The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Feb 13, 2008 1:47:02 GMT 1
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de extremen van Sterrenoorlog met betrekking tot punten, treffers en overkill per beurt, doel of impuls.
Wat mij onlangs zelf overkwam was dat ik in een spel maar 1 goed doel had voor mijn phasers. Ik plaatste met mijn Kzinti vlootje 551 treffers op 1 schip (100% intact) waarvan er 428 overkill waren (ja, hij moest echt DOOD). Het totaal aantal geplaatste treffers in die beurt kwam op 593.
Dit aantal treffers of de grootte van de overkill heb ik naar wat ik mij kan herinneren nog niet eerder gehad. De 170 punten die erbij hoorden (waarvan 150 punten uit treffers in meerdere impulsen) waren minder bijzonder, in hetzelfde spel werden al eerder 167 punten in 1 impuls (en dus beurt) behaald.
Iemand anders nog extreem cijfermateriaal? Bijvoorbeeld een complete Klingon vloot die op afstand 1 vuurt?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Feb 13, 2008 11:31:33 GMT 1
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de extremen van Sterrenoorlog met betrekking tot punten, treffers en overkill per beurt, doel of impuls. Wat mij onlangs zelf overkwam was dat ik in een spel maar 1 goed doel had voor mijn phasers. Ik plaatste met mijn Kzinti vlootje 551 treffers op 1 schip (100% intact) waarvan er 428 overkill waren (ja, hij moest echt DOOD). Het totaal aantal geplaatste treffers in die beurt kwam op 593. Dit aantal treffers of de grootte van de overkill heb ik naar wat ik mij kan herinneren nog niet eerder gehad. De 170 punten die erbij hoorden (waarvan 150 punten uit treffers in meerdere impulsen) waren minder bijzonder, in hetzelfde spel werden al eerder 167 punten in 1 impuls (en dus beurt) behaald. Iemand anders nog extreem cijfermateriaal? Bijvoorbeeld een complete Klingon vloot die op afstand 1 vuurt? [glow=red,2,600]Een duit in het zakje,... op jouw sterbasis in sector 130 deed ik 670 treffers voordat ie uit elkaar spatte....[/glow]
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Feb 13, 2008 11:54:23 GMT 1
Dat was denk ik qua sterbasis ook een aardige overkill score... Ik weet natuurlijk niet hoeveel schilden je hebt weggeknald...? Je hebt de eerste aanvalsbeurt op mijn basis 385 treffers gedaan en de tweede 285 treffers, niet slecht...
Ik vind die 5 AE of minder tactiek van jou en enkele anderen bij een Sterbasis trouwens niet echt zo goed werken. Je loopt er vaak veel schade mee op!
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Feb 13, 2008 16:44:49 GMT 1
Momenteel ben ik een SB aan het slopen waarbij ik tot nu toe al 529 treffers heb gedaan in twee beurten en ik zo'n beetje alle schilden weggeschoten heb. Mijn eigen schade is minimaal, alles opgevangen door schilden en SV. Aankomende beurt volgt de genadeslag en dan zal ik zo'n 370 punten hebben verdient aan deze SB.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Feb 13, 2008 16:44:58 GMT 1
Dat was denk ik qua sterbasis ook een aardige overkill score... Ik weet natuurlijk niet hoeveel schilden je hebt weggeknald...? Je hebt de eerste aanvalsbeurt op mijn basis 385 treffers gedaan en de tweede 285 treffers, niet slecht... Ik vind die 5 AE of minder tactiek van jou en enkele anderen bij een Sterbasis trouwens niet echt zo goed werken. Je loopt er vaak veel schade mee op! [glow=red,2,600]Het was de bedoeling om 'm met drie schepen over twee schilden in één keer uit te schakelen. Omdat 't ding net wat te hard draaide werd dat over drie schilden en kreeg ik de tweede beurt veel te incasseren. Uiteindelijk kostte dit me twee schepen (die jij over het randje mocht helpen). Totaal scoorde ik 320 punten voordat ie definitief plof zei. De aanvalstactiek was niet zo zeer een minder dan 5 AE tactiek als wel een minder dan 1 AE tactiek. Het was vooral een test of mogelijk was wat ik bedacht had: met zekerheid vuren binnen 0,5 AE afstand. Op die afstand gebruik je tenminste 83% van je vuurkracht, op 5 AE slechts 48%. Zaak is echter wel je doel niet voobij te schieten en 'm in je voorschild te houden....[/glow]
|
|