Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 27, 2010 9:47:01 GMT 1
Met dank aan Mega heb ik een nieuw item op de website http://www.sterrenoorlog.nl\frameset.html mogen plaatsen: Spelerstatistieken. Hrun en Cleaver haddden namelijk aangegeven zoiets te willen zien, zodat ze niet al die sectoruitslagen bij langs hoefden. Zelf had ik voor mezelf alle sectoruitslagen verzameld in een excelsheet en zo allerlei overzichten samengesteld. Kennis is immers macht, nu nog even die koppeling zien te leggen Met mijn html-generator heb ik deze sectoruitslagen kunnen vertalen in spelerstatistieken. Als je op de kolomtitels (sector, punten etc) klikt, wordt deze gesorteerd. Het kent een eenvoudige sorteermechanisme, maar soms moet je ook KISS (Keep it Stupidly Simple) beginnen. Overigens: Actieve spelers betekent spelers die vermeld zijn op de ranglijst. Ik zal deze statistieken regelmatig actualiseren. Mocht je fouten zien of je hebt wensen, laat het me dan hier weten of stuur een pm. Enjoy! Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 27, 2010 14:19:06 GMT 1
Indrukwekkend. Vooral die lijst van Megabyte...
|
|
|
Post by Immelmann on Sept 27, 2010 23:03:40 GMT 1
He wat vervelend, nu kan iedereen zien hoe slecht ik ben...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 28, 2010 11:48:32 GMT 1
He wat vervelend, nu kan iedereen zien hoe slecht ik ben... Verschuil dan maar uit schaamte achter je Bronzen ster!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 29, 2010 15:42:07 GMT 1
Waar? Kannie vinden. Of zit er een ouwe versie in mijn proxy?
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 29, 2010 15:43:01 GMT 1
Juist. Dat laatste
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 8, 2010 15:54:33 GMT 1
Juist. Dat laatste nOOb!
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Jan 5, 2011 23:38:01 GMT 1
Maar, wat ik nou weer mooi zou vinden is een totaal lijst met het totaal aantal spellen, punten, wrakken, zilveren manen, enzovoort. Een soort van ALL TIME rating lijst...
Ik snap wel dat je theoretisch alles terug kan vinden in de detail overzichten maar een ALL TIME rating lijst is net zo lekker overzichtelijk als de normale rating lijst (heeft dan ook precies hetzelfde format op één extra kolom na, het aantal gespeelde spellen).
Groet,
The Hitman
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 5, 2011 23:48:34 GMT 1
Zo'n lijst hou ik al voor mezelf bij (het is zelfs onderverdeeld naar ras), dus no problem om dat ook eens te gaan 'html'en....
Zal kijken of ik dat deze maand nog kan realiseren.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jan 7, 2011 11:12:26 GMT 1
Zo'n lijst hou ik al voor mezelf bij (het is zelfs onderverdeeld naar ras), dus no problem om dat ook eens te gaan 'html'en.... Zal kijken of ik dat deze maand nog kan realiseren. U Excelleert! Groeten, Cleaver
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Apr 2, 2011 15:07:06 GMT 1
En? Lord? Al gelukt?
Groet,
The Hitman
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 3, 2011 7:39:38 GMT 1
Beste Hit, Ik ben een heel eind gevorderd, maar ben o.a. blijven steken bij aantal TW's.... even kijken wanneer ik de losse eindjes kan afhandelen..... Heb nog enig geduld. Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Jul 5, 2011 23:19:43 GMT 1
Maar, wat ik nou weer mooi zou vinden is een totaal lijst met het totaal aantal spellen, punten, wrakken, zilveren manen, enzovoort. Een soort van ALL TIME rating lijst... Ik snap wel dat je theoretisch alles terug kan vinden in de detail overzichten maar een ALL TIME rating lijst is net zo lekker overzichtelijk als de normale rating lijst (heeft dan ook precies hetzelfde format op één extra kolom na, het aantal gespeelde spellen). Groet, The Hitman Hitman bracht het idee in, ik had het materiaal....vandaag had ik even een (lang) dood moment in mijn werkzaamheden, dus heb ik e.e.a. gecombineerd en wel in het volgend linkje: www.sterrenoorlog.nl/StatsAllStars.htmlLet wel: aan de opmaak kan ik niet veel doen, omdat het een standaardfunctie is, die ik ook maar ergens vandaan heb gehaald. Zie het maar als een 'concept'. Voor op- en aanmerkingen hou ik me van harte aanbevolen. Lord
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jul 6, 2011 6:23:41 GMT 1
Hey, dat ziet er leuk uit! Goed werk Lord of Elvesham. Ik zie al direct enkele toepassingen... Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 6, 2011 9:00:16 GMT 1
Indrukwekkend hoor. @loe: ik zie dat we evenveel schepen hebben gevlogen, alleen jij in wat minder spellen. Wat een teamplayer ben ik ook. Grt. Megabyte
|
|