keer toe middenin te gaan liggen. Toch is de complot theorie acceptabeler.....echt waar, Eddie. Stelletje spelverstierders. Zo is het. Het ligt er echt niet aan dat we de hele tijd door vijanden omringd liggen. Het is een duivels complot! Iedereen zit er in!
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 5, 2009 19:13:24 GMT 1
Als ik jullie was, zou ik die theorie gewoon vasthouden. Jullie zijn in ieder geval paranoide genoeg om het te geloven. Gelukkig weet ik de waarheid, dus misschien kan ik die aan het eind van dit spel nog een keer navertellen...
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 5, 2009 19:52:11 GMT 1
Als ik jullie was, zou ik die theorie gewoon vasthouden. Jullie zijn in ieder geval paranoide genoeg om het te geloven. Gelukkig weet ik de waarheid, dus misschien kan ik die aan het eind van dit spel nog een keer navertellen... luister niet naar hem, hij zit in het complot...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on May 5, 2009 20:38:52 GMT 1
Zo is het. Het ligt er echt niet aan dat we de hele tijd door vijanden omringd liggen. Het is een duivels complot! Iedereen zit er in! Nou nou, jullie zijn echt paranoï! Ik heb (nog) niet het genoegen gehad om tegen jullie illusteriële grootheden mogen spelen..... Lord
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 5, 2009 22:23:55 GMT 1
Nou nou, jullie zijn echt paranoï! Ik heb (nog) niet het genoegen gehad om tegen jullie illusteriële grootheden mogen spelen..... Lord Lord... jij? Nee toch? Niet jij ook in het complot!
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on May 6, 2009 10:58:24 GMT 1
Nou nou, jullie zijn echt paranoï! Ik heb (nog) niet het genoegen gehad om tegen jullie illusteriële grootheden mogen spelen..... Lord Lord... jij? Nee toch? Niet jij ook in het complot! Pas maar op, het zal je allemaal duidelijk worden op de 20ste (van juni!)
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on May 7, 2009 22:43:49 GMT 1
Eddie, waarom heb je een trechter op je hoofd? En waarom kijk je zo vreemd naar me?
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 10, 2009 20:57:04 GMT 1
Een kleine correctie, Eddie: Ik heb vorige beurt nog de Vogon Jeltz-FE wrak geschoten. Stand minimaal 1-1, in mijn voordeel...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 10, 2009 20:59:11 GMT 1
Eddie, waarom heb je een trechter op je hoofd? En waarom kijk je zo vreemd naar me? Voor zover je het nog niet wist, Daryl: Eddy is nog gekker geworden...
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 10, 2009 22:52:30 GMT 1
Sja Milkasucks, maar ik bekijk dingen altijd per beurt... Het verleden is het verleden om een reden: het is voorbij.
Het gaat om het heden en daar is de realiteit: 3,5 Milkasucks tegen 0,5 Eddie's: 0-1.
En je defensieve houding: 0-2.
Tot de 20ste!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 11, 2009 9:46:03 GMT 1
Tss tss, Eddie toch! Daar zal ik het op 20 juni nog even met je over hebben... Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 11, 2009 11:26:46 GMT 1
En weet je wat het mooie is van het verleden: Het telt ALTIJD mee... Greetz, Malurax
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 11, 2009 11:28:59 GMT 1
Het heden geeft ook aan dat jullie geen kans meer maken in spel 156. Ik, daarentegen, nog steeds wel... 1-0 in het voordeel van Malurax !!
|
|