Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 2, 2012 10:03:53 GMT 1
Sorry guys, kon het niet laten....heb een wikipedia-pagina gewijd aan onze prachtige hobby nl.wikipedia.org/wiki/SterrenoorlogZal het nog verder opleuken met schip-tekeningen e.d. En nu maar eens kijken hoe snel ik de site kan vertalen naar het engels.... Lord <363>
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Feb 2, 2012 10:08:49 GMT 1
Sorry guys, kon het niet laten....heb een wikipedia-pagina gewijd aan onze prachtige hobby nl.wikipedia.org/wiki/SterrenoorlogZal het nog verder opleuken met schip-tekeningen e.d. En nu maar eens kijken hoe snel ik de site kan vertalen naar het engels.... Lord <363> Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Leuk initiatief !!! Hadden we mss al veel eerder moeten doen ... En eh ... Google Translate iets om de boel te vertalen? Foutjes eruit halen et voila
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Feb 2, 2012 21:02:17 GMT 1
Ik ben het met Toetie eens: het is een goed initiatief! Waarom hebben we dat niet eerder bedacht? Ik kan me niet voorstellen dat het veel nieuwe spelers zal trekken, maar zo'n artikel verleent toch een zekere status aan SO. Ik bied mijzelf aan om te helpen vertalen naar het Engels. Dat is geen centje pijn voor mij en aangezien de tekst ook weer niet heel lang is, zou dat ook op korte termijn kunnen. Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 10, 2012 12:44:37 GMT 1
Vet.
|
|