Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Jan 31, 2008 10:20:20 GMT 1
Is het geen idee om een keer een spel te starten waarbij je 2 x 2 schepen van 1 ras hebt? Ben benieuwd wat voor strategie dat opleveren zal... 2 klingons en 2 feds onder je hoede hebben lijkt me best grappig nl.... Of is dit reeds een keer gedaan??
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 31, 2008 20:38:50 GMT 1
2 klingons en 2 feds zal nog wel gaan alhoewel dan ieder team uit 1 klingon en 1 fed bestaat. Overige combinaties zijn niet mogelijk.
Gr. Megabyte
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Jan 31, 2008 21:44:32 GMT 1
Waarom gaat dat niet dan? kan de programmatuur dat niet aan dan? Lijkt me best geinig 2 rommies te hebben en 2 klingons ofzo ook... lachen toch.....
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jan 31, 2008 22:28:02 GMT 1
Waarom gaat dat niet dan? kan de programmatuur dat niet aan dan? Lijkt me best geinig 2 rommies te hebben en 2 klingons ofzo ook... lachen toch..... Laggen ja, mogelijk nee. Zit niet ingebouwd in SO. Je kan als je wilt een team nemen met alle 4 schepen in 1 team. Dus alle teams bestaan dan uit een FE, RO, KL en KZ schip. Echter de twee schepen variant hiervan pakt allen de RO en KL schepen. Ik kan en ga dat ook niet aanpassen. Dus hou op met van die lastige vragen te stellen Gr. Mega
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Feb 1, 2008 18:33:13 GMT 1
Wha.. lastige vragen?? valt mee toch... dus een mix van 4 kan wel??... ook best geinig... Dan wordt t echt heel anders vliegen.. fijn weekend!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 2, 2008 14:18:32 GMT 1
Wha.. lastige vragen?? valt mee toch... dus een mix van 4 kan wel??... ook best geinig... Dan wordt t echt heel anders vliegen.. fijn weekend! Een mix van 4 heb ik al eens gespeeld tegen mijn vroegere Dream Team maten. Maar het is lang niet zo leuk als je denkt. Lastig spelen. Overigens moet ik even een correctie de ruimte inslingeren: ik zei dat een 2-schepen variant de FE en KL nam, dit is niet waar. De 2-schepen variant neemt alleen de RO en KL schepen. Maar dit lijkt me niet echt fijn spelen, in the end zullen alleen de Romulanen overblijven.
|
|