The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Mar 7, 2008 3:06:57 GMT 1
Dames en heren,
Zijn er al plannen voor een volgende meeting om weer eens gezellig een sector van elkaar af te nemen, face-to-face. De vorige voorjaars meeting is alweer bijna een jaar geleden!
Ik heb in ieder geval wel interesse...
Groet,
The Hitman
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 7, 2008 8:15:26 GMT 1
Goed initiatief Hitman; je bent ons voor. Het OSO moet nog gaan bepalen wat de koers wordt voor dit jaar wat betreft bijeenkomsten. Er zijn namelijk drie serieuze opties: -wederom op het SpellenSpektakel staan -alleen een "privé"-bijeenkomst zoals vorig jaar in Best -allebei doen Het OSO moet voor zichzelf bepalen wat leuk, gewenst en haalbaar is. Dat vereist diverse afwegingen en die discussie is nog niet afgerond. Daar zal zeer binnenkort meer over bekend worden. In ieder geval fijn dat jij het even aanzwengelt. De spelers kunnen ons natuurlijk alvast een handje helpen door hieronder te schrijven waar hun voorkeur naar uitgaat - je weet nooit of het ons nog gaat beïnvloeden! Groeten, Cleaver
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Mar 7, 2008 12:04:53 GMT 1
Ik moet zeggen dat het Spellenspektakel me heel erg bevallen is. Vooral het feit dat het niet meer zo kleinschalig als vroeger in Utrecht op de Mariaplaats was (Ja, echt, toen liep ik ook al rond met die maniakale grijns) en dat er wat anders te zien en te doen was tussen de beurten door. Het zal een beetje liggen aan familiezaken, maar ik ben van plan op elke bijeenkomst acte de presence te geven (heeft het toch nog een beetje niveau).
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 7, 2008 12:11:40 GMT 1
Of we ooit nog op het SpSp gaan staan betwijfel ik, want het doel, aanwas van nieuwe spelers, is niet gehaald. Daarnaast vinden de meeste mensen het te ver of te duur.
Maar ik heb een aanbod staan van Eddie Butcher die mijn collega GM Hasenfratz en ik op dit moment aan het bespreken zijn.
Dus nog even geduld.
Groet, Megabyte
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 7, 2008 12:48:13 GMT 1
Of we ooit nog op het SpSp gaan staan betwijfel ik, want het doel, aanwas van nieuwe spelers, is niet gehaald. Daarnaast vinden de meeste mensen het te ver of te duur. Maar ik heb een aanbod staan van Eddie Butcher die mijn collega GM Hasenfratz en ik op dit moment aan het bespreken zijn. Dus nog even geduld. Groet, Megabyte Je bedoelt toch niet dat we allemaal worden uitgenodigd in het zeeuwse gat aan de zee... Is Eddie weer te zunig om ergens naar toe te rijden??
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 7, 2008 13:19:39 GMT 1
Of we ooit nog op het SpSp gaan staan betwijfel ik, want het doel, aanwas van nieuwe spelers, is niet gehaald. Daarnaast vinden de meeste mensen het te ver of te duur. Maar ik heb een aanbod staan van Eddie Butcher die mijn collega GM Hasenfratz en ik op dit moment aan het bespreken zijn. Dus nog even geduld. Groet, Megabyte Je bedoelt toch niet dat we allemaal worden uitgenodigd in het zeeuwse gat aan de zee... Is Eddie weer te zunig om ergens naar toe te rijden?? Ik weet niet of het zeeland is, misschien zuid-holland.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Mar 7, 2008 13:21:49 GMT 1
Delft. Klik!Butcher HQ. Een oud slagthuisch. 60 minuten ten noorden van Kontich. Had ik je toch verteld, Vergiet als Geheugen
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 7, 2008 14:48:25 GMT 1
Delft. Klik!Butcher HQ. Een oud slagthuisch. 60 minuten ten noorden van Kontich. Had ik je toch verteld, Vergiet als Geheugen Nog steeds een tering-end weg...
|
|
|
Post by SunTsu (the returned one) on Mar 7, 2008 14:49:13 GMT 1
Afhankelijk van familie-verplichtingen, wil ik wel zo veel mogelijk van dit soort events gaan bezoeken.... Benzine (uhm, diesel) is toch voor rekening van de baas....
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 7, 2008 15:02:46 GMT 1
Delft. Klik!Butcher HQ. Een oud slagthuisch. 60 minuten ten noorden van Kontich. Had ik je toch verteld, Vergiet als Geheugen [glow=red,2,600]Zeeland,... Delft,... 't is in ieder geval weer helemaal aan de andere kant van het land met zo'n 220+ km's. Zal de navi alvast eens controleren of die sector bij mijn gevaarte bekend is. Als het na de Hemelvaartweekeinde is moet ik ook nog even "toestemming" vragen, tegen die tijd ben ik geringd....[/glow]
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Mar 7, 2008 15:19:11 GMT 1
Eddie,
Nog een co host nodig??
Kiko helpt graag en kan een boel faciliteren als t moet...
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 7, 2008 21:35:44 GMT 1
Natuurlijk lijkt 't me hartstikke leuk te komen. De diesel is misschien niet goedkoop (en ik moet helaas wel mijn eigen reiskosten betalen), maar benzine is altijd nog duurder.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Mar 8, 2008 11:26:23 GMT 1
Afhankelijk van de datum en andere verplichtingen wil ik met plezier die +/- 300 km retour rijden.
Het is wel zo eerlijk om die bijeenkomsten door het land te spreiden, anders zijn het steeds dezelfden die flink moeten rijden.
Groeten,
Cleaver
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Mar 8, 2008 18:29:22 GMT 1
Tja, het maakt mij niet uit... Ik kom toch wel, tijd is bij mij een groter probleem dus op tijd plannen is wel een vereiste.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 9, 2008 21:43:06 GMT 1
[glow=red,2,600]Onder voorbehoud dat de datum in mijn agenda passend te maken is en dat ik van de Keizerin zelve toestemming krijg, kunnen er op de route Midden Limburg - Delft diverse personen gratis meereizen in mijn door het Galaktische Keizerrijk gesponsorde persoonlijke shuttle....[/glow]
|
|