|
Post by Game Master on Jun 24, 2013 8:17:07 GMT 1
De volgende spelers hebben zich aangemeld voor de meeting op 30 juni:
- Lord of Elvesham - Cleaver - The Hitman - Lord Voll - Skywise - WB Kelso - Immelmann - Skyrider - Megabyte en natuurlijk uw gastheer - Captain Bob.
Een select gezelschap dus het belooft weer gezellig te worden!
Wil je er ook bijzijn maar sta je hier niet genoemd, meld je dan nog snel aan!
Groet, De feestcommissie.
Bijgewerkt: 27 juni 2013[/size][/i]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 1, 2013 6:44:26 GMT 1
Het was gisteren een zeer gezellige dag met lekker bijpraten en analyseren van enkele sectoren. De locatie was steengoed, de spellen waren zeer leuk. Dank aan de gastheer Captain Bob en de heren GM's voor het hosten van de conventiespellen.
Op naar de volgende!
Lord <173>
|
|
captainbob
Member
Commodore
Rommie or not Rommie, that's the question
|
Post by captainbob on Jul 1, 2013 9:53:37 GMT 1
Het was zeker een leuke dag, met een mooi spel. Met dank aan Immelman voor een leuk nadenk potje. En goed om zoveel tegenstanders weer eens in het echt te zien. Het is voor herhaling vatbaar.
|
|
captainbob
Member
Commodore
Rommie or not Rommie, that's the question
|
Post by captainbob on Jul 1, 2013 9:54:32 GMT 1
en natuurlijk felicitaties voor de vierde Conventie overwinning voor Lord Voll en de eerste voor Lord of Elvesham, zijn status als galactisch admiraal waardig!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 2, 2013 20:57:05 GMT 1
Het was weer een memorabele conventie op een uitstekende locatie met prima eten en verzorging!
Ik val altijd in een zwart gat als het afgelopen is...
Groet Mega
|
|
|
Post by Immelmann on Jul 2, 2013 21:48:57 GMT 1
Helemaal mee eens! Het was erg leuk, en het robbertje een op een met Captain Bob was erg leuk. Op naar de volgende !
Klein dingetje alleen, vraagje voor de gastheer, volgens mij zijn we vergeten bij te dragen aan de kosten voor het drinken en de broodjes. Hoeveel was dat?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 3, 2013 11:26:42 GMT 1
Helemaal mee eens! Het was erg leuk, en het robbertje een op een met Captain Bob was erg leuk. Op naar de volgende ! Klein dingetje alleen, vraagje voor de gastheer, volgens mij zijn we vergeten bij te dragen aan de kosten voor het drinken en de broodjes. Hoeveel was dat? Zat bij de Chinees in. Groet, Jenne
|
|
|
Post by Immelmann on Jul 3, 2013 19:52:16 GMT 1
Ah dat is mooi.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 4, 2013 9:50:27 GMT 1
Het was weer een memorabele conventie op een uitstekende locatie met prima eten en verzorging! Ik val altijd in een zwart gat als het afgelopen is... Groet Mega Ik weet een prima remedie Lord <170>
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 4, 2013 16:01:00 GMT 1
Het was weer een memorabele conventie op een uitstekende locatie met prima eten en verzorging! Ik val altijd in een zwart gat als het afgelopen is... Groet Mega Ik weet een prima remedie Lord <170> Nog een conventie? (+171)
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Jul 7, 2013 23:36:08 GMT 1
Het was weer een memorabele conventie op een uitstekende locatie met prima eten en verzorging! Ik val altijd in een zwart gat als het afgelopen is... Groet Mega Heb je het nou over de binnenkant van je hoofd Mega? In ieder geval probeer ik volgende keer weer van de partij te zijn. :-)
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 8, 2013 8:18:52 GMT 1
Ik weet een prima remedie Lord <170> Nog een conventie? (+171) Hé, ik hoef het niet eens te zeggen...je weet het zelf al! (-169) Lord <169>
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 8, 2013 21:13:51 GMT 1
Het was weer een memorabele conventie op een uitstekende locatie met prima eten en verzorging! Ik val altijd in een zwart gat als het afgelopen is... Groet Mega Heb je het nou over de binnenkant van je hoofd Mega? In ieder geval probeer ik volgende keer weer van de partij te zijn. :-) Dat hoop ik ook, want dan kan ik een keer spelen
|
|