Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 7, 2008 14:34:15 GMT 1
Welk ras ik neem maakt niks uit, ik ben met alle 4 gevaarlijk. Alleen in Romulan ben ik praktisch onoverwinnelijk. Pas maar op met wat je zegt Mega....Geschiedenis (en dat zal Cleaver zeker beamen) leert ons dat er altijd een periode is van (op)komen en er een periode is van (af)gaan. Ik had niets gezegd als je wat 'correcter' geweest was in je formulering in de trant van: ' Momenteel ben ik met Romulan praktisch onoverwinnelijk' Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Aug 7, 2008 14:42:09 GMT 1
Welk ras ik neem maakt niks uit, ik ben met alle 4 gevaarlijk. Alleen in Romulan ben ik praktisch onoverwinnelijk. Pas maar op met wat je zegt Mega....Geschiedenis (en dat zal Cleaver zeker beamen) leert ons dat er altijd een periode is van (op)komen en er een periode is van (af)gaan. Ik had niets gezegd als je wat 'correcter' geweest was in je formulering in de trant van: ' Momenteel ben ik met Romulan praktisch onoverwinnelijk' Lord Ik ben ALTIJD onoverwinnelijk in Romulan, niet alleen momenteel. Slechts één keer ben ik op punten overtroeft door een stel Klingons. Vraag maar aan Vodkasov en consorten hoe gevaarlijk ik in deze schepen ben En ik schroom er niet voor om dat tegenover jou ook te demonstreren waarde Lord. Ik zal de inschrijvingen eens goed in de gaten houden de komende tijd
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 7, 2008 14:50:00 GMT 1
En ik schroom er niet voor om dat tegenover jou ook te demonstreren waarde Lord. Ik zal de inschrijvingen eens goed in de gaten houden de komende tijd Mijn bovenbeste Mega! Als dat een uitnodiging is voor een duel, dan neem ik dat zonder blikken of blozen aan. Echter ik wil eerst even wachten tot ik kapitein ben of er moet een uitzondering gemaakt worden . Als jij de Havikken wilt, wil ik graag de D7-slagkruisers onder mijn hoede. Lord
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Aug 7, 2008 17:02:17 GMT 1
Doch het beleid in Sterren Oorlog is dat wij GMs zoveel mogelijk rekening zullen houden met een goede balans in een spel. [glow=red,2,600]Geweldig! Dat betekent dat ik in toekomstige sectoren de altijd irritante Ender tenminste niet meer tegen kom, die wordt na zijn nederlaag in sector 141 vast voor langere tijd terug gezet tussen de Eerste Officieren....[/glow] Reken er maar niet op dat je mij niet meer tegenkomt. Ik zal mijn dosis spellen wel blijven spelen. En je hebt gewoon een aardige dosis geluk gehad want ik geloof niet dat in 1 tegen 1 duel Kzinti normaal opgewassen zijn tegen Romulanen. Mij krijg je er niet zo snel onder. Vergeet niet dat je in sector 140 al wel van het strijdtoneel verdwenen bent.
Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 10, 2008 22:06:34 GMT 1
En ik schroom er niet voor om dat tegenover jou ook te demonstreren waarde Lord. Ik zal de inschrijvingen eens goed in de gaten houden de komende tijd Mijn bovenbeste Mega! Als dat een uitnodiging is voor een duel, dan neem ik dat zonder blikken of blozen aan. Echter ik wil eerst even wachten tot ik kapitein ben of er moet een uitzondering gemaakt worden . Als jij de Havikken wilt, wil ik graag de D7-slagkruisers onder mijn hoede. Lord En toen was het stil....is dit soms de beruchte Mega-stilte voor de storm? Zijn zijn grijze celletjes nu al bezig met het uitwerken van een verwoestende strafcampagne...Wow...i'm stirred! Mommie! st... Niet voor Mega bedoeld: not! maar dat hoeft Mega niet te weten...st...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Aug 11, 2008 12:27:35 GMT 1
Bij deze beaam ik dat, al denk ik niet dat Megabyte daar van onder de indruk raakt. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 11, 2008 13:04:19 GMT 1
Bij deze beaam ik dat, al denk ik niet dat Megabyte daar van onder de indruk raakt. [glow=red,2,600]Terug naar het normale topic,... inschrijvingen. Mogen we een update van de stand van inschrijvingen? Dan kan ik mijn nieuwe inschrijving(en) tactisch motiveren.... Vraag ingetrokken, zoals door de Heer der Elfjes opgemerkt werd druk ik te weinig op F5....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 11, 2008 13:13:16 GMT 1
Oh Darth, begrijp ik hieruit dat je niet (weer) tegen Mega wilt spelen? Of lonken mijn SB's jou niet?
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 11, 2008 13:15:11 GMT 1
Overigens Darth, De update van de wachtlijst heeft gisteren al plaatsgevonden: af en toe F5 (update) doet ook wonderen
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 11, 2008 13:17:21 GMT 1
Bij deze beaam ik dat, al denk ik niet dat Megabyte daar van onder de indruk raakt. Groeten, Cleaver Zoals elke grote op dit aardkloot, totdat de waarheid hem/haar achterhaald . Geldt ook voor SO, t's immers een universele wet!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 11, 2008 13:39:12 GMT 1
Oh Darth, begrijp ik hieruit dat je niet (weer) tegen Mega wilt spelen? Of lonken mijn SB's jou niet? [glow=red,2,600]Jouw sterbases, Megabytes sterbases,... voor mij zijn het allemaal doelwitten. Ik ga geen enkele speler uit de weg, hoewel ik me kan voorstellen dat Ender mij voorlopig even liever niet meer tegenkomt....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 11, 2008 13:40:56 GMT 1
Overigens Darth, De update van de wachtlijst heeft gisteren al plaatsgevonden: af en toe F5 (update) doet ook wonderen [glow=red,2,600]Laat ik nu gisteren vóór 1800h voor het laatst hebben gekeken. Ik trek mijn vraag bij deze in....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 11, 2008 13:49:33 GMT 1
Bij deze beaam ik dat, al denk ik niet dat Megabyte daar van onder de indruk raakt. Zoals elke grote op dit aardkloot, totdat de waarheid hem/haar achterhaald . Geldt ook voor SO, t's immers een universele wet! [glow=red,2,600]'t Is gewoon een kwestie van zwaartekracht, wie hoog gaat kan hard vallen. Hoewel we in Sterren Oorlog geen sterren of planeten kennen, en dus nauwelijks van vallen kunnen spreken. Zou Megabyte zich daarom zo zeker wanen aan de top? Mogelijk is het voorlopig gewoon het gebrek aan Groot Admiraals....[/glow]
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Aug 11, 2008 14:44:07 GMT 1
In spel 147 waren de rommies als eerste besproken, en werd er gewacht op 3 andere spelers. zie dat hetzelfde gebeurt bij spel 148. Vraag mij af waardoor dat komt. Zelden komt het voor dat de Kzinti als eerste worden gekozen. Zou dat wat te maken kunnen hebben met de desbetreffende win percentages.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Aug 11, 2008 14:53:12 GMT 1
Tenzij je mij in een Rommie zet.
Zonder mij zouden de winstpercentages van Rommies nog veel hoger liggen.
|
|