Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 23, 2013 8:17:59 GMT 1
Wanneer komt deze?
om alvast mijn zeurmolen in gang te zetten, ook al kraakt en vriest het!
Lord <201>
|
|
|
Post by Immelmann on Jan 23, 2013 16:51:50 GMT 1
Jaaa...dat is een goede. Laat maar komen dat voorjaar zeg ik..
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 4, 2013 8:48:40 GMT 1
Ik zal het er eens over hebben met Captain Bob. Die wilde vorige keer wel een locatie ter beschikking stellen.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Feb 11, 2013 14:13:04 GMT 1
Ik heb ook wel zin! Hopelijk kunnen we een locatie en een datum vinden. Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 1, 2013 11:53:14 GMT 1
Als dat allemaal niet lukt stel ik met liefde mijn achtertuin beschikbaar. Er is voldoende ruimte voor een groep zoals we die de laatste keer hadden, als het tenminste droog blijft (dus ergens aan het begin van de zomer is erg geschikt) En als dat zo is dan lijkt het mij ook leuk om jullie eens iets anders voor te zetten, zoals sommigen weten mag ik graag wat koken, dus presenteer ik dan met liefde een buffet met nog nader te bepalen thema/gerechten. (bijv. het zuiden van de VS, met jamblaya en geroosterde kip en zo, of Grieks, met gevulde puntpaprika, en keftedes..) (Wordt wel iets wat ik op moet kunnen warmen want ik wil natuurlijk wel meespelen en niet de hele dag in de keuken staan). Als alternatief kunnen we natuurlijk bij mij in de buurt ook gewoon naar de chinees.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 4, 2013 8:47:43 GMT 1
Fijn! Ook wil ik graag van jouw kokkerellerij snoepen. Als jij in een uithoek van Dnalreden woont en het wordt bij jou gehouden, kan ik dan ook gebruik maken van de campingfaciliteiten van jouw tuin? Lord <190>
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 11, 2013 10:28:54 GMT 1
Fijn! Ook wil ik graag van jouw kokkerellerij snoepen. Als jij in een uithoek van Dnalreden woont en het wordt bij jou gehouden, kan ik dan ook gebruik maken van de campingfaciliteiten van jouw tuin? Lord <190> Daar moet ik 't ff met moeders de vrouw over hebben natuurlijk, maar dat zal geen probleem zijn. Maar ik zit niet echt in een uithoek, waar moet je vandaan komen?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 11, 2013 13:22:54 GMT 1
Uit het hoge noorden, het is meer ter geruststelling als het mogelijk is, dan uit noodzaak. In 2,5 uur zou ik toch bij jou moeten kunnen zijn?
Lord <182>
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 11, 2013 13:33:13 GMT 1
Tenzij je met het hoge noorden lapland bedoeld wel ja denk ik, alhoewel mijn ervaring met het OV sterk beperkt is in de zin dat ik al bijna twintig jaar niet meer in een bus heb gezeten. Ik zit onder Rotterdam, met de bus niet meer dan een half uur van Rotterdam Centraal denk ik.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 19, 2013 12:10:24 GMT 1
Als dat allemaal niet lukt stel ik met liefde mijn achtertuin beschikbaar. Er is voldoende ruimte voor een groep zoals we die de laatste keer hadden, als het tenminste droog blijft (dus ergens aan het begin van de zomer is erg geschikt) En als dat zo is dan lijkt het mij ook leuk om jullie eens iets anders voor te zetten, zoals sommigen weten mag ik graag wat koken, dus presenteer ik dan met liefde een buffet met nog nader te bepalen thema/gerechten. (bijv. het zuiden van de VS, met jamblaya en geroosterde kip en zo, of Grieks, met gevulde puntpaprika, en keftedes..) (Wordt wel iets wat ik op moet kunnen warmen want ik wil natuurlijk wel meespelen en niet de hele dag in de keuken staan). Als alternatief kunnen we natuurlijk bij mij in de buurt ook gewoon naar de chinees. Uiteraard juich ik zo'n initiatief toe, maar het is te riskant als je alleen van mooi weer afhankelijk bent. Zelfs als je het in de zomer plant dan nog blijft dit Nederland! Er moet dus ook voldoende plaats binnen zijn als je zoiets organiseert. Dus... Groet, Megabyte
|
|
|
Post by Immelmann on Mar 19, 2013 13:19:52 GMT 1
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik zou alleen niet graag zien dat een bijeenkomst niet door kan gaan of niet geplanned kan worden omdat er geen plek is..dat zou erg zonde zijn. Het moet toch mogelijk zijn iets te vinden zou ik zo denken...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 31, 2013 15:00:05 GMT 1
Is er een overleg geweest met Captain Bob? Kwam er iets uit?
Ik weet niet hoe het met jullie agenda zit, maar de mijne begint al behoorlijk vol te raken...
Groeten,
Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 11, 2013 9:47:41 GMT 1
Al iets bekend? Ook mijn agenda voor komende weken begint inderdaad erg vol te raken
Lord <181>
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Apr 11, 2013 14:05:49 GMT 1
Sorry, nog geen datum.
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Apr 17, 2013 17:45:35 GMT 1
Op zich zou het ook op mijn kantoor kunnen. Het is niet super groot (85 vierkante meter) maar we hebben ook nog een gezamenlijk lounge dus op zich zou het gewoon moeten passen...
Er is hier ook een goede Sushi onbeperkt tent met meer dan alleen sushi (ook veel vlees en dergelijke) dus dat is meteen een goede after conventie mogelijkheid.
|
|