Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 13, 2008 10:46:31 GMT 1
Voor spel 141 wachten we nog op de inschrijving van Ender, daarna kan het feest losbarsten!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 13, 2008 16:50:10 GMT 1
Voor spel 141 wachten we nog op de inschrijving van Ender, daarna kan het feest losbarsten! [glow=red,2,600]Dat zal nog wel even duren. Hij wil eerst promoveren in sector 132. Hé Malurax schiet eens een beetje door daar![/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Mar 13, 2008 17:45:48 GMT 1
Voor spel 141 wachten we nog op de inschrijving van Ender, daarna kan het feest losbarsten! [glow=red,2,600]Dat zal nog wel even duren. Hij wil eerst promoveren in sector 132. Hé Malurax schiet eens een beetje door daar![/glow] Don't get your waddle in a knot, Darth. Waarschijnlijk duurt 't nog wel ff totdat SO 132 is afgelopen, want Ender gaat nog een stoere actie doen, zoals hij zelf heeft aangekondigd. Spannend...
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Mar 26, 2008 0:52:38 GMT 1
Na ettelijke maanden pure afwezigheid/krankzinnigheid en zenmeditatie kan ik jullie meedelen dat jullie favoriete schietschijf back in town is,.... Wegens tijdsgebrek afgevoerd en opgesloten,....maar nu dus terug los gelaten in de wachtruimte in afwachting tot,.... er weer 4 "gedateerde" schepen mijn richting uitkomen
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 26, 2008 12:13:37 GMT 1
Na ettelijke maanden pure afwezigheid/krankzinnigheid en zenmeditatie kan ik jullie meedelen dat jullie favoriete schietschijf back in town is,.... Wegens tijdsgebrek afgevoerd en opgesloten,....maar nu dus terug los gelaten in de wachtruimte in afwachting tot,.... er weer 4 "gedateerde" schepen mijn richting uitkomen Welkom terug, galactische schietschijf Good to have you back!
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Apr 29, 2008 9:27:26 GMT 1
Is er nog een spel in de maak of is iedereen al bezig?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Apr 29, 2008 9:56:28 GMT 1
Is er nog een spel in de maak of is iedereen al bezig? Ik zie dat je in kunt schrijven voor spel 144. Daar is nog niets bezet, dus nu is je kans om de Romulaantjes te kiezen! De tip van Darth Vader om met een meer ervaren kameraad samen te spelen is eveneens een hele goede - ken je iemand waarmee je samen kunt en wil spelen? Liefst iemand die een beetje in de buurt woont natuurlijk, al schijn je ook via MSN wel een beurt te kunnen plannen! Groeten, Cleaver
|
|
mordante
Member
Kapitein
Be carfull son I don't think the safety is on.
|
Post by mordante on Apr 29, 2008 10:28:38 GMT 1
Is er nog een spel in de maak of is iedereen al bezig? Ik zie dat je in kunt schrijven voor spel 144. Daar is nog niets bezet, dus nu is je kans om de Romulaantjes te kiezen! De tip van Darth Vader om met een meer ervaren kameraad samen te spelen is eveneens een hele goede - ken je iemand waarmee je samen kunt en wil spelen? Liefst iemand die een beetje in de buurt woont natuurlijk, al schijn je ook via MSN wel een beurt te kunnen plannen! Groeten, Cleaver Denk niet dat ik Romulanen ga kiezen vindt dat ik in spel 144 niet weer de Romulanen als eerste ga tegenkomen. Weet niet of ik wil samen spelen, vind het misschien een beetje valsspelen. Denk dat ik gewoon weer voor Klingons ga. Nu weer 4 namen verzinnen
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Apr 29, 2008 10:40:05 GMT 1
Denk niet dat ik Romulanen ga kiezen vindt dat ik in spel 144 niet weer de Romulanen als eerste ga tegenkomen. Weet niet of ik wil samen spelen, vind het misschien een beetje valsspelen. Denk dat ik gewoon weer voor Klingons ga. Nu weer 4 namen verzinnen [glow=red,2,600]Mordante, met samen spelen bedoel ik gezamenlijk één vloot (dus ieder twee schepen). Dat gebeurt zeer regelmatig en valt niet onder valsspelen. Van meet af aan met twee teams tegen de rest spelen is uiteraard wat anders. In ieder geval succes in je volgende spel....[/glow]
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Apr 29, 2008 21:52:13 GMT 1
Ruilen: poezebakken tegen romulan havikken? Volgend spel ben je de eerste.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 30, 2008 22:26:26 GMT 1
Nu ja....koud is spel 143 begonnen, maar me toch opgegeven voor spel 144 als Fed...heb toch goede herinneringen aan dit type schip. Een beetje ervaring als eerste officier zijnde erbij kan nooit kwaad
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Jun 17, 2008 10:28:29 GMT 1
Misschien een beetje flauw, maar zou de eerste posting in dit topic up-to-date gehouden kunnen worden? (Eigenbelang, ik weet het) Edit: Dank.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Jul 15, 2008 15:22:25 GMT 1
Is het misschien mogelijk dat de wachtlijst weer eens wordt bijgewerkt. Dit schijnt al 2 maanden niet meer gebeurt te zijn. Ik ben zeer benieuwd naar de nog te kiezen rassen. Misschien dat mijn favoriet er nog bij zit...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jul 15, 2008 15:27:33 GMT 1
Is het misschien mogelijk dat de wachtlijst weer eens wordt bijgewerkt. Dit schijnt al 2 maanden niet meer gebeurt te zijn. Ik ben zeer benieuwd naar de nog te kiezen rassen. Misschien dat mijn favoriet er nog bij zit... [glow=red,2,600]Toch beter lezen,... 19 juni is er nog een update geweest. Als je heel even wacht is de kans groot dat je Ender weer tegen komt. Ik zou wel eens willen weten wie van jullie twee als sterkste uit de bus komt bij een rechtstreekse confrontatie....[/glow]
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Jul 15, 2008 19:13:49 GMT 1
Is het misschien mogelijk dat de wachtlijst weer eens wordt bijgewerkt. Dit schijnt al 2 maanden niet meer gebeurt te zijn. Ik ben zeer benieuwd naar de nog te kiezen rassen. Misschien dat mijn favoriet er nog bij zit... [glow=red,2,600]Toch beter lezen,... 19 juni is er nog een update geweest. Als je heel even wacht is de kans groot dat je Ender weer tegen komt. Ik zou wel eens willen weten wie van jullie twee als sterkste uit de bus komt bij een rechtstreekse confrontatie....[/glow] Euh, je hebt gelijk. Sorry beste GM's. Ik vecht overal en tegen iedereen. Kom maar op !!!
|
|