Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 17, 2011 16:29:55 GMT 1
Beste spelers,
Spelleider Megabyte heeft aangekondigd dat spel 200 als jubileumspel een speciaal spel gaat worden en dat de deelnemers mee kunnen praten over de invulling.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie wensen voor spel 200! Megabyte heeft al een aantal opties genoemd. Schrijf hier welke jouw voorkeur heeft en vul die eventueel met eigen ideeen aan.
Groeten,
Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 17, 2011 21:41:05 GMT 1
Ik heb me reeds opgegeven voor deze mijlpaal. Voorkeur: Bittere Eind en geen Sterbases. Geen voorkeur uitgesproken voor 'vlootsamenstelling'. Indien meer spelers zich aanmelden, wil ik best samenwerken.
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Jun 20, 2011 8:14:54 GMT 1
Heft hand op. Ik zal zeker van de partij zijn.
Voorkeur type spel: geen Voorkeur vloot: iedereen hetzelfde type (dat zou dan Klingon of Federatie worden)
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 20, 2011 10:48:37 GMT 1
Ik wil ook wel meedoen aan mijn eigen voorstel, ik stel dan voor dat ik samen met Skywise speel.
Voorkeur: bittere einde (geen SB toegestaan!) Voorkeur vloot: vier verschillene per team (dus 1 Ro, 1 Kl, 1 Fe en 1 Kz).
De vier verschillende variant heb ik al eens gespeeld en vond ik zeer geinig alsmede ook een uitdaging!
Megabyte
|
|
|
Post by Game Master on Jun 20, 2011 10:50:37 GMT 1
Topic sticky gemaakt.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 20, 2011 11:03:21 GMT 1
Ik wil ook wel meedoen aan mijn eigen voorstel, ik stel dan voor dat ik samen met Skywise speel. Mij best, zolang er maar geen mosselen opgediend worden
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 20, 2011 20:06:45 GMT 1
/geeft op samen met Daryl!
Dit spel heeft een vleugje uitpuilend oog nodig. Ik zou zeggen vanuit respect voor SO een normaal spel.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 20, 2011 20:48:07 GMT 1
/geeft op samen met Daryl! Dit spel heeft een vleugje uitpuilend oog nodig. Ik zou zeggen vanuit respect voor SO een normaal spel. Crazy duo Eddie en Daryl willen meedoen aan een normaal spel??? Kan de tegenstelling nog groter? Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 20, 2011 20:48:47 GMT 1
Oh ja, Ik heb ook nog een voorkeur: wekelijkse deadline.... maar daar zal ik wel alleen in staan
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 21, 2011 9:38:09 GMT 1
Wekelijkse deadline? Ach, ik ben er niet tegen... Hopelijk ben ik tegen die tijd elders al overwinnaar/verslagen. Bitter einde hoeft voor mij niet per se, maar als de meerderheid dat wil, stem ik uiteraard toe. Geen sterbases, precies zoals vastgelegd bij de toernooien, juich ik zeker toe! Wat betreft de vlootsamenstelling vind ik het in ieder geval niet leuk om met alleen Federatie te spelen: dat doen we al bij de toernooien (die er in 2012 weer aan zullen komen), dus dan zou ik een voorkeur hebben voor een ander ras (Klingon/Kzinti). De variant met vier verschillende schepen heb ik nooit eerder gespeeld, dus dat zou ik eveneens interessant vinden. Vooralsnog was ik van plan om alleen te spelen, maar bij extra animo voor spel 200 wil ik best eens een keer een partner erbij nemen. Groeten, Cleaver
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Jun 21, 2011 14:55:09 GMT 1
All-Kzinti .... dat wordt zal me een tijd duren elkaar proberen te doden d.m.v. teabagging (spreekwoordelijk gezien dan).
Blitzmode heb ik overigens geen bezwaar tegen.
Voor de goede orde. Gezien de aparte status van dit spel neem ik aan dat bevorderingen en ander ere-metaal niet aan de orde zijn?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 21, 2011 19:25:04 GMT 1
All Kzinti kan niet, dan slaat het programma op hol.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 21, 2011 19:31:06 GMT 1
Anders niet met Daryl en Eddie?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 21, 2011 19:34:42 GMT 1
Maarre deze sector kan van start, er zijn vier teams: * Lord of Elvesham & Hasenfratz * Megabyte & Skywise * Eddie en Daryl * Cleaver
Dus lijkt mij dat als anderen nog mee willen doen, dat ze snel moeten aanhaken!
Mijn oren jeuken!
Lord
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Jun 22, 2011 15:11:40 GMT 1
All Kzinti kan niet, dan slaat het programma op hol. In principe is het mogelijk, maar dan moeten we afspreken dat niemand orders voor Raketten invult (of eigenlijk dat de spelleider die orders negeert!). Maar het zou inderdaad wel extra lang duren... Als een Bitter Einde per ongeluk ontstaat (spel 122 en 169 bijvoorbeeld) worden er ook promoties etc. uitgekeerd, dus een Bitter Einde zelf staat zoiets niet in de weg. Dat we niet op sterbases mogen scoren zal vooral tot gevolg hebben dat de teamscores lager zullen worden, maar aangezien we geen doelscore hanteren geeft dat niets natuurlijk. Des te langer ik erover nadenk, des te meer ik ervan overtuigd raak dat er geen enkel argument is om promoties/eremetaal te annuleren. Gewoon doen! Je moet natuurlijk wel je commandoschip in leven houden. Om te recapituleren, momenteel zijn er voorkeuren voor de volgende spelregels (staat nog niet helemaal vast natuurlijk): -bitter einde -geen sterbases (zoals bij toernooien, dus wel reparaties, maar niet op schieten) -wekelijkse deadline Waar we nog het minste consensus over hebben is de vlootsamenstelling: doen we alleen Klingons (als Kzinti niet zo handig is) of van elk scheepstype één. Voor zover ik gezien heb, heeft niemand een voorkeur voor alleen Federatie en terecht - dat doen we al bij de toernooien. Ik vermoed dat er een lichte voorkeur bestaat voor vier verschillende scheepstypen per team, maar jullie mogen het zeggen. Groeten, Cleaver
|
|