Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on May 4, 2010 21:37:05 GMT 1
7 beurten en het was voorbij. Nog niet het alltime record .... dat staat volgens mij op 6 beurten (uit de FA tijd), maar grote griebelende grutjes nog aan toe dit was echt stoomwals werk.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 4, 2010 22:26:52 GMT 1
Inderdaad...hoe kan het dat de Klingons helaas slechts 4 punten scoren tegenover het verlies van 4 schepen? Tsja, de achteruitvliegende Federalen zijn behoorlijk in het voordeel zodra de vijand ze opzoekt...andersom moet ik dat nog zien hoor. Desondanks heb je wederom sterk gespeeld Megabyte. Gefeliciteerd! We hebben nog gepoogd om je een verrassing voor te schotelen, maar de afstand tussen ons en je achteruitgevlieg maakten het steeds onmogelijk om op een gunstige positie uit te komen. Op zich hebben Hrun en ik aardig gespeeld en in ieder geval geen blunders begaan. Ik geloof zelfs dat er nog ergens Bossche bollen betrokken zijn bij ons spel... Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 5, 2010 7:21:21 GMT 1
7 beurten, mede dankzij de matige doelscore van 835 en mijn 7e overwinning op rij. Daarnaast ben ik nog steeds ongeslagen in Federatie.
In beurt 1 zag ik al objekten in het 4e kwadrant (ik zat in het eerste). Dus ging ik stil liggen (dat doet namelijk iedereen tegenwoordig). Tot mijn verbazing identificeer ik niet de objekten uit het 4e kwadrant maar de Klingons van Hasie en Marty uit het 2e kwadrant op afstand 35. Slechts één schip van hen kon mij zien (Hasie's Admiraalsschip). En afstand 35 is voor Feds Kzinti in het bakkie! Echter lag ik met mijn neus naar het 4e kwadrant gericht dus werd ik wel genoodzaakt om achteruit mijn weg te vervolgen om de afstand zo groot mogelijk te houden. Ik gokte erop dat Hasie er alles aan zou doen de afstand zo snel mogelijk te verkleinen en als een razende op mij af zou vliegen en toen moest hij photons en mijn tijd 10 order slikken. Dat kostte hem de halve vloot en daarna had ik hem weer in zijn voorschild en hij mij in het zijschild. Dus maximale versterking op schild 1. Echter maakte Hasie een fout waardoor één schip niets deed en gewoon rechtdoor vloog (geen EE aan CS). En zo eindigde hij met 4 punten want dat schip wat rechtdoor vloog maakte ik later af met photons.
Omdat de Romulanen ook kwamen opdraven en nog wel aardig schoten op mijn Fester-Fe en er dus ook plasma's op me af kwamen was ik genoodzaakt achteruit te blijven vliegen. En hoewel me dat geen windeieren heeft gelegd, is het niet mijn favoriete tactiek.
Affijn, de winst is in de pocket, in een nieuw "NIEUW Sterren Oorlogs" record en dat is altijd lekker. Hiermee zal overigens mijn winning streak eindigen, want zoals u al heeft kunnen lezen, gaat 183 niet goed voor me aflopen.
Ik zal van spel 180 nog wel even een kort maar krachtig verslag maken.
Overigens twijfel ik er niet aan dat jullie niet slecht hebben gespeeld, voorspellen waar de Rommies uitkomen en ze dan ook nog zien vind ik altijd erg lovenswaardig. Er dan twee wegblazen is met Kzinti ook mooi, alleen besloten alle andere teams dat ik een lekkerder hapje was en dus hebben jullie steeds achter de feiten aangevlogen. Volgende keer beter.
Groet, Mega
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on May 5, 2010 8:02:32 GMT 1
Gefeliciteerd MB met de overwinning. Het was jammer voor me dat ik vergeten was de verhuller aan te zetten op een van mijn schepen maar ik denk niet dat het invloed zou hebben gehad op het eindresultaat. Helaas verloor ik heel vroeg 2 van mijn schepen aan de kzinti. In beurt 2 zie ik ze als objecten op ongeveer 40AE. En jij op 30AE. Dus ik splitst mijn vloot. Ik eindig voor de kzinti erg gunstig voor hun... AE2 in hun voorschild. De rest heb je gezien
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on May 5, 2010 8:45:28 GMT 1
Megabyte gefeliciteerd. Jammer dat je steeds bij ons uit de buurt wist te blijven. :-) ReinoutCleaver bedankt voor de prettige samenwerking! En ik hoop dat remco een hoop geleerd heeft.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on May 5, 2010 9:54:27 GMT 1
Reinout? Wie is dat? Die ken ik niet! We zijn zeer benieuwd naar het spelverslag. Jammer van de vergissingen in je voordeel Megabyte (geen verhuller, geen CS), maar zulke buitenkansjes zou iedereen uiteraard met beide handen aangrijpen. En 7 overwinningen op rij...een absoluut record wat voorlopig wel zal blijven staan. Dat is natuurlijk exclusief het toernooi. Sorry, kon het niet laten! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 6, 2010 7:49:44 GMT 1
