Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 10, 2014 14:29:04 GMT 1
Toetie, ik zie je....
En helaas hebben de Rommies hun woede kunnen botvieren op Michelangelo....Tijd om er een einde aan te maken!
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Apr 10, 2014 16:18:23 GMT 1
Toetie, ik zie je.... En helaas hebben de Rommies hun woede kunnen botvieren op Michelangelo....Tijd om er een einde aan te maken! Lord 'K zie jou ook! Mijn SB ziet jou ook en ik zie her en der nog wat aangeschoten wild
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 11, 2014 15:21:19 GMT 1
Over dat stom Koekdoos maak ik mij niet druk, noch om dat aangeschoten wild.... Pas jij maar op dat jij met je windsels niet blijft haken achter een komeet of zo!
wel even goed opletten dat ik Michelangelo correct verwijder van mijn orderformulieren, ik heb geen zin in een herhaling van sector 205. Beter nog, ik ga gelijk mijn sjabloon orderformulier aanpassen!!!!!
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Apr 11, 2014 15:44:55 GMT 1
Over dat stom Koekdoos maak ik mij niet druk, noch om dat aangeschoten wild.... Pas jij maar op dat jij met je windsels niet blijft haken achter een komeet of zo! wel even goed opletten dat ik Michelangelo correct verwijder van mijn orderformulieren, ik heb geen zin in een herhaling van sector 205. Beter nog, ik ga gelijk mijn sjabloon orderformulier aanpassen!!!!! Lord Michelangelo? Michelangelo? Michelangelo? Waar mag deze dan uithangen? (had ik ook graag even willen "zien") Meende toch echt dat je vloot was gehalveerd Maak je om mijn windsels geen zorgen ... je denkt toch niet dat ik met één Fed harakiri ga plegen! Beetje bij beetje punt(oort)jes bij elkaar sprokkelen is op dit moment dé beste tactiek
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 13, 2014 21:14:35 GMT 1
Je had je windsels beter om je heen moeten draperen, want ik ruik nu jouw angstzweet. Harakiri plegen is niet nodig, ik pak je gewoon met mijn disruptors!
Lord
|
|