Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 12, 2011 8:03:11 GMT 1
Beste spelers,
De spelleider heeft verzocht om na te denken over de deadlines rond de feestdagen. Misschien is het handig om dat openbaar op het forum te doen?
Ik stel voor dat we de deadline die normaal op 1e kerstdag zou vallen verschuiven naar omstreeks 28 december. De deadline erop zou dan wat mij betreft vallen op zondag 8 januari en vervolgens weer elke zondag.
Dat is mijn voorstel; wie is het er wel of niet mee eens?
P.S.: ik ben het merendeel van deze week in het buitenland en hoewel ik mijn best doe om nog orders voor mijn vertrek op te sturen, zou het kunnen zijn dat ik één dag uitstel aanvraag, zodat ik uiterlijk aanstaande maandag mijn orders opstuur.
Groeten,
Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 12, 2011 8:25:06 GMT 1
Prima om het forum hierover te hebben, meteen duidelijkheid richting de toeschouwers. Ik heb op zich geen enkel probleem met het handhaven van de huidige deadlines op zondag, maar ja het zijn feestdagen, ook voor GM's, dus met het voorstel van Cleaver (28 dec en 8 jan) kan ik wel leven.
en omdat het een tijd is van gulheid en meer van die onbegrijpelijke menselijke kantjes heb ik ook geen problemen met een evt dag uitstel voor komende deadline.
Lord (396)
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 15, 2011 10:52:58 GMT 1
Het maakt mij niks uit. We sturen de orders meestal toch op tijd op, feestdag of niet.
|
|