Reinout? Wie is dat? Die ken ik niet! Ik ook niet Aangezien ik de strategische kwaliteiten mis moet ik het hebben van mijn geluk en foutjes van anderen . Bastard! En het is nu een dag oud die overwinning, maar het valt niet eens iemand meer op. Geen reactie van anderen. Blijkbaar vinden ze het al normaal.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 6, 2010 7:53:47 GMT 1
Gefeliciteerd MB met de overwinning. Dank! Misschien niet, maar dan had het nog wel wat langer geduurd en had ik waarschijnlijk wel een wrak gehad. Ja dat verhaal ken ik. Better luck next time. Ik zal je in een volgend spel eens niet tegen al die Admiraals zetten. Daarom bij deze de volgende oproep: KAPITEINS GEZOCHT VOOR SPEL 186! Reacties naar [aanmelden][sterrenoorlog][nl]! Groet, Mega
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on May 6, 2010 8:20:30 GMT 1
En het is nu een dag oud die overwinning, maar het valt niet eens iemand meer op. Geen reactie van anderen. Blijkbaar vinden ze het al normaal. [glow=red,2,600]Overwinning? Groot Admiraal Megabyte? O,... gefeliciteerd,... alweer....[/glow]
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on May 6, 2010 8:28:56 GMT 1
Ik zal je in een volgend spel eens niet tegen al die Admiraals zetten. Daarom bij deze de volgende oproep: KAPITEINS GEZOCHT VOOR SPEL 186! Reacties naar [aanmelden][sterrenoorlog][nl]! Goed plan...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on May 6, 2010 9:00:28 GMT 1
Ik zal je in een volgend spel eens niet tegen al die Admiraals zetten. Daarom bij deze de volgende oproep: KAPITEINS GEZOCHT VOOR SPEL 186! Reacties naar [aanmelden][sterrenoorlog][nl]! Goed plan... [glow=red,2,600]Dan zal ik mijn inschrijvingen voorlopig nog maar even niet verzenden. Of tel ik in Rommie ook als Kapitein tegenwoordig?[/glow]
|
|
|
Post by Immelmann on May 6, 2010 12:03:42 GMT 1
Ik wil wel meedoen aan spel 186 als kapitein. In 177 zit ik toch maar te wachten tot DV eindelijk eens raak weet te schieten, en tegen de tijd dat 186 begint zullen de andere spellen waar ik in zit wel zo'n beetje over het hoogtepunt heen zijn. Ik stuur vanavond wel een formuliertje op. ik wil wel graag Romulan zijn, ik ben al drie keer Kzinti, twee keer Fed en twee keer Klingon geweest, dus het is weer Rommie tijd.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on May 7, 2010 14:12:29 GMT 1
Ik wil wel meedoen aan spel 186 als kapitein. In 177 zit ik toch maar te wachten tot DV eindelijk eens raak weet te schieten, en tegen de tijd dat 186 begint zullen de andere spellen waar ik in zit wel zo'n beetje over het hoogtepunt heen zijn. Ik stuur vanavond wel een formuliertje op. ik wil wel graag Romulan zijn, ik ben al drie keer Kzinti, twee keer Fed en twee keer Klingon geweest, dus het is weer Rommie tijd. Stuur je inschrijfformulier maar op!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on May 12, 2010 11:12:53 GMT 1
Reinout? Wie is dat? Die ken ik niet! Ik ook niet Aangezien ik de strategische kwaliteiten mis moet ik het hebben van mijn geluk en foutjes van anderen . Bastard! En het is nu een dag oud die overwinning, maar het valt niet eens iemand meer op. Geen reactie van anderen. Blijkbaar vinden ze het al normaal. Oh je hebt de Klingons vakkundig ingemaakt, maar door al die foutjes kreeg je een hoop punten zonder de bijbehorende schade... Doordat wij wel een schip kwijtraakten, waren we in ondertal tegenover jou en met een puntenachterstand van 450 punten. Ga het tij dan nog maar eens keren! Maar ik geloof echt wel dat je alsnog gewonnen zou hebben als je pakweg 2 of 2,5 schepen (dat was best mogelijk in een confrontatie met 4 Klingons en 2 Romulanen) verloren had - dan had je ergens een sterbasis opgezocht voor de laatste punten. Wel raar ja, dat weinigen reageren. Ik ben benieuwd naar de reacties als je spel 183 niet wint! Groeten, Cleaver
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on May 12, 2010 22:00:51 GMT 1
Wel, Dan toch nog een laattijdige reactie van een ingemaakte Klingon... Net nu ik bijna dit spel aan het vergeten was, 5 flessen whisky en drankplobeem verder... ben ik toch schoorvoetend verplicht om je te feliciteren Mega! Het is ondertussen gebleken dat als je de rode lap naar me zwaait ik steeds maar weer in de val loop. Geen enkel weldenkend mens stormt op een GA af waarvan je weet dat hij al je schepen ziet en jijzelf maar eentje... met maar één schip. Maar toch... net jij weet als geen andere dat ik er niet aan kan weerstaan... Gelukkig weet ik nu na deze les in zelfbeheersing dat ik deze fout nooit meer ga maken (allez, misschien dan... het is gewoon sterker dan mezelf... vol gas geven met die D7)
|
|