Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on May 11, 2009 14:13:43 GMT 1
Het heden geeft ook aan dat jullie geen kans meer maken in spel 156. Ik, daarentegen, nog steeds wel... Dat is dan misschien wel waar, maar daar had je dan ook een duivels complot voor nodig ouwe boef. Meer dan 500 treffers hebben we om onze oren gehad, van drie verschillende rassen. Affijn ik gun je al het beste. Oh en Daryl heeft ook nog steeds eens schip over, die zal die drie Twingo's van jou eens even mores leren.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on May 11, 2009 19:03:10 GMT 1
Het heden geeft ook aan dat jullie geen kans meer maken in spel 156. Ik, daarentegen, nog steeds wel... Dat is dan misschien wel waar, maar daar had je dan ook een duivels complot voor nodig ouwe boef. Meer dan 500 treffers hebben we om onze oren gehad, van drie verschillende rassen. Affijn ik gun je al het beste. Oh en Daryl heeft ook nog steeds eens schip over, die zal die drie Twingo's van jou eens even mores leren. Ja, het was dan ook niet erg slim van jullie om midden tussen alle andere rassen te gaan vliegen. Een wijze les... En Daryl is meer dan welkom om langs te komen. Weer wat extra punten die ik goed kan gebruiken...
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on May 11, 2009 21:16:53 GMT 1
Niet slim, maar wel gezellig.....want Eddie en Daryl zijn naast moordend, berucht, angstaanjagend en geweldig goed....ook gewoon gezellig.
Iemand een kopje thee?
|
|