|
Post by Game Master on Mar 12, 2008 16:06:21 GMT 1
Beste spelers,
De volgende Sterren Oorlog meeting zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden in Casa Butcher te Delft.
Wie is van plan ook daadwerkelijk te komen? En wie vindt het te ver weg?
Plaats je reactie hier!
Groet, De GMs.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 12, 2008 16:51:06 GMT 1
[glow=red,2,600]Voor mij is het antwoord is "ja", ik ben van plan te komen, behoudens mijn eerdere posts (zie hieronder). En nee, het is niet te ver weg,... dan kan ik het hele zwikkie zonder enige wroeging ook nog eens in het diepe duistere zuiden van het land uitnodigen....[/glow] [glow=red,2,600]Zeeland,... Delft,... 't is in ieder geval weer helemaal aan de andere kant van het land met zo'n 220+ km's. Zal de navi alvast eens controleren of die sector bij mijn gevaarte bekend is. Als het na de Hemelvaartweekeinde is moet ik ook nog even "toestemming" vragen, tegen die tijd ben ik geringd....[/glow] [glow=red,2,600]Onder voorbehoud dat de datum in mijn agenda passend te maken is en dat ik van de Keizer in zelve toestemming krijg, kunnen er op de route Midden Limburg - Delft diverse personen gratis meereizen in mijn door het Galaktische Keizerrijk gesponsorde persoonlijke shuttle....[/glow] [glow=red,2,600]/edit: Toestemming ontvangen. Nu zien dat mijn agenda passend te maken is met de datum....[/glow]
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Mar 12, 2008 16:55:07 GMT 1
Ik ben dr bij... wat gaat de datum worden???
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 12, 2008 17:35:46 GMT 1
Als ik geen andere afspraken heb, zal ik erbij zijn - zo simpel is het! Als eventuele dwarsliggende afspraken niet zo belangrijk zijn, verplaats ik ze desnoods. Familiezaken zijn altijd lastig natuurlijk... Afstand maakt me niet zo uit. Tuurlijk is het ver, maar juist door de locaties te spreiden houden we het eerlijk en hoeven niet steeds dezelfde personen flink te rijden. Groeten, Cleaver
|
|
Robber
Member
Kapitein
|
Post by Robber on Mar 12, 2008 18:03:51 GMT 1
De volgende Sterren Oorlog meeting zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden in Casa Butcher te Delft. Wie is van plan ook daadwerkelijk te komen? En wie vindt het te ver weg? Datum en tijd zullen veel relevanter zijn, maar als het niet onomkomelijk botst met eerdere afspraken, zal ik er zijn.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 12, 2008 19:45:17 GMT 1
Same here, het is een lange rit, maar het spsp was ook hartstikke gezellig, dus ik kom graag indien mogelijk.
Enig idee wanneer jullie deze bijeenkomst ongeveer willen plannen?
Malurax
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 12, 2008 19:52:40 GMT 1
Ik kom ook En dit keer wil ik eigenlijk wel meespelen... Een datum komt zeer binnenkort.
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Mar 12, 2008 22:13:11 GMT 1
Als ik een datum etc weet laat ik weten of ik kom. Moet mijn weekend vaak ver va te voren plannen.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Mar 12, 2008 22:21:07 GMT 1
Jongens, zonder dollen, casa Butcher zal voor jullie een herinering worden die je aan je kleinkinderen doorverteld.
Dit beloof ik jullie, en ook catering, waarbij ik geen rekening houd met vegetariƫrs. En films. En Chupa Chups. En stiekum toch catering voor vegetariƫrs. En halal lamsworst. En bier. En Rivella light.
Oh, en een 20Mbit internetverbing.
Mis het niet! Zeg er al het andere voor af. Hou al je zaterdagen vrij tot de zomer. De GM's zullen de datum laten weten!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Mar 13, 2008 9:28:38 GMT 1
eejjj Eddie.. Hebbie wel genoeg Popla papier in huis dan ook??? Kan Toet zich goed verstoppen...
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Mar 13, 2008 9:57:11 GMT 1
En cola en strippers en onder hetzelfde voorbehoud als de anderen zal ik ook van de partij zijn.
Heb ik al strippers en cola gezegd?
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Mar 13, 2008 9:57:53 GMT 1
Vooropgesteld dat de datum past, ben ik ook van de partij.... met flaptop en al, vrees ik... Is er draadloos netwerk in casa Butcher?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 13, 2008 10:34:37 GMT 1
Vooropgesteld dat de datum past, ben ik ook van de partij.... met flaptop en al, vrees ik... Is er draadloos netwerk in casa Butcher? Draadloos met een wpa key van 128 karakters
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Mar 13, 2008 13:26:44 GMT 1
Ja! Wireless G, 20 Mbit internet!
Mijn WPA2 key:
M3g4byt3_3n_t03t4nch4m0n_zijn_h4nsw0rst3n_v4n_d3_b0v3nst3_pl4nk
Voer em alvast in.
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Mar 13, 2008 14:55:32 GMT 1
Done! Heb je wel voldoende ruimte voor al die mensen? Overigens... als alle andere Game Masters willen spelen wil ik best wel een keer als hulp Game Master optreden in plaats van spelen.
|
